Vienuolikta dalis

1.6K 114 0
                                    

Helzė*

Stipriai apsivijau tėčio kaklą taip ji apsikabindama. Nusišypsojau jam ir toliau pjausčiau salotas. Jis atrodė pavargęs. Baigiau gaminti.

"Einu pasivaikščioti" suraičiau raides ant balto lapo ir pakišau tėčiui po nosimi. Jis pakėlė akis ir palinksėjo iš kišenės ištraukdamas kelis banknotus ir paduodamas man. Šyptelėjau ir pasiėmusi delninukę patraukiau takeliu link parduotuvės. Norėjosi kažko skanaus. Pasitvarkiau džinsinius šortukus ir įėjau į parduotuvę. Išsigandau atsisukusi pamačiusi sena moteriškę, kuri burbėjo kažką neaiškaus. Nusisukau į kasą ir padaviau pinigus už energetini gėrima ir šokoladuką. Patikrinau telefoną ir pamačiau žinutę nuo Arijos.

"Sveika. Gal nori susitikti ? Apsirenk kažką gražaus. Mes kai kur vyksime"

"Sveika. Gerai einu link tavo namų" išsiunčiau žinutę, bei pakeičiau ėjimo krypti. Tikiuosi šortai ir balti marškinukai tam tiks. Daug į tai dėmesio nekreipiau. Pakeliui suvalgiau šokoladuką. Buvau prie Arijos namų. Paspaudžiau skambuti. Turbūt tai viena pabodusiu garsu, bet aš galėčiau atiduoti viską, kad tik tai nuskambėtu mano galvoje. Kaip esi tokios būsenos tavo pasaulis darosi netikras ir nejaukus. Nenoriu to. Pajaučiau stiprų apkabinimą. Kiek susvirduliavau, bet plačiai nusišypsojau jai. Ji griebė už mano rankos ir nusivedė į savo kambary, kaip nekeista jis buvo apverstas aukštyn kojom. Buvau pasiilgusi tokio vaizdo. Arijai nepatinka tvarkingi namai ir ypač jos kambarys. Ji vis kartodavo, kad jai kas sutvarkytu jos kambarį ji nieko nerastu.

Louis*

Sėdėjau savo mašinoje ir nervingai trankiau pirštus per mašinos vairą garsiai klausydamas Kansas'o.

-Kur tas Harry.- burbėjau po nosimi ir pagaliau pamačiau ji ateinanti iš savo namų.

-Sveikas. Varom pasiimsime merginų!.- sukrykštė.

-Kaip visada. Tu pasikvepinęs?- ,pavarčiau akis. Užjaučiau perteklių ant jo rūbų.

-Koks skirtumas. Pirma pasiimk Liam ir Zayn, o po to merginos !.- išsišiepė ir atsigėrė vandens. Pavarčiau akis. Ir patraukiau link Liam namų.

...

-Pas kurias?.- paklausiau, kaip sustojau prie Zayn namų.

-Arija.- pasakė Harry.

-Pas ką?.- pakėliau antaki.

-Arija. Aukšta rudaplaukė.- pavartė akis. Harry paaiškino, kaip nuvažiuoti.

-Harry paskutini kartą prašau nebekviesk visokių kekšių į mano mašiną.- pavarčiau akis ir pagarsinau muziką, kaip jie pradėjo kalbėtis nešvankiai. Nebuvo nuotaikos šiandien. Sustojau prie gražaus namo, o ko reikėjo tikėtis. Pavarčiau akis. Pasukau galvą link namo durų ir pro jas išėjo dvi merginos. Gerai įsižiūrėjau į jas ir viena iš jų buvo Helze. Ji purtė galvą ir gręžėsi eiti atgal į namus, bet Arija ja tempė link mašinos. Harry išlipo ir atsirėmęs laukė merginų. Žvilgtelėjau į veidrodėli. Buvau visas susivėlęs. Susitvarkiau plaukus ir atsisukau į vaikinus kurie vaipėsi gale. Pavarčiau akis ir mašinos durelės atsidarė. Apsilaižiau lūpas, kaip į prieki atsisėdo išsigandusi Helzė.

-Oho mergina iš bučinių budelės!.- juokėsi Niall.

-Užsičiaupk.- susiraukiau. Arija atsisėdo gale ant Hario kelių. Prieš tai atkišdamas jai savo telefoną. Ji piktai į ką pažiūrėjo ir nusisuko veidą į langą.

Helzė*

Stengiausi išlikti rami prie Louis. Prisisegiau saugos diržą ir norėjau buti su džinsais. Nebuvo malonu, kaip Louis akivaizdžiai nužiūrinėjo mano nuogas kojas. Nepatogiai pasimuisčiau ir atsisukau į savo draugę. Ji skaniai juokėsi sėdėdama ant garbaniaus kelių. Ji atsiuntė man oro bučiny ir mirktelėjo. Nusišypsojau jai ir išmečiau vidurini pirštą. Atsisukau ir atsisėdau patogiau. Pastebėjau Louis žvilgsni, bet kaip ji prigavau jis nusuko akis į kelia. Šyptelėjau sau.

...

Stovėjom ant kažkokio neaiškaus kalno. Taip pat čia buvo ir kitų merginų. Jos atrodė draugiško, bet jos nustojo stengtis su manimi bendrauti prieš valandą. Arija jau buvo kiek įkaušusi ir apsikabinusi garbanių vaikiną kurio vardas Harry, tai priminė kempiniuko sraige. Juokinga tiesa?. Pasidarė kiek šaltą. Prieš akis man nusišypsojo Louis ir atkiša savo juodą megztini ir skarbonkę alaus. Paėmiau mestini ir ji užsivilkau. Jis skaniai kvepėjo.

"Kur tu esi?" Į telefoną atėjo žinutė kuri buvo nuo tėčio. Kvaila, bet per mane tėtis turėjo pasistengti ir išmokti rašyti žinutes.

"Aš pas Arija, nesijaudink. Grįšiu kiek vėliau arba miegosiu pas ja" parašiau ir jaučiausi blogai meluodama jam.

"Smagiai pasibūkit" atrašė tėtis. Pakėliau galvą ir nesitikėjau ten pamatyti Louis. Kažką pasakė bet nesupratau. Suraukiau antakius ir jis tai pakartojo keletą kartų.

-Melagė.- dar liečiau pasakė ir aš supratau. Žaismingai iškišau jam liežuvi ir trenkiau į petį. Jis apsilaižė lūpas ir atsigėrė alaus. Tryniau rankas, nes buvo kiek šaltoką. Apžiūrėjau aplinką ir pamačiau laukinius tualetus. Prikandau lūpą, nes norėjau ten, bet aš kiek prisibijau eiti.

"Gali mane palydėti į tualetą?". Priėjau prie Arijos ir atkišau jai telefoną. Ji linktelėjo ir atsitraukė nuo Hario. Apsisukau ir atsitrenkiau į kietą krūtinę. Ar jis nustos stovėti man už nugaros? Louis kažką pasakė Arijai ir čiupęs man už rankos ir tempė link tualeto. Jis šypsojosi. Atlikau savo reikalus. Išėjau iš ten ir pamačiau rūkanti Louis. Pripažinsiu, kad tai buvo be proto seksualu. Nužvelgiau jį ir jis atsisuko į mane. Ištiesė man telefoną.

"Nori pasivaikščiot?". ,Linktelėjau jam. Vos nemiriau, kaip jis paėmė ir supynė mūsų pirštus.

-tik nepradėk prakaituoti.- kartojau mintyse.

Tyla (Louis Tomlinson )Where stories live. Discover now