Louis*
Atsitraukiau ir pažiūrėjau jai į akis. Jos tokios tamsios ir tuo pačiu beprotiškai gražios. Patvarkiau jos plaukus ir menkai nusišypsojau.
-Nagi, juk reikia tik pasilaižyt, o ne merginti ja.- vartė akis Ninė.
-Užsičiaupk, Nine.- pavartė akis Harry. Grįžau į savo vietą. Žaidimas nesitęsė labai ilgai, nes visiems pabodo.
-Ką veikiam?.- suzyzė Perrie.
-Važiuojam į klubą.- sucypė Sophia.
-Nuvažiuoti ir prisigerti. Tai nėra visiškai smagu.- pavarčiau akis ir atsirėmiau į mašiną.
-Tai tu galėsi negerti .- pavartė akis Harry.
-Šmaikštu. Tikrai. Labai šmaikštu.- pavarčiau akis ir prisidegiau cigaretę.
-Prie merginų galėtum ir nerūkyti.- nusijuokė Arija ir linksmai nusimaivė.
-Lyg tau tai rūpi .- nusijuokiau.
-Taip tu teisus.- nusijuokė. Akimis ieškojau Helzės ir ja radau bežiūrinčia į Perries telefoną ir kažką skaitančia. Tikiu, kad Perrie ir kitos merginos nori su ja geriau susipažinti. Noriu to ir aš, bet aš to negaliu. Aš per daug bijau to. Numečiau nuorūką ant žemės ir stebėjau Helze.
-Ei tau ji patinka?.- nusijuokė Liam.
-Atsigauk.- susiraukiau.
-Tau nebūtina būti visada tokiam rimtam ir atšiauriam kitų atžvilgiu.- atsirėmė į mano mašiną ir stebėjo Sophia.
-Nenervink.- apsilaižiau lūpas.
Helzė*
"Manau, kad tu patinki Louis" nusišypsojo man Perrie.
"Nemanau" prikandau lūpą ir nervingai ja kramčiau.
"Tu tik pažiūrėk į ji" išsiviepė ir žvilgsniu parodė į jo puse. Nusekiau jos žvilgsni ir mūsų akys susitiko. Louis man mirktelėjo.
"Na nemanau" šyptelėjau. Prie mūsų priėjo Sophia ir Arija. Nusišypsojau joms. Perrie kažką pasakė merginoms jos nusijuokė ir visos atsisuko į susiraukusi Louis kuris kalbėjosi su Liam. Pakėliau antaki ir nesupratusi kas vyksta žiūrėjau į visas. Atsidusau. Užknisa, kaip negirdi. Galėčiau viską atiduoti, kad tik galėčiau girdėti ...
...
Praėjo kelios dienos, kaip nemačiau nieko išskyrus savo kambary ir susirūpinusi tėčio veidą, netgi ignoravau Arija kuri per tas dienas man parašė apie šimta žinučių rimtai net nenumanau, kaip jai neatsibodo. Pasidariau arbatos ir susitepiau kelis sumuštinius. Nusišypsojau tėčiui, na atrodo mes susitaikę. Užlipau laiptais aukštyn. Išsidrėbiau savo balkone. Nebuvo šalta, bet kiek apsiniaukę. Mano telefoną vėl suvibravo.
"Jai neatsakysi nurausiu tau galvą ir sudeginsiu!" Rašė Arija. Jis suvibravo vėl.
"Hey, Helze. Kas nutiko? Mes pasiilgome tavęs Pezz" šyptelėjau ir įsivedžiau jos numeri.
"Geriau atrašyk Arijai, nes ji baigia nusirauti plaukus. Pasiilgau. Sophia" ta pati padariau ir su jos numeriu.
Tai miela, bet nenoriu būti apsupta žmonių kurių aš negirdžiu.
"Atsiprašau" išsiunčiau žinutę Arijai.
"O Dieve! Ačiū tau, kad tu vis dar gyva! Daryk duris!" Perskaičiau ir vos neužspringau arbata. Nusileidau laiptais žemyn ir pamačiau Arija kalbančia su mano tėčiu. Ji kažko jo prašė, galiu atspėti tai iš jos veido išraiškos. Tėtis suraukė antakius ir įtemtai mąstė. Stipriai apkabinau Arija. Tėtis jai linktelėjo ir kažką pasakęs pažiūrėjo į mane. Arija nusitempiau į savo kambarį. Vos spėjau uždaryti kambario duris ji man atkišo telefoną.
"Mes važiuojame į Londoną trims dienoms. Įsidėk daiktų! Su tavo tėčiu sutariau, bet aišku pamelavau, kad mes važiuojame pas mano teta. Helze tai nuotykis!" Perskaičiau ir mano žandikaulis atvipo. Purčiau galvą taip rodydama, kad nesutinku.
"Prašau!"
"Na ir, kaip mes ten nuvyksime?" Susiraukiau.
"Su Harry ir Louis mašinomis. Bus ir kiti!" Išsiviepė.
"Na jau ne!" Atsisėdau ant lovos. Neslėpsiu viena mano pusė tiesiog rekte rėkė, kad turiu ten vykti, o kita sakė, kad turiu sėdėti namuose ir niekam neužknisti.
"Tu turi dešimt minučių susiruošti! Sudėsiu tau daiktus!"
"Na gerai! Tik palysiu po dušu" Visgi mano silpnoji pusė laimėjo. Pajutau stiprų apkabinimą. Pavarčiau akis ir nuėjau į dušą.
...
Louis*
-Tikiuosi Arijai pavyks.- atsiduso Sophia.
-Pavyks.- nusijuokė Liam.
Arija jau gera pusvalandi pas Helze namuose ir mane tai pradeda nervinti.
-Noriu pamatyti didįjį Beną .- atsiduso Sophia.
-Pamatysi, mažute.- Liam ja pabučiavo.
-Varysiu su jumis, nes Harry neleidžia valgyti jo mašinoje, na ir Helze važiuos kartu. Ji karšta.- atsisėdo Niall į mašina. Susiraukiau vos išgirdau ką jis pasakė apie Helze. Tikrai išmalčiau jam snuki.
-Louis, atvėsk.- nusijuokė Liam.
-Man pavyko!.- juokėsi Arija ir iškėlusi aukštai rankas apsisuko.
-Lipk į mašina.- juokėsi Harry.
...
Kaip ir norėjau Helzė važiavo kartu su manimi. Šypsojausi ir vis pro veidrodėli užmesdavau aki į galą. Sophia ir Helzė žaidė nykščių karą. Buvo gerą matyti jos šypsena.
-Niall na jei būčiau moteris imtum mane?.- klausė jo Liam.
-Tai žinoma.- nusijuokė ir atsisuko į galą, kadangi jis sėdėjo priekyje.
-Koks tu mielas.- nusijuokė Liam ir pergalingai nusišypsojo Sophiai.
-Matai mažute.- nusijuokė.
-Ah, puiku dabar ir draugauk su Niall. Per tave aš prakišau.- nusijuokė ir sudaužė delnais su Helze. Niall plačiai šypsojosi jai. Helzė droviai nusišypsojo ir neleido akis. Man tai nepatinka.
-Neiškeisiu tavęs į Niall.- Liam tvirtai apkabino Sophia.
...
Po valandos važiavimo.
-Louis sustok prašau, nes aš tuoj prileisiu į kelnes !.- zyzė Sophia.
-Mižnė .- pavarčiau akis...
BINABASA MO ANG
Tyla (Louis Tomlinson )
FanfictionTyla. Promo. Esate kada nors užsidengę ausis ir apsimetę, kad nieko negirdėjote. Helzei Sit to daryti nereikia. Ji kurčia. Dvidešimt keturias valandas per para ja supa tyla. Jos geriausias draugas yra knyga. Ji galėtu skaityti kiaura parą tiek pat k...