-9- "Mavi Rüyalar"

51 8 9
                                    


Danger; Katliam Çetesi bölüm 9

"Mavi Rüyalar"

Ali büyük salona öyle bir hızda girdiki bütün hepsinin bakışları ona döndü. Ali toplantı odasını işaret edip odaya girdiğinde diğerleride peşinden girdi.

Ali gergince elindeki dosyaları masaya bırakıp onlara baktı.

"Büyük bir sorun var. Hemde çok büyük" Diyerek gergince gözlerini onlarda gezdirdi.

Necati çenesini sıvazlayarak ona baktı "Nedir o büyük sorun söyle artık"

Ali bir dosyayı açarak önlerine bıraktı "Ares geri dönmüş. WehiC i talan etmeye başlamışlar. Ekibi çok büyük. Bizimde diğerlerini çağırıp onları durdurmamız gerek. Burayı bulmadan önce." Dedi ve kalemiyle Ares in en son görülen fotoğrafını gösterdi.

Hepsi ayaklanıp WehiC ten ayrıldıklarında Nur ikizine ulaşmaya çalışıyordu.

Geceden beri ortalıkta yoktu. Bu korkmasına sebep oluyordu.

Wehic'in dört bir yanına dağılıp onkar kadar güçlü olan kişileri toplayıp cephanelikten gerekli eşyaları alıp geri döndüler.

O sırada Ares üstünden kalktığı kadını kadını kenara iterek pantolonunu düzeltti ve evden çıkıp arabasına ilerledi. WehiC ten ve içindekilerden nefret ediyordu.

Arabasına bindiği sırada elindeki kumandanın düğmesine bastı.

Fahişenin evi büyük bir gürültüyle patlayıp alevler içinde kaldı. Kumandayı alevlerin arasına atıp arabasını çalıştırarak ani bir hızla oradan uzaklaştı Ares. Halletmesi gereken kişiler vardı.

Herkes tekrar bir araya gelip plan için konuşmak için oturduklarında pişman olmuşlardı. Çünkü Betül her zamanki hızını kesmeyip konuşmaya başlamıştı

"Arkadaşlar pandalar ölüyor onları korumamız lazım hep birlikte hayvanat bahcesine gidelim ve pandaları koruyalım neden pandalara taktım çünkü aynı ben gibiler sıkıldıkları zaman yuvarlanmaya başlıyorlarlar uzüldiklerinde kimseyle irtibat halinde olmuyorlar" Dedi tek nefeste Tam hasa onu susturmak için ağzını açmıştı ki Betül yine ağzını açtı.

"Birde Corona var maske takalım, sknra hepinizi hastaneye götürmekle uğraşamam, eldiven falanda takın. Hasan sen dirwk tulum giy çüknk nkü en çok sana işle-" Dediği sırada gürültü koptu.

İkiside o büyük remin önünde yerde oturuyorlardı. Karşısında kendi gözleri, yanında onların katili.

Şeytan üçgeni diye bunu derdi. Kim derdi, böyle bir şey le karşılaşacağını.

"Sana hiç bir zaman açık bir kapı bırakmama rağmen sen inatla hayatımı kurcalıyorsun, bir çocuk gibi. Bu oyundan sıkıldım. " Diyererek karşısındaki Resmi süzdü Aren.

Melike sinir bir nefes vererek onun sert çehresine baktı.
"Ne saçmalıyorsun sen!? Benimle ilgili kararlar alan sensin ben değil!" Dedi

"Bir daha Lotus'a gelme, eğer gelirsen ölünü çıkartırım buradan" Dedi keskin bakışlarını ona çevirerek Aren.

"Beni oradan alı koyman çok saçma! Orada ailem var!" Dedi.

"Senin aile-" Diye devam Edecekti ki Aren onu susturan Melikenin çalan telefonu olmuştu.

Melike bakışlarını ondan çekip telefonu açtığında kaşları çatılmıştı karşı tarafı dinleyip telefonu kapatıp Tolgayı aramıştı.

♣DANGER; Katliam Çetesi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin