-3- "Geçmiş"

81 15 0
                                    


DANGER; Katliam Çetesi Bölüm 3

"Geçmiş"

Nida elindeki günlüğü yerine yeniden bırakıp daha sonra bu konu ile ilgilenmeye karar verdi, Bir aşk hikayesinden çok başka bir şeyinde olabileceği geçti aklından. Ve bu her neyse sadece ikizlerin arasında bir şeydi.

Hızla WehiC e dönüp kendini odasına attı. Karanlık odasında kendini yatağına bıraktı.

Gözlerini kapattığında ensesinden boynuna doğru dolanan nefes içini ürpertiyordu, bu korku değildi. Bilmediği bir şekilde biri onu her gece izliyor, onunla uyuyor ama uyanmadan çekip gidiyordu.

Derin bir nefes verdi Nida, yorgunluktan kendini rüya alemine bırakmıştı bile.

*****

Sabah herkes Kahvaltısını edip kendi köşesine çekilmişti.

"Amına koduğum ulti atsana yavşak Enes!" Diye haykırdı Hasan elindeki telefonda deli gibi oyun oynarken.

Eneste ondan farksız sayılmazdı. "Lan mal daha ben ulti atamadan öldüm! Hay sokayım böyle işe!" Diye telefona sinirle baktı Enes.

Nur uzaktan bu İkiliyi izliyordu, içten içe gülsede bunu belli etmiyordu. Eylül ise ortama ayak uydurmaya çalışıyordu, herkesle iyi anlaşmıştı sadece Melike ve Necatiye ile pek konuşma fırsatı bulamamıştı. İç çekerek Hasanlara baktı.

Hasan Enesin bir türlü oynayamamasına sinirlenip ona yastık fırlatmıştı. "Hay o oyun oynayan parmaklarını sikeyim Enes!" Enes ise yastığı ona geri sert bir şekilde fırlatmış ve ayağa kalkıp telefonunu cebine koymuştu.

"O zaman siktir git Eren ile oyna " Diyerek ceketini almıştı. O sırada içeri Ali girmiş ve herkese bakmıştı.

"Hasan ve Enes ile Nur ve Nida benimle gelin." Diyerek toplantı odasına ilerlemişti.

Nur 'ne oldu?' dercesine üçüne baktığında diğerlerindende aynı tepkiyi alıp Toplantı odasına girmişlerdi.

Ali dosyaları önlerine bırakıp beklemeden söze girdi. "Nur ve Nida o gece Nurun getirdiği adamın En yakın arkadaşı ortalığı karıştırmaya başlamış. Arüs onu ortadan kaldırmanızı istedi, temiz bir şekilde. " Nida ve Nur Dosyalarındaki adamın fotoğrafına bakarken Başlarını aynı anda salladılar. Nur tepki vermesede Nida bu durumdan keyif almıştı, yüzünde ievkli bir sırıtış vardı.

"Adam bu gece bir barda kafayı bulmuş olacak ondan sonrası size kalmış ne yapıp edin o adamı yok edin. Size glince beyler. Ecel in bölgesine gitmeniz gerekiyor. Ecel ortalığı karıştırma peşinde, elinizden geldiğince bilgi toplayın, gerekirse zorla öğrenin. Ecel yine bir bok yapmadan keselim sesini." Ali gergin görünüyordu bunları söylerken.

Hepsi ayaklanıp odalarına gittiğinde Alinin telefonu çalmaya başladı. Oturup telefonu yanıtladı ve derin bir iç çekti.

"Merak etmeyin efendim, bu gecenin sonunda istekleriniz çoktan yerine gelmiş olacaktır... Sonra görüşmek üzere ". Arüs ün yardımcısı olup bu grubun başına geldiğinden beri hayatı değişmişti. Kardeşliği, dostluğu öğrenmişti şu bir kaç yılda.

Ayaklanıp toplantı odasından çıkıp kendini koltuğa atıp gözlerini yumdu. Biraz uyumak iyi gelecekti.

Necati İdilin saçlarıyla oynayıp, karşısında oturan Eylüle dikmişti gözlerini. Yeni gelen kişiler onda şüphe uyandırıyordu. İdili düşünmek bir yana dostlarını düşünüyordu.

♣DANGER; Katliam Çetesi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin