Znalezione gdzieś w odmętach Facebooka, pod filmikiem z przepisem na spaghetti carbonara.
Skopiowałam po prostu tekst by nie bawić się w screeny, przycinanie, rodo-srodo itd.Na grupach kulinarnych nie ma nic gorszego niż je:ni obrońcy oryginalnej carbonary. Te zje:y zachowują się jakby sami pracowali we włoskich kopalniach co najmniej 40 lat. I po ciemku pod ziemią mieszali jaja z makaronem o temperaturze nie przekraczającej 58 stopni. Kurwa boczek, źle. Ma być je:na pancetta dojrzewająca w słońcu północnych Włoch, smagana wiatrem wiejącym z alp. Przynajmniej tak Ci się wydaje, dopóki jednego zje:a nie zastąpi jeszcze większy zj:b: "COOO?? PANCETTA? TY KU:WO BEZ SZKOŁY GASTRONOMICZNEJ, MA BYĆ GUANCIALE TYLKO TO JEST JEDYNA ORYGINALNA BLABLASRATATATA mnie źle dotykał jak byłem mały i dlatego teraz wku:wiam innych na grupach z jedzeniem" O śmietanie nawet ku:wa nie waż się wspominać, zapomnij, że istnieje bo Cię ku:wa zjedzą. Żółtko za bardzo ścięte? pewnie przekroczyłeś temperaturę makaronu o 0,7 stopnia, wypie:dol to do kosza. CHYBA KU:WA TEGO NIE ZJESZ? POJ:AŁO CIĘ? TAKIE ŚCIĘTE ŻÓŁTKO? Dobra ch:j, myślisz posypiesz parmezanem, no ale DO CH:JA PANA NA WSZYSTKIE ŚWIĘTOŚCI PARMEZAN?!! TYLKO PECORINO INACZEJ CIĘ ZNAJDĘ I ROZJEBIĘ CI TE PATELNIE Z PODRÓBĄ CARBONARY NA ŁBIE. A jeszcze lepiej jak się znajdzie dwóch takich pederastów naraz, i jeden mówi, że się daje same żółtka, a drugi, że całe jajka. O k:*rwa o boże, wtedy dopiero się zaczyna jazda. Jeden się zesra, drugi się obsra.
Tymczasem ja i mój przepis na carbonare:
Podsmażam drobno pokrojoną kiełbaskę na patelni. Dodaję ugotowany makaron, mieszam dwie minuty po czym zdejmuję patelnie z ognia i polewam sosem zrobionym z jajek, śmietany 18%, solą, pieprzem, czosnkiem granulowanym oraz ziołami. Mieszam wszystko i posypuję najzwyklejszym, najtańszym serem gouda :')
Włosi by mnie wręcz spalili na stosie XD
CZYTASZ
NOMINEJSZYNY ale kurwa nie do końca
RandomGłównie "śmieszne" historyjki z mojego życia oraz nominacje (tak przy okazji). Uwaga, przed czytaniem skonsultuj się z lekarzem i psychiatrą gdyż zawartość tej książki może powodować raka oczu, skręt dupy z cringu, zmniejszenie IQ w mózgu, uduszenie...