Danger ; Katliam Çetesi."Yeni bir başlangıç."
1 yıl sonra...
Bir aile tablosu vardı evin içinde, o tabloda birbirine bakarak gülümseyen insanlar.
Bu tabloya bakarak kucağındaki bebeğini pıpışladı. Parmağındaki yüzüğü parlıyordu. Gözlerini uyuyan bebeğine çevirdiğinde yaklaşarak kokusunu içine çekti.
Salondan gelen sesleri duyduğunda kızı uyanmasın diye onu odasına yatırdı. Odanın kapısını kapatıp içeriye gittiğinde gözlerini içerde oturan insanlarda gezdirdi. Evet buradaydılar, eskisi kadar olmasada sonuçta bir aradaydılar.
Gözlerini sevdiği adama getirdiğinde onun her zaman ki gibi durgun olduğunu gördü. Melikenin burada olmasından rahatsız olduğu belliydi. Hala abisinin ölümüyle ilgili onu suçluyordu. Dalgınca yutkundu ve ayaklandı genç kız bebeğini odasına götürerek yatağına yatırdı ve onun beyaz tenini izledi. Nereye kadar böyle sürebilirdi.
*****
Yanındaki adamın sıcaklığına alışan kız ysvaşça gözlerini aralayarsk onun sırt kaslarına baktı ve iç çekti. Onun bu haline alışamamıştı. Kayayla beraber geçirdiği her dakika ona düğümleniyordu sanki.
Yavaşça doğrularak o nun üstüne gelerek onun sırtına uzandığında çıplak teninin sıcaklığının keyfini sürdü. Üstlerinde bir şey olmaması üşümesine sebep olmuyordu neyseki.
Adamın mırıldanışını duydu ve parmak parmak uçlarıyla onun saçlarına dokundu usulca. Normalde Kaya bundan nefret ederdi. Bir yıl öncesini düşündü. Onun arabasının önüne atladığı zamanı.
Adamınyavaşça ona dönerek kollarını ona sararak dudaklarını öpmesine izin verdi. "Sencede erken değil mi kalkmak için? " hafif aralık gözleriyle onun yüzünü izliyordu adam. Hafifçe gülümseyerek onun yeni çıkmış sakallarını okşadı Uranüs.
"Seni izleyebileceksem saatin erken olması umrumda değil. " dedi. Adam yavaşça onu altına alırken kollarını ona sararak boynunun tadını çıkardı.
"O zaman birazda burada dinleneyim" dedi hoş bir tınıyla adam. Onun saçlarını okşayarak gözlerini yumdu Uranüs. Bunun tadını çıkaracaktı.
***
Kadın elindeki sigaradan bir nefes çektiğinde içine, ciğerlerinin yanmasını umursamadı. Rüzgar saçlarını ve elbisesinin eteğini uçuşturuyordu. Korkuluklara dayanarak yutkundu.
İki ysnını saran kolların sahibine bakmak istesede. Boynunda uzamış sakalların verdiği batmayı hissetti.
"Beni özledin mi? " dedi yıllardır unutamadığı ses. Bu bir hayal olmalıydı. O ysşamamalıydı ölmüş olmalıydı değil mi? Yutkundu istemsizce.
"A-Aren? " diye mırıldandı. Adamın ismi dudaklarİ nı kanatmıştı sanki sızlıyordu.
"Ah ismimi senden duymayalı uzun bir zaman oldu, ihanet eden kadın... Sence benden o kadar kolay bir ölümle kurtulabilir misin sandın? Parmağındski yüzük seni benden kurtarabilir mi? " dedi tehlikeli bir ses tonuyla onun sol elini kaldırarak yüzük parmağını sıkarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣DANGER; Katliam Çetesi♠
Teen FictionBurası bir çok çeşit kişinin yada varlığın olduğu yer.WehiC büyük bir katil topluluğu ve inanın onların arasına düşmek istemezsiniz. Onlar normal değiller ama diğer insanların arasında dolanıyorlar. Polis onları yakalayamıyor, çok iyi oldukları vey...