-Röbortaj Bölümü-

48 8 15
                                    

Selam bebkimler sizi bekletmemek adına sorulan sorularla bu bölümü hazırladım iyi okumalar.

Bütün herkes yerlerine otururur, iki grup ayrı koltuklara geçer.
Sunucu karşılarına oturup hepsini süzer ve gülümser.

Bu kadar siyah tutkunu katille oturmak korkutucu olsada geri dönemezdi.

Her şey hazır olduğunda önündeki kağıtları düzenledi.

"Öncelikle isteğimizi kırmayıp kabul ettiğiniz için teşekkür ederiz." Dediğinde hepsi başıyla onu onayladılar.

"Şimdi sorulara geçeceğim, ilk soru WehiC ten İdil e.  İdil içinde gizli bir manyak mı var diye sormuş bir okuyucumuz düşüncelerin neler?" Dedi.

İdil parmaklarını ovuşturup hafifçe gülümsedi. " Hayır, içimde bir manyak yok ama sevdiklerim için olabilirim sevgilim gibi" Diyerek bakışlarını Necatiye çevirdi.

Sunucu hafifçe gülümsedi. "Buda önemli tabi ki"

"Sıradaki soru bir kavga sahnesinde ilk hangisi yer alır teke tek yumrukta merak ediyorum demiş bir okucuyu" Dedi spiker

Hasan atladı "Tabi ki ben, çünkü sinirden gözüm dönüyor ve kimi dövdüğümün bir önemi olmuyor" Diğerleride onu başlarıyla onayladılar.

"Bu soru sana geliyor Hasan,  demişki aynı okuyucu Hasan kardeşim neden bu kadar umursamazsın?"

"Çünkü hayatı s*kime takmıyorum, benim için güç ve kadınlar oldpu sürece diğerlerinin önemi yok" Dedi ve ensesini kaşıdı Hasan.

"İlginçmiş... Devam ediyorum o halde. Sizce eğlenceli ama deli olan kim? Diye sormuş."

Melike gülümsedi "açıkcası buna karar vermek çok zor, bence bu grupta öyle olan üç kişi var. Nida, Betül ve Nur."

Sude ellerini ovuşturdu "Bende Nida"

Nur gözlerini kıstı "bencede Nida."

Aral sakince konuşarak onlara baktı "Bence Nida ve Betül. Betülü zamanla tanıdıklarında ne demek istediğimi anlayacaklar " Diyerek geriye yaslandı.

"Bakalım, ... Okuyucumuz içindekileri dökmüş olmalı" Diyerek hafifçe güldü spiker ve devam etti "İçinizden en sessiz kişinin kim olduğunu ve neden onun sessiz olduğunu düşündüğünüzü merak ediyorum." Dedi ve gözlerini hepsinde gezdirdi.

WehiC tekiler Eren'i işaret ederken, Lotustakiler ise Racer i işaret etmişti aynı anda. Tabi Lavin Enesi İşaret ediyordu.

"Neden?" Diye sordu Spiker hepsine.

Nur: "Eren çok sessiz çünkü kendini insanlardan soyutluyor."

Rabia elini çenesine götürdü "Bence o bizi izlemeyi seviyor"

Hasan: "Siz bide onu arka odada görün" Tuhaf bir sırıtma ifadesi.

Eren garipçe onlara baksada sesini çıkarmadan kolunu Sudenin omzuna attı.

"Peki siz" Diyerek Lotustakilere döndüğünde Melissa lafa atladı.

"Çünkü sessizliğin onun dili olduğunu düşünüyoruz." Dedi.

Aral başını iki yana salladı "bence o bir şeyler düşünüyor, planlıyor ve kendini sessizliğe vurarak mantıklı hareket ediyor." Dediğinde Racer onlara kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu.

♣DANGER; Katliam Çetesi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin