-24- "Sona yakın"

4 0 0
                                    

Katliam Çetesi Bölüm 24

"Sona yakın"

Karan başını yasladığı camdan izlediği kadının yüzünde gezdirdi bakışlarını. Onu ilk gördüğü zamanı hatırladı. O zamanlar ona bu kadar takıntılı olabileceğini düşünmezdi. Onu kendine aşık edemeyeceğini bilemezdi, pişmanmıydı, kendiside bilmiyordu. Eğer ondan uzak durması onu yaşatacaksa ondan uzağa bir yere giderdi.

Şimdi gözlerini açması için neleri vermezdi ki..

8 yıl önce...

Arabasından inip kardeşlerinin ısrarlarıyla geldiği gece klubüne baktı. Yurt dışından döndüğünden beri ilk defa dışarı çıkıyordu.

Müzik sesinin yoğun olduğu mekana girdiğinde gözlerini masadalarda gezdirerek Aralları aradı.

Kalabalık bir grupla oturan kardeşlerini bulabildiğinde hiç beklemeden yanlarına giderek bakışlarını onlara dikmişti.

Aren abisini fark edince ayaklanıp hızlıca sarılmıştı. "Çağırmasak geleceğin yok." diyerek gülmüştü.

Onun sırtını sıvazlayarak ayrıldığında elini onun omzuna koydu Karan "malesef kardeşim vaktimi bu tür şeylere ayıramıyorum."

Aral gülerek ona baktı "iyice işkolik oldun sen, seninle evlenecek kadını düşünemiyorum" dediğinde Gülme sesleri çoğalmıştı.

"Hep iş iş sıkılır insan," diyen kıza çevirdi bakışlarını. Yanındaki ikizi ondan bağımsızdı ve durgun gözüküyordu. Bu dikkatini çekerken kızın içkisini izleyerek sigara içtiğini fark etti.

Kardeşleri içki almaya giderken kızın kızarmış bal rengi gözlerini izledi bir süre. Kendisine bakışlarını bile değdirmeden masadan kalkıp gidişiyle peşine takıldı.

Lavoboya geldiklerinde parmakları arasındaki sigaradn bir nefes daha içine çekerek birden gözlerini kendine çevirdi.

"Beni neden takip ediyorsun?" demişti çatallı sesiyle. Üzerinde onu melek gibi gösteren bir beyaz elbise vardı. Saçları dağınık bir topuzdu.

Yüzüne yaptığı makyaj onun genç bedenini olgunlaştırmıştı.  Bir süre bu görüntüden gözlerini alamadı. "Kötü görünüyorsun."

Kızın dudaklarına yer edinen gülümseme duraksamasına sebep oldu. "Sadece sarhoşum"

Kız Elini tokasına götürerek saçlarının omuzlarına dökülmesine izin verdi. "Burası biraz sıcak bu yüzden böyleyim." güldü ve ardındaki duvara yasladı bedenini.

"Sıcak olduğu için?" dedi adam kaşlarını çatarak. Kız onun yüzüne dikkatle bakmıştı. Duvardan yavaşça ayrılarak yakınına gelmiş ve parmağını iki kaşının ortasına dokundurmuştu.

Yüzü yumuşarken kokusunu soludu adam. Cenneti solumuş gibi hissetti. "Kaşlarını böyle çatarsan erkenden yaşlanırsın benden söylemesi" dedi muzur bir gülümsemeyle.

Karan ellerini cebine koydu ve sırıttı" benim aksime sen hiç yaşlanmazsın" diyerek ona doğru eğildi. Kız kaşlarını çattı "nedenmiş ki o?"

"Çünkü melekler yaşlanmaz." dedi Adam onun yüzünü izlerken.

Kızaran yanaklarını engelleyemedi kız. Dudaklarında büyük bir gülümseme oluştu ister istemez.

"Sanırım çok içtim" diyerek konuyu dağıtmaya çalıştığında Karan sırıtarak onun yanağından makas aldı. "Git elini yüzünü yıka bekliyorum"

♣DANGER; Katliam Çetesi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin