Dvidešimt penkta dalis

1.2K 84 0
                                    

Tiesa pasakius mane jau pradeda užknisti Horan. Stengiausi tai ignoruoti ir grožėtis Londono gatvėmis. Nusišypsojau, kaip pamačiau Arijos ir Harry sunertus pirštus.

Louis*

-Louis.- zyzė Ninė.

-Eik šalin.- pavarčiau akis.

-Nebūk toks šiknius.- sukryžiavo rankas.

-Toks esu.- susiraukiau. Stebėjau, kaip Helzė pribėga prie Arijos, sukryžiavo kojas ir kelis kartus atsitūpė. Tiesa sakant nesupratau tokio jos poelgio, bet džiugu, kad jai gera nuotaika. Nusijuokiau ir apsilaižiau lūpas.

-O Dieve! .- suklykė. Sophia ir puse gatvėje einančių žmonių atsisuko.

-Neklykit.- pavarčiau akis. Merginos nulėkė į rūbų parduotuve. Helzė apsidairė ir sumišusi apsidairė. Ji pakėlė antakius ir pridėjus pirštą prie smilkinio pasukiojo. Visi juokėsi. Helzė pavartė akis ir nubėgo link merginų.

-Lauksim kokia dieną.- atsiduso Liam.

-Einu ten.- pasakė Niall ir nužingsniavo prie kepurių.

-Koks skirtumas.- pavarčiau akis.

-Louis! Zayn! Liam! Harry! Eikit čia.- surėkė Arija išlindusi iš kabinos.

-Kas?.- mes visi priėjom prie merginų. Dairiausi ir akimis ieškojau Helzės. Ja radau apžiūrinčius drabužius. Priėjau prie jos. Ji pakėlė akis į mane ir šyptelėjo toliau apžiūrinėjo marškinėlius.

"Gal nori dingti iš čia?" Išsiviepiau.

"Ačiū, kad paklausiai. Šį kartą" laikė šypsena veide ir stengėsi vaidinti rimta.

"Atsiprašau sausainuk" suprunkščiau.

"Labai juokinga" pavartė akis ir griebė mano delną išsivedė iš parduotuvės. Neslėpsiu man tai patiko, netgi labai.

"Kur einam?" Parašiau. Jis išsitraukė savo knygutę ir rašikli.

"Man tai labiau patinka" nusišypsojo ir atkišo man rašiklį.

"Gerai. Ką nori veikti?" Prikandau lūpą.

"Noriu pamatyti lietaus kambary" išsiviepė.

"Žinai adresą?" Nusišypsojau.

"Barbican centras!" Ji atrodė laiminga.

"Galiu paklausti?" Nusijuokiau.

"Taip" linktelėjo.

"Kodėl tu be batų?" Nusijuokiau ir nuleidau žvilgsni žemyn į jo nuogas pėdas.

"Tai patogiau. Žinau, kad atrodau, kaip išvaryta iš namų, bet kam tai rūpi!" Pavartė akis ir plačiai nusišypsojo.

...

Mes įlipome į metro kuris buvo pergrūstas žmonių. Įsikabinau, kad nenugriūčiau. Helzė stovėjo vos už žingsnio nuo manęs. Laisvai galėjau nužiūrinėti jos plonas, bei dailias kojas. Prikandau lūpą. Staiga Helze kažkas pastūmė ir ji įkrito į mano glėby. Nuostabu tai, kad ji apsivijo mano liemenį rankomis ir veidą priglaudė prie mano krūtinės. Išsiviepiau.

...

Helzė*

Tai nuostabu. Tu tiesiog vaikštai lietuje ir jo nejauti. Čia taip gražu ir nuostabu, kad neturiu žodžių tai apsakyti. Viena iš mano svajonių išsipildė. Aš buvau lietaus kambaryje. Tai mūsų bendra svajonę, mano ir mamos, bet gaila aš čia ne su ja. Atsisukau į Louis kuris žiūrėjo į mane.

...

Buvau labai pavargusi, net betonas atrodė patogus ir minkštas. Atsidusau ir stebėjau temstanti Londoną. Metro jau buvo mažiau žmonių ir liko laisvos vietos. Atrėmiau galvą į stiklą. Vis dar negaliu patikėti, kad esu Londone. Mums liko dvi dienos, o aš noriu dar tiek daug pamatyti.

Louis*

Helzė buvo pavargusi ir tai akivaizdžiai matėsi.

"Gali pamiegoti" užrašiau atverstoje jos knygutėje.

"Nenoriu" šyptelėjo ir pasitvarkė plaukus.

"Tu pavargusi"

"Ne tiek, kad tuoj pat užmigčiau"

"Tu visada turi pasiteisinimą?" Pasikasiau žandą.

"Tai faktai, Louis"

"Tik jau nereikia" pavarčiau akis.

"Nevartyk akių, mažvaiki"

"Aš tau mažvaikis?" Nusijuokiau ir meilinausi prie jos darydamas kvailas grimasas.

"Dabar taip" su pirštu įdūrė į žandą.

"Tu miela" prikandau lūpą. Ji paraudo ir akies krašteliu pažiūrėjo į mane.

"Nori iššūkio?"

"Tebūnie"

"Gerai, kaip grįšim namo. Turėsi Liam padaryti šlapio piršto efektą" išsiviepė.

"Šlapio piršto efektą?" Pakėliau antaki. Nespėjau sureaguoti, kaip Helzės šlapes pirštas atsidūrė mano ausyje. Nusijuokiau ir valiausi ausi.

"Dabar tavo DNR yra mano ausyje" juokiausi.

"Kaip baisu" išsižiojo ir prisidengė burną ranka.

"Dabar galėsiu padaryti tavo kluoną"

"Koks tu žiaurus" išsiviepė. Mirktelėjau jai.

"Ei, o kokia nauda man iš išukio?" Nusijuokiau.

"Na gali man sugalvoti įšuki" patrūkčiojo pečiais.

"Gerai tada pabučiuok Niall!" Išsiviepiau.

"Tai visai nejuokinga" prisimerkė.

"Juk tai nesunku" pavarčiau akis.

"Tebūnie"

"Kad tam kuris pralaimės?"

"Tai ko nori kitas?" Pakėlė antaki ir aš palinksėjau.

...

Grįžę nuėjome į virtuve kur visi valgė.

-Jus mėgstat dingti kartu.- nusijuokė Perrie.

-Koks skirtumas.- pavarčiau akis ir atsirėmiau į spintelę. Mano laimei prieš mane atsisėdo Liam. Helzė nusišypsojo ir palinksėjo, kad tai daryčiau dabar. Linktelėjau ir palaižiau savo smilių, įkišau Liam į ausi.

-Fu, Louis!.- valėsi ausi. Visi plūdo juokais. Juokiausi užsiėmęs už pilvo, tikrai. Kad jus būtumėt mate Liam veidą, tai taip juokinga. Senai taip skaniai nesijuokiau.

"Persigalvojau! Nenoriu bučiuoti Niall! Sugalvok ką kitą!!" Padarė mielą veiduką Helzė.

"Ne. Susitarimas yra susitarimas. Na nebent tu pasiduosi" nusišypsojau pergalinga šypsena.

"Pakeisk!!" Prisimerkė.

"Tu turi ...

Tyla (Louis Tomlinson )Where stories live. Discover now