Danger; Katliam Çetesi Bölüm 4"Nefessiz Lotus"
Nida Nur'un neden böyle bir tepki verdiğine anlam verememişti ama kapıyı hızlıca kapatıp Nuru arabaya zorla bindirerek hızla sürücü koltuğuna yerleşerek depoya sürmüştü arabayı.
"WehiC'e sür Nida" Dedi Nur fısıltıyla.
"Neden?" Nida Nurun böyle davranmasına anlam verememişti.
"Bilmediğin şeyler var.WehiC'e sür" Diyerek üsteledi.
"Banada anlatırsanız bilebilirim değil mi?" Nidanın sesi tuhaf bir melodi gibiydi o An için.
Nur o an onu dinleyemiyordu aklı arka koltuklarda uzanan adamdaydı. Yıllar sonra onu bu şekilde göreceğini düşünmezdi.
Nida Wehic İn sınırlarından arabayı durduğunda Nuru beklemeden inip arka koltuktadaki adamı sürükleyerek İndirdiğinden Nur ayaklarını tuttu hemen.
Gözleri adamın yüzündeydi aşağı inene kadar. Yok ettiği bir duygu içinde yeşermişti, bu can sıkıcıydı.
Ateşi koltuğa yatırdıklarında Nida sinirle oturup kaşınan parmaklarını koltuğa yasladı.
Nida "Neden onu depoya götürmedik? Bana anlat" Dedi .Kendini sakin tutmaya çalıştığı belliydi, Nur sıkıntıyla başını salladı.
"Onu öldüremeyiz, onu tanıyorum. Ailesini ve bir çok şeyi biliyorum olmaz." Dedi.
"Ne bok yiyeceğiz o zaman!?"
"Onu bizimle beraber olmaya ikna etmeliyiz" Dedi ve Kendini koltuğa bıraktı Nur.
Nida ayaklanıp odasına gittiğinde gözlerini ondan çekip Ateşe çevirdi Nur. Bir süre yüzünü izledi. İçi gidiyordu belli etmesede. Nur hep böyleydi zaten, içinde fırtına kopsada dışında rüzgar esmezdi.
-----+----+----
Enes gözlerini kanlanmış parmak boğumlarına çevirdi. Dövdüğü kaçıncı adamdı saymamıştı.
Grubun en anlaşılmazı oydu zaten, varlığı ve yokluğu bir olsada herkese değer veriyordu.
Kimsenin bilmediği bir şey varsa Enesin içinde Karanşık bir taraf vardı, o bu karanlık tarafını dövüşlerde bastırıyordu.
Günlerce spor yaparak stresini atar, bunun karşılığı olarakta bir topluluğu dövecebilecek hale gelirdi.
WehiC in en iri adamıydı diyebiliriz, 1.90 boyu ve 130 kiloluk kaslarıyla karşısına çıkanları fazla yorulmadan halledebiliyordu.
İyi bir hayatı olmayabilirdi ama şimdi o hayatı birlikte yaşadığı dostları vardı.
WehiC'e gelmeden önce sevdiği kız ile birlikte beraber yaşıyordu Enes. Ufak bir evleri olsada mutlulardı. O ufak evin içinde büyük bir huzur vardı.
Lavin ve Enes'in kıskanılacak bir yaşantısı vardı. Tabi Enes bir bataklığa batana kadar. Aldığı borçlar, yaptığı yatırımlar hepsi birer birer çöp oluyordu.
Lavin'e belli etmesede , büyük bir bela almıştı başına. Üstelik o kadar güçlüde değildi.
Bir şekilde yakın arkadaşlarından borç para istemişti, birazda olsa paranın yarısını ayarlamıştı bunun verdiği rahatlıkla evlerine girmişti.
Yavaşça salona girdiğinde masanın hazır olduğunu gördü, Lavin mutfakta olmalıydı.
"Güzelim?" Enesin kulaklarınınuöuk bir ses doldurdu, bu ses mutfaktan geliyordu. Adımlarını mutfağa yönelttiğinde çaydanlığın açık olduğunu görmüştü. Onun altını kapattığında kaçları çatılmıştı. Lavin bunları unutmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣DANGER; Katliam Çetesi♠
Teen FictionBurası bir çok çeşit kişinin yada varlığın olduğu yer.WehiC büyük bir katil topluluğu ve inanın onların arasına düşmek istemezsiniz. Onlar normal değiller ama diğer insanların arasında dolanıyorlar. Polis onları yakalayamıyor, çok iyi oldukları vey...