Helzė*
Pajaučiau šiltas lūpas ant savųjų. Plačiai atsimerkiau ir nustūmiau Niall nuo savęs. Aiškiai matėsi, kad jis girtas. Sumišusi pažiūrėjau į Louis kuris tiesiog virė pykčiu. Ar man atrodo, ar jis tikrai pavydi?.
Louis*
Tvirtai suspaudžiau kumščius ir maniau, kad trenksiu Niall. Tvirtai sukandau dantis.
-Dink nuo jos!.- pastūmiau Niall ir jis nuvirto ant žemės. Niall nusijuokė ir nerangiai atsistojo.
-Vistiek tu ne su ja! Tai ja gali bučiuoti visi kas nori!.- nusijuokė Niall.
-Ji ne daiktas, asile!.- užsimojau ir smarkiai jam trenkiau.
-Louis!.- suspiegė Sophia.
Atsisukau į Helze kuri stovėjo užsidengusi veidą rankomis. Išgąsdinau ja.
-Louis, tau reikia tvardyti savo pykti!.- rėkė ant manęs Sophia, kuri grįžo su Liam.
-Žinau, kad jai patiko!.- nusijuokė Niall. Grėsmingai lik jo artėjau, bet Liam mane sulaikė.
-Louis, būk protingas.- sustabdė mane Liam. Apsilaižiau lūpas ir nusekiau Helze su Sophia į virtuvę.
-Louis, dink iš čia ir taip daug padarei .- pašaipiai tarė Sophia ir prisimerkė.
-Kalė.- sušnypščiau ir nuėjau į savo laikina kambary. Atsisėdau ant minkštos lovos. Tas bukaprotis Niall! Užmušiu jį jis elgiasi, kaip tikras debilas. Palauk Louis. Stok. Nuo kada tau rūpi? Man visiškai nerūpi Helzė, nei truputi. Ji tik eilinė mergina. Eilinė mergina su kuria aš noriu būti, ja liesti ir bučiuoti.
Helzė*
Laukiau kol Sophia padarys man kakavos. Ji maloni mergina. Visi kiti jau miegojo. Pasirėmiau galvą ir prikandau lūpą. Mąsčiau. Kodėl taip rimtai sureagavo Louis? Juk mes net ne draugai ir netikiu, kad galėčiau jam patikti, tie bučiniai nieko nereiškia. Turbūt jis elgiasi taip su visom. Tai Louis stilius. Lėtai užsimerkiau ir stengiausi prisiminti kiekvieną jo švelnų prisilietimą. Kas man darosi.
Pajaučiau ranką sau ant peties. Atsimerkiau ir prieš save pamačiau garuojanti puodelį kakavos. Nusišypsojau dėkinga šypsena.
"Na, kaip tavo vakaras?" Pastūmė lapeli.
"Viskas gerai iki tol kol Louis netrenkė Niall" šyptelėjau.
"Niall geras vaikinas, bet kartai, o ypač kaip būna girtas jis tikras šiknius". Juokėsi Sophia. Noriu girdėti jos juoką. Aplamai noriu girdėti.
"Na taip, o kaip jūsų vakaras?"
"Visai neblogai" šyptelėjo , bet jos šypsena dingo, kaip į virtuvę įėjo Liam.
"Susipykot?"
"Truputi" pavartė akis. Į virtuve įėjo visa susivėlusi Perrie. Sophia pakilnojo antakius. Atsistojusi iš spintelės paėmė sausainius ir padėjo ant stalo. Liam apvijo jos liemenį, bet Sophia kaip mat jas nukratė. Tai atrodė mielai.
...
Ėjau į kambary kuriame turėčiau miegoti su Arija. Atidariau duris ir pasigailėjau. Lovoje gulėjo Arija ir Harry ir tikrai jie nemiegojo. Išraudau ir uždariau duris. Šaunu. Kur man miegoti?. Atsidusau ir nuėjau atgal į virtuve. Ten nieko nebuvo. Pastebėjau ant šaldytuvo prilipdytas nuotraukas. Vienoje nuotraukoje plačiai šypsojosi Harry su šeima, o kitose visi vaikinai. Nusišypsojau ir pajaučiau rankas aplink savo liemenį. Išsigandau ir nuo to žmogaus atsitraukiau kelis žingsnius. Atsisukau ir pamačiau Louis jis ištiesė man lapą popieriaus ir pasišalino. Palikdamas mane vieną ir sutrikusia. Atsisėdau ant kėdės ir pradėjau skaityti.
'Noriu atsiprašyti už tai, kad pasikarščiavau ir trenkiau Niall. Žinau, kad tave išgąsdinau. Šis vakaras neturėjo baigtis taip ... tragiškai?. Aš suprasiu jai ir toliau manęs bijosi.
Louis xx".
Prikandau lūpą. Dieve, Louis ką tu su manimi darai?.
...
Louis*
Rytas.
Pramerkiau akis nuo įkyriai šviečiančios saulės pro langą. Išsirąžiau ir nuo staliuko pasiėmiau cigarečių pakeli , atidariau langą ir prisidegiau vieną cigaretę. Nieko nėra geriau už rytinę cigaretę.
-Louis! Mes einame į miestą! Eini kartu?.- pro duris įėjo Ninė.- Wow geriau pasiliksiu su tavimi lovoje.- nužiūrėjo mano nuogą kūną, na tai buvo lengva, nes buvau vien su apatiniais.
-Eisiu.- pavarčiau akis ir apsirengiau džinsinius šortus ir baltą maikę.
-Ei, man labiau patiko anaip.- nusijuokė ji ir įsisiurbė į mano lūpas. Grubiai ja bučiavau.
-Mes apie tai kalbėjome.- per bučiny pasakiau.
-Tau tai patinka, mažuti.- nuvalė mano lūpas ir išėjo iš kambario. Pavarčiau akis ir nuėjau į virtuvę, ant stalo garavo blynai kuriuos kepė Helzė ir Arija.
-Labas rytas!.- išsiviepė Arija.
-Labas.- atsisėdau.
-Mano galva ir mano žandikaulis.- suburbėjo Niall ir išsidrėbė ant stalo. Pažiūrėjau į Helze kuri akivaizdžiai jautėsi nejaukiai.
-Nereikėjo gerti.- suburbėjau ir įsidėjau gabaliuką blyno į burną.
-Uuu Niall!.- pavėlė jam plaukus atėjęs Liam.
-Atsiknisk!.- atsiduso.
-Neatsimeni? Vakar bučiavai Helze.- juokėsi Liam.
-Aš ką?.- išpūtė akis.
-Baikit ta temą!.- nervingai surėkiau. Helzė paslapčia numetė lapeli ant mano kelių. Atsargiau išlanksčiau jį.
"Viskas gerai. Na Niall kartais didelis šiknius.
Helzė".
...
Helzė*
Jaučiasi nejaukiai sėdėdama prie Niall. Jaučiai deginanti Louis ir Niall žvilgsni. Nuleidau akis ir valgiau blynus. Pavalgę visi susiruošėme į miestą. Nubėgau pasiimti savo kuprinės ir akinių nuo saulės. Visur ieškojau akinių, bet niekur neradau. Atsidusau apsisukau ir vėl vos negavau infarkto. Gyliai kvėpavau norėjau žengti atgal, bet tvirtos rankos apsivijo mano liemenį. Niall lenkėsi prie manęs ir nusišypsojo. Patvarkė mano plaukus ir į šortų galinę kišene įkišo sulankstytą lapeli. Paliko mane viena. Gerai neslėpsiu tai buvo labai keista.
"Atsiprašau, gražuole dėl vakar ir dėl sekančių kartų".
Jis turbūt juokauja.
Louis*
Mačiau, kaip Niall nuseka paskui Helze ir po kiek laiko Helzė išeina visa sumišusi.
-Atšok nuo Helzės!.- sušnypščiau Niall.
-Vistiek ji ne tavo skonio.- pavartė akis ir avėsi batus.
-Sakau tau atšok nuo jos.- gyliai kvėpavau.
-Nusiramink brol.- nusijuokė.
Iš kambario atėjo sumišusi Helzė. Ji priėjo prie merginų prikando lūpą ir pažiūrėjo į mane. Mirktelėjau jai ir apsilaižiau lūpas.
ESTÁS LEYENDO
Tyla (Louis Tomlinson )
FanficTyla. Promo. Esate kada nors užsidengę ausis ir apsimetę, kad nieko negirdėjote. Helzei Sit to daryti nereikia. Ji kurčia. Dvidešimt keturias valandas per para ja supa tyla. Jos geriausias draugas yra knyga. Ji galėtu skaityti kiaura parą tiek pat k...