Helzė*
"Aš numirsiu jai daigiau nebegirdėsiu" užrašiau ant balto lapo.
"Viskas bus gerai, Helze" atrašė Arija. Prikandau lūpą. Sukukčiojau. Tvirtai apkabinau draugę. Po kurio laiko jos telefonas ėmė šviesti. Ji atsiliepė, o aš patvarkiau pagalve ir į ją atsirėmiau. Stebėjau jos lūpas, bet pasidaviau, nes nebuvo noro suprasti ką ji kalbą. Man buvo labai liūdna, dar Louis kuris sujaukė mano protą galutinai. Šyptelėjau Arijai, kuri nusivaipė ir pavartė akis. Trumpam atkišo telefoną , kad perskaityčiau vardą: 'Harry'. Viskas aišku. Turbūt dabar Harry su Louis. Atsidusau ir pabaigiau gerti savo arbatą.
Louis*
Čia nėra ko kvėpuoti. Pergrustas namas girtų žmonių. Nenorėjau taip praleisti šeštadienio vakaro. Jau geriau būčiau vienas ir rūkyčiau, nei čia. Man patinka vienatvę, nors kartais ji užknisa, bet nors apmąstai ir taip šūdiną gyvenimą. Prisiekiu, kad dingsiu iš čia ir ko toliau to geriau. Aplink stumdėsi žmonės. Žvalgiausi kur Harry, bet jo nebuvo šalia manęs. Nudėsiu ji jai jis neatsiras. Vos išėjau iš to prakeikto namo į galini kiemą. Prisidegiau cigaretę ir ją rūkiau. Toliau ant suoliuko bučiavosi, o kitame sodo gale kažkokia mergina vėmė. Šlykštu, kaip pats negeri.
-Brolau!.- atėjo apsvaigęs Zayn ir mes sukirtome rankomis.
-Sveikas.- traukiau dūmą po dūmo.
-Smagu, kad atėjai.- juokėsi.
-Kieno čia vakarėlis?.- apsilaižiau lūpas.
-O kam rūpi?.- nusijuokė jis ir vėl įėjo į namą. Numečiau nuorūką ant žemės ir įėjau į tvankų kambarį kuriame visi šoko ir gėrė. Švelniai tariant čia buvo balaganas. Akimis ieškojau kažko pažystamo, bet už akių užkliuvo tikras kąsnelis. Išsigandęs ir pasimetęs kąsnelis. Pasitvarkiau plaukus ir patraukiau link jos. Užmečiau ranką jai ant kaklo. Ji krūptelėjo ir išsigandusi atsisuko į mane.
-Helzė.- lėtai ištariau. Ji buvo tokia išsigandusi ir pasimetusi. Apsidairiau ir pamačiau tai ką tikėjausi pamatyti. Arija šoko purvinus šokius su Harry.
Helzė*
Nudėsiu Arija. Prisiekiu, kad ji nebevaikščios gyva ant šios žemės paviršiau šį vakarą. Ji mate atsitempė į kažkokio vaikino vakarėli.
"Bus linksma"
Jo žinoma, kad bus linksma, tau. Dairiausi aplink. Tikriausiai dabar groja tranki muzika ir visi rėkia vienas per kitą. Išsigandusi apsidairiau ir pastebėjau link manęs einanti Louis. Dar tik to man betruko. Nusisukau ir apsimečiau, kad jo nepastebėjau. Maldavau Dievo, kad jis nebūtu manęs pastebėjęs. Pajaučiau ranką sau ant pečiu. Krūptelėjau ir pasukusi galvą pamačiau Louis. Gera žinia ta, kad jis buvo blaivas. Louis lūpos sujudėjo. Jo žvilgsni nukrypo į Arija ir Harry.
"Pašokim?" Pamačiau telefoną prieš akis. Jis tikriausiai šaiposi.
"Jai nieko negirdžiu tai nereiškia, kad gali iš manęs šaipytis" pikta atidaviau jam telefoną. Jo veidą papuošė kvaila šypsena.
"Aš visiškai rimtai"
"Kur gi ne" atrašiau ir susiraukiau. Jis pavartė akis. Užsimanė pašokti, man labai įdomu, kaip aš šoksiu jai net negaliu užsipilti arbatos dešimt kartų nepervirus vandens. Gyvenimas šaiposi iš manęs. Louis griebė man už rankos ir nusivedė kur daugiau vietos. Prisitraukė arčiau. Baigščiai apsidairiau ir mačiau, kad žmonės lėčiau judėjo. Tai reiškė, kad groja ne tokia greita muzika. Louis rankos buvo ant mano liemens ir nugaros, o manosios delnai atsirėmę į jo krūtinę. Pažvelgiau į jo akis ir jis man linktelėjo. Atsidusau ir nuleidau galvą. Stebėjau, kaip mūsų kojos judėjo. Vis lipau jam ant kojos ir man buvo labai gėdą. Turbūt buvau visa raudona, bet vos pakėlusi akis į jo veidą pamatydama, kad Louis juokėsi. Pavarčiau akis ir įsitempiau mane trikdo tai, kad Louis per arti manęs. Dėkojau Arijai kuri sutrukdė mūsų klaikų šoki ir kažką pasakė Louis jis linktelėjo ir nuėjo prie netoli stovinčio Harry. Arija įgrūdo man raudona stikline su skysčio. Pauosčiau jo ir tai buvo tekila. Ji palinksėjo. Susiraukiau ir išgėriau pirmą po kurios sekė dar penkios ar šešios ir aš jau buvau apsvaigusi. Po to sekė dar pora stiklinių man nežinomo skysčio. Žinojau, kad po viso to gailėsiuos. Užsimerkiau ir stebėjau Louis kuris stebėjo mane ir rūkė atsirėmęs į namo sieną. Užsimerkiau ir jaučiausi gerai, per daug gerai, kad galvočiau apie kažką. Mano smegenys neatliko savo pareigos, kaip turėtu ir visa tai darė alkoholis. Pajaučiau rankas ant savo liemens ir galvojau, kad tai Arija ar kažkas panašaus, bet atsimerkusi pamačiau vaikina. Nepažystama vaikiną. Bandžiau nuo jo atsitraukti, bet jo tvirtos rankos man neleido. Jo lūpos judėjo ir jis lenkėsi prie mano kaklo, bet staiga jis dingo. Išsigandau, kaip Louis grėsmingai į jį žiūri ir stumdo. Pribėgau prie jų ir griebiau Louis už rankos. Nenorėjau, kad jis susimuštu dėl manęs.
Nieko nesupratusi žiūrėjau į drauge kuri mane tempė lauk prie juodos mašinos. Atpažinau ja. Tai Louis mašina. Sukryžiavusi rankas ir nustačiusi rimtą veido išraiška laukiau kol Arija viską parašys mano telefone.
"Policija tuoj pasirodys čia todėl mums reikia iš čia nešdintis. Mus namo parveš Louis" nusišypsojo man ir įlipo į mašinos galą. Aš paskui ją.
"Gerai" atrašiau ir laukėm kol parodys Louis su Harry. Padėjau galvą Arijai ant peties ir užmerkiau akis. Atsimerkiau, kaip pajutau, kad kažkas įsėda į mašiną. Atsisėdau normaliai ir prisisegiau saugos diržą. Louis, Harry ir Arija inetirngai kažką kalbėjosi ir aš nesupratau ką. Mane tai nervina ir varo į nevilty. Atrėmiau galvą į mašinos stiklą ir stebėjau aplinka. Bet ką atiduočiau, kad tik girdėčiau.
...
Pajaučiau, kad mane judina. Sutrikau, kaip pamačiau tvirtą krūtine sau prieš akis. Jutau, kaip tvirtos rankos mane neša. Bijojau pajudėti. Apsimečiau, kad vis dar miegu. Prisiglaudžiau arčiau ir įkvėpiau cigarečių ir vyriškų kvepalų mišiny. Jis mane paguldė į mano lovą. Dėkojau, kad Arija žino mano namus taip pat gerai, kaip ir aš. Jaučiau, kaip jis numauna mano sportbačius ir apkloja. Paliečia mano skruostą. Aš atsimerkiau ir pamačiau Louis mėlynas akis. Atsisėdau ant lovos, kaip mane supykino. Tai šlykštu daugiau nebegersiu. Visas mano skrandžio turinys atsidūrė mano šiukšlinei kuria spėjo pakišti Louis. Atsiguliau ir Louis išėjo, bet grįžo su stikline vandens. Atsigėriau.
"Pamiegok" parašė ant lipnaus lapelio. Palinksėjau ir jis atidarė langą.
"Pasilik su manim" greitai užrašiau.
YOU ARE READING
Tyla (Louis Tomlinson )
FanfictionTyla. Promo. Esate kada nors užsidengę ausis ir apsimetę, kad nieko negirdėjote. Helzei Sit to daryti nereikia. Ji kurčia. Dvidešimt keturias valandas per para ja supa tyla. Jos geriausias draugas yra knyga. Ji galėtu skaityti kiaura parą tiek pat k...