Helüğğ bir gün arayla yine buradayım. Sizi çok özledim özelliklede Bleus ve Blaze yi😂
Danger; Katliam Çetesi Bölüm 8
"Bu kızlar senin boyunu aşar"
Ertesi sabah İkizler karşı karşıya oturup birbirlerini bir süre izleyip planlarını konuştular.
Nur kalemiyle kağıda bir şeyler yazdı. "Sana bunu yaptıran kız bir lise öğrencisi, plan şu; biz kızlar olarak onun okuluna kayıt olacağız. O işi Başak halledecek. Onu kendi silahıyla vuracağız. Büyük bir olay olmadan temizce." Dedi ve Melike ye baktı.
"Demek lise öğrencisi... Hmm bakalım neler olacak bu hafta."diye mırıldandı.
Herkes kahvaltıya inip yemeklerini yediler ve hızlıca hazırlandılar.
Yıllar sonra okul forması giymek mide bulandırıcı olsada etek olması hoşlarına gitmişti kızların.
(Medya okul forması)
İkizler eskiden olduğu gibi aynı tarzda duruyorlardı, ayırt etmek biraz zordu.
Kızlar WehiC ten çıktığında erkekler televizyonun karşısında bir şeyler izlemeye koyulmuşlardı.
Kızlar olmayınca evin ne kadar sessiz olduğunu düşündüler. Berbat..
Kızlar okula adımları attıktan itibaren. Tüm okulda sesler arttı. Herkes onları tanıyordu, kim tanımazdı ki zaten.
Eylül Müdürden Sınıflarını öğrenip yanlarjna döndü ve hep beraber sınıflarına ilerlediler.
Çağan arkadaşı Kutay'ın kolunu dürttü. Kutay arkadaşlarının konuşmasından sıyrılıp kızlara baktı ve Çağana yönelteren "Bunlar ne iş?"
Çağan iç çekti. "Yine bir bok olmuştur. Bir süre işleri askıya almamız gerekebilir."
Kutay tek kaşını kaldırdı " Bir grup kızdan mı korkacağız" Dedi oNa bakarak.
Çağan ensesini kaşıdı "Onlar basit kızlar değiller Kutay, hepsi ayrı telden çalıyor gibi görünsede birleşince kan sömüren vampir gibiler." Dedi.
"Bu Vampirlerin sahibi var mı peki," Dedi sırıtarak Kutay.
"Onlardan daha tehlikeli sevgilileri var bir kaçının. Topu kan sevdalısı" Diye mırıldandı Çağan.
Kızlar En arkadaki yerlerine geçip oturduklarında sınıftaki Herkesin bakışları onlara döndü.
Kimisi ikizleri ayırt etmeye çalışıyor kimisi diğerlerinin hakkında yorum yapıyordu.
Başak sinirle homurdandı "bir grup veledin bizi eleştirdiğine inanamıyorum.."
Sude ayağa kalkıp "Neden biraz okulu gezmiyoruz, hem alışmış oluruz biraz." Dediğinde hepsi başlarını sallayarak ayağa kalktılar ve ritmik bir şekilde yürüyerek Okulun içinde gezip Kantine indiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣DANGER; Katliam Çetesi♠
Fiksi RemajaBurası bir çok çeşit kişinin yada varlığın olduğu yer.WehiC büyük bir katil topluluğu ve inanın onların arasına düşmek istemezsiniz. Onlar normal değiller ama diğer insanların arasında dolanıyorlar. Polis onları yakalayamıyor, çok iyi oldukları vey...