Danger; Katliam çetesi Bölüm 23"Aşk ve iş bir değildir"
Havanın karardığı saatlerde sokaklarda yüzlerinde tuhaf maskelere sahip olan insanlar ortak bir bölgeye doğru ilerliyor ve yürüyüşleri normal bir insanın aksine daha hızlı oluyordu.
Rüzgar elbiselerini uçuştururken hepsi genel konsey binasına giriş yaptıklarında maskeler bir bir çıkarılarak karşı karşı gelindiğinde yüzleri hırsa bürünlerler, düşmancıl bakışlar ortadaydı.
Tüm bölgelerin ana üyeleri karşı karşıyaydı. WehiC
Üyeleri onları parçalamak, işlerini burunlarını soktukları için yok etmek istiyen bakışların hedefiydi.Bir kıvılcımın çıkmasıyla birbirine girebilecek gibiydiler. Bu durum içeri giren adamla son bulmuş herkesin gözleri ona dönmüştü adam onlarda gözlerini gezdirerek şeytnaın gülen yüzünün olduğu maskesini indirerek dudaklarındaki sırıtmayla birer birer hepsine baktı.
"Sizi uzun zaman sonra görmek ne güzel. " dudaklarından çıkan tehlikenin fısıltılarıyla herkes şaşırsada gözlerini ondan ayırmadılar.
Şaşkı bakışlardan fısıltılar duyulduğunda adam gözlerini onlardan çekerek ortalarındaki boşluğa yürüdü. Etrafı saran yılanların tıslama sesi duyuluyordu. Korkup geri çekilenlerde vardı elbet.
Karşılarında bu düzeni korumaya yemin eden birisi vardı. Büyük yılanın başını ancak kendisi ezebilecek olan tek kişi.
Efraz psikopat bakışlarını hepsinde gezdirerek hepsini korkutmayı amaçladı.
"Artık bazı şeylerde ayağınızı geri çekmeyi öğrenmeniz gerek. Birbirinizi yiyin, öldürün diye işlemiyor bu düzen. Eğer devam etmeyi isteyenler varsa aranızda kafasını ezmekten zevk duyacağım"
Ayağının altında gezinen yılanan başına sertçe bastığında gözleriyle tehlikenin varlığını işaret ediyordu.O an bir kadın yukarıdaki korkuluklardan atlayarak koluna sarılı yılana dikkat ederek onun yüzüne doğru tıslamasına sebep olmuştu. Ayakları yerle buluştuğunda üstündeki kapşonu sıyrılmış kumral saçları ortaya çıkmıştı. Gözlerini ona dikerek baltığında adamın kaşlarının havalandığını gördü.
"Bir tane yılanı ezerek tüm yılanların snei boğmasını engelleyemezsin." adam ona doğru bıçağını savurduğunda kadının köprücük kemiğinin kesildiğini gördü.
Tam o sırada Melike öne çıkarak sinirlerine hakim olmaktan vazgeçti, onun hareketlendiğini görenlerden öne doğru atılarak birbirlerine girmeyi amaçlamışlardı.
He rşey Dilhunun gelmesiyle başlamış, tüm herkes birbirine saldırmaya başlamıştı. Büyük bir kan gölü o luştuğunda Dilhunun kehribar gözleri parlamış adama gülünç bir ifadeyle bakmıştı.
Adam gözlerini sakince bekleyenlere çevirdiğinde elini bıçağından çekerek yaşadığı şeyi anlamdırmaya çalışıyordu.
Dilhun kolundaki yılanın başını severek WehiCtekilerin yanına ilerlediğinde herkes Adamın neden ayakta dikiliyor olduğunu anlamdıramamıştı.
"Artık dağılabiliriz" diyen Dilhunun sesiyle herkes ardına dönerek dışarı çıkmak için karanlığa çekilmişti.
Etraftaki yılanları tıslama sesleriyle kendine gelen adam. Dudaklarındaki geniş sırıtmayla gülmüştü.
"İşte aradığım şey! Hepsini mahvedeceğim"
💫🌙
Karan karşısında oturan kızına baktı ve geriye yaslandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣DANGER; Katliam Çetesi♠
Teen FictionBurası bir çok çeşit kişinin yada varlığın olduğu yer.WehiC büyük bir katil topluluğu ve inanın onların arasına düşmek istemezsiniz. Onlar normal değiller ama diğer insanların arasında dolanıyorlar. Polis onları yakalayamıyor, çok iyi oldukları vey...