-14- "Yer Altındaki Deney"

24 5 3
                                    

Selam dostlarım, bu aralar karakter kalabalığım var farkındayım ama elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum.

Bu arada tüm kitabımda yer alan arkadaşlarıma teşekkür derim hepinizi çok çok seviyorum!
💫🌙

Danger: Katliam Çetesi

Bölüm 14.

"Yer Altındaki Deney" Part - 1

Herkes Hastanede Toplanmış, kapının önünde bekliyorlardı. Aral Hastaneye gelmemişti, Areni sol göğsünden vurulmasını ve Nida'nın iyi olduğunu gördükten sonra koşarak kaçıp gitmişti.

Nida Ameliyathanede saatlerdir sevdiği adamın, Abisini kurtarmaya çalışıyordu.

Aral o an oradan kaçıp gittiğinde, artık onun sırtındaki yüklerin arttığını biliyordu.

Aral, Abisinin yere yıkılışını gördükten sonra oemanın içine doğru koşarak kaçmıştı.

Boğazı yanıyordu ve o kadar çok koşmuştu ki kendini eve attığında yere yığılmıştı. Tişötü terden sırıl sıklam, uzayan siyah saç telleri ıslaktı.

Öksürükleri durmuyor, gözleri buğulanıyordu. Abisine ne olduğunu bilmiyordu ama dağıldığını hissediyordu.

Belkide bazı bağlarının koptuğunu.

******

Aradan geçen 3 gün sonucunda Arwn'in büyük bedeni tüm fonksiyonlarını yitirmişti. Bu dünyayla arasındaki bağ koptuğunda, Lotus'da ki herkes Cenazesini almak için Hastaneye doluşmuşlardı.

Ortalıkta tek Aral yoktu. Nida önünden geçip gidenlerin peşinden ilerlerken gözleri Aral'ı arıyordu.

Onlarca Farklı insanı takip ederek Camiiye kadar geldi ve iç çekerek başını bir örtüyle kapattı.

Elinden ne geldiyse başaramamıştı. Bir kurşun koskoca adamı devirmişti.

'Şah Mat' diye düşündü.

Aral üzerine uzun zamandır giymediği takımlarından birini giyerek, siyah bir gömleğide içine giyerek kol maşetlerini takmıştı. Şimdi simsiyah ve cenazeye hazırdı.

Gözleri bif boşluktaymış gibi bakıyordu. Adımları herkesin olduğu yere girdiğinde, ona dönen gözlere aldırmadan. Abisini Toprağa verene kadar hiç kimseyle iletişime geçmemişti.

Herkes yüzlerinde perişan bir halde baş sağlığı dileyip ayrıldığında Nida Aral in yanına gelip gözlerine bakmıştı.

Nida kollarını ona sardığında Aral ona karşılık vererek gözlerini yummuştu.

"Konuşalım mı?" Diye ona sordu Nida. Aral onun gözlerine bakarak.

"Konuşalım." Dedi.

----

WehiC deki son olaydan sonra gözler Hasan Ali Ve Eylüle Dönmüştü. Baş sağlığı mesajı bile gönderemeden yeni göreve gidiyorlardı.

Ali planı anlatıp etrafındaki herkese bakarak yer altında olan gizli merkezin içini gösteren bir kağıdı masaya sermişti.

♣DANGER; Katliam Çetesi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin