Danger; Katliam Çetesi Bölüm 1"Lotus'un delisi"
Sabahın ilk saatlerin herkes WehiC teydi ve kahvaltı ediyorlardı. Ali hepsine bakıp öksürerek dikkatlerini üstüne çekti.
Herkesin gözlerini ona çevirdi. Ali Bunun üzerine yavaşça ellerini kavuşturdu.
"Uzun zamandır bir aradayız ve Beraber vakit geçirdiğimiz zamanlar çok kısıtlı. Bu yüzden hep beraber eğlenmeye gidelim, stresimiz atalım. Bu akşam için kimseye söz vermeyin" Demişti ciddiyetle. Herkes başıyla onu onaylayıp kahvaltısına döndüğünde oda kalkıp odasına gitmişti.Kahvaltıdan sonra Ateş Nur'un önünde durarak "Biraz konuşalım" Dedi. Nur derin bir nefes alarak ayaklandı ve onunla beraber WehiC'ten çıktı.
Rüzgar ikisininde saçlarını uçuştururken Karşı karşıya durdular. Yıllar ikisinide değiştirmişti. Ateş ellerini cebine koydu.
"Geçmişi düzeltemem biliyorum, ama senden beni affetmeni istiyorum. Lotus'tan olmak benim tercihim değildi." Dedi.Nur boş bakışlarla onu izledi bir süre. "Sana benimle beraber WehiC'e gelwbileceğini söyledim. Kimse seni zorla Lotus'a sokmadı sen bana inat oraya gittin Ateş. Şimdi benden Af diliyorsun, af edilecek birimisin ki sen?" Dedi sakince. Ateş bir süre öylece durdu, belkide Nur haklıydı, inadından yapmıştı bunu.
"Ben değiştim, şimdi buradayım. Senin yanında, başka birinin değil." Diyerek gözlerini onun yüzünde gezdirdi.
"Sen ölmemek için buradasın, seni buraya getirmeseydik başkasıyla zorla sabahlıyor olacaktın. " Diyerek onu itti.
Ateş sinirle onun üstüne gelip kollarından tuttu,"Hayır öyle bir şey yapmayacaktım, ama sen o kadar körsün ki bana karşı kalbimde senden başkasını taşımadığımı görmüyorsun! Deliriyordum ben lan! Bu kız nerede, ne yapıyor, iyi mi diye diye kendimi harcadım! Ama bir baktım aslında çok iyi! Bensiz daha mutlu!" Diye gürledi yüzüne doğru.
Nur ondan beklenmeyecek bir şey yaptı ve onu kendine çekip sıkıca sardı. "Srn koca bir aptalsın!" Demişti onun yüzünü boynuna gömerek.
Ateş onun bu kelimelerini özlediğini hissetti...
----&---&----
Akşam herkes hazırlanıp odalarından çıkmıştı, buna odalarını eve çeviren Elif ve Rabiada dahildi. Kızlar birbirlerinin elbiselerine bakmışlardı. Hepsinin dekolteleri yutkunduracak kadar iddialıydı.
Bir süre sonra Ali ve Eylül önde olmak üzere Wehicten çıkarak arabalara yönelmişlerdi.
Sude , Nur , Nida, Eylül, Melikenin arabasına binmişlerdi.
Rabia, İdil, Elif, Enes ise Necatinin arabasına bindiklerinde geriye kalanlarda Alinin arabasına binip bara doğru yola koyulmuşlardı.
Konvoy halinde barın önünde durduklarında gözler arabadan inen Kişilere çevrilmişti.
Büyük bir endam ile arabaları Valeye bırakıp bardan içeri girdiklerinde herkes ilgisini onlara yöneltip aralarında konuşmalara başlamışlardı.
İki büyük masayı birleştirip oturduklarında Garsonlar etraflarında pervane olarak içki servisi yapmaya başlamışlardı.
Eren Sudeyi kolunun altına çekmiş herkestwn bağımsız olarak bir şeyler konuşuyordu. Necati ise idili ayağa kaldırıp dans etmesi için uğraşıyordu.
Hasan Kendini yan masalarda olan bir kız kaptırmıştı. İçkisini yudumlayıp derin bakışlarıyla onu izliyordu.
Nur , Melike ve Ateş eski konuları konuşuyordu. Ali ve Eylül ise birbirleriyle ilgili bir konuya dalmış gibilerdi , geriye kalanlar ise kendi halinde takılıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣DANGER; Katliam Çetesi♠
Ficção AdolescenteBurası bir çok çeşit kişinin yada varlığın olduğu yer.WehiC büyük bir katil topluluğu ve inanın onların arasına düşmek istemezsiniz. Onlar normal değiller ama diğer insanların arasında dolanıyorlar. Polis onları yakalayamıyor, çok iyi oldukları vey...