Aštunta dalis

1.6K 112 0
                                    

Louis*

Valanda ar dvi sėdėjau ant suoliuko ir niekaip negalėjau pajudėti. Gyliai įkvėpiau, sukandau dantis ir atsistojau. Šiaip ne taip parėjau namo. Griuvau į savo lovą ir suinkščiau. Tikiuosi Helzė parėjo saugiai ir nesutiko kokios gaujos, kurių čia pilnas rajonas. Man nereikia jos gailesčio ar kažko panašaus. Ji ir taip per daug matė. Puikiai išsiverčiau ir be jos.

-Louis?.- pabildeno į mano kambario duris mama.

-Eik iš čia!.- sušukau ir mano kūnų nuėjo skausmas.

Helzė*

Parėjusi namo užrakinau duris ir lengviau atsidusau. Galvojau ar Louis paėmė jo draugas. Apsilaižiau lūpas ir pasitvarkiau plaukus, užlipau į savo kambary. Nusišypsojau gavusi žinute nuo Arijos.

„Sutikau toki karštą vaikina"

„Arija, taip tu galėsi ateiti ir papasakoti apie jį rytoj"

„Myliu tave"

Nusišypsojau ir pasiėmusi pižamą nuėjau į vonia ir palindau po dušu.

Louis*

Atsikėliau ir prakeikiau tai. Visas kūnas nusėtas mėlynėmis. Palindau po dušu. Po to susitvarkiau žaizdas ir apsirengiau.

-Lekiu pas Hari.- sušukau ir išlėkiau iš namų. Sukandęs dantis įlipau į savo chevroletą.

-Atrodai, kaip sena bokso kriaušė.- atidarė duris Harry.

-Užsičiaupk.- susiraukiau ir įėjau į vidų.

-Žinai vakar sutikau karšta merginą.- pakilnojo antakius Harry.

-Na tai, kaip gera?.- sunkiai atsisėdau ant kėdės.

-Nemiegojau su ja.- iš šaldiklio ištraukė šaldytų žirnelių ir numetė ant stalo.- užsidėk, atrodau, kaip kaladė.

-Nevykėlis.- pavarčiau akis ir žirneliai pasiekė mano žandą.

-Mes tiesiog gerai praleidome laiką.- atsigėrė vandens. Pavarčiau akis.

-Louis! Ar gali pažiūrėti mano mašina? Iš jos bėga kažkas.- atėjo Ana į virtuvę.- vėl įsivėlei į muštines?.- atsiduso.

-Tarkim.- padėjau žirnelius ant stalo ir atsistojau. Išėjau iš namo ir nuėjau link mašinos. Su skausmu krūtinėje pasilenkiau ir pažiūrėjau po mašina.

-Trukęs tepalo filtras.- atsistojau.

-Oh, ačiū dabar manęs neapgaus tas šiknius Kuntonas. Harry pasiimu tavo mašina. Beje, matei Gema? .- nusijuokė Ana.

-Mama, tai visai ne kieta.- zyzė Harry.- mačiau šiandien ryte, ji su kažkokia drauge išvažiavo prie ežero ir iki ryto negrįš.- dėstė Harry. Jis ryškiai ginė savo sese. Pavarčiau akis.

-Bent pasakė kur važiuoja.- atsiduso Ana.- gerai iki vaikinai neprisidarykit problemų.- nusijuokė ir įsėdo į Hario mašiną išvažiavo.

-Ji mane nervina.- atsiduso ir pasitvarkė savo plaukus.

-Nėra jau taip blogai, kad tavo mama vairuoja tavo automobili tarp kurio tu vežioji visas kekšes iš eilės ir turbūt ten prasmirdę seksu.- nusijuokiau.

-Nesišaipyk, bukaproti- pavartė akis.

-Gerai.- iškėliau rankas į viršų.

-Žiūrėk.- pamojo galva už savęs. Atsisukau ir pamačiau Helze su kažkokia mergina.

-Koks skirtumas.- pavarčiau akis ir nužvelgiau Helze. Jos šortai išryškino dailias kojas, o balti marškinukai kurie buvo ploni ir leido matyti jos liemenėlė. Pamerkiau jei aky, kaip mūsų akys susitiko ir prisidegiau cigaretę.

-Adrija.- apsilaižė lūpas Harry ir nužvelgė aukštą brunetę.

-Harry.- pašaipiai tarė. Pavarčiau akis ir rūkiau. Akies krašteliu stebėjau Helze. Ji stovėjo nuleidusi galvą.

-Taigi, kaip sekasi?.- pašaipiai tarė Harry.

-Jai ne tu sektumeis kur kas geriau.- dūrė pirštu į krūtinę Arija.

-Nenorėjau tavo mamai parodyti panaudotų prezervatyvų tavo mašinoje.- nekaltai kalbėjo Harry ir apsilaižė lūpas.

-Prisiekiu tu mirsi.- prisimerkė Arija.-Kur tavo mašina?.- ji apsidairė ir netikėtai pamatė mane. Išsišiepė ir mirktelėjo man. Pavarčiau akis.

-Koks skirtumas kur mano mašina.- pavartė Harry. Mano veidą papuošė šypsena, kaip mačiau Helze vartančia akis.

...

-Rankas aukštyn!.

-Velnias.- mečiau prekę žemyn ir iškėliau rankas lėtai apsisukau. Mane apakino ryški šviesa. Man galas.

Tyla (Louis Tomlinson )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora