Trisdešimt pirma dalis

1.2K 84 0
                                    

Helzė*

Kvaila galvoti, kad ji tiesiog grįš čia, kaip niekur nieko, o ypač po to kaip mus paliko. Mano mintyse tokia sumaištis, kad nepajaučiau, kaip veidu rieda ašaros ir krenta ant popieriaus lapo. Nulipau į apačia ir pakišau popierio lapą tėčiui. Jis palinksėjo, galvą parodė į duris. Atsisukau ir pamačiau stovinčia mama. Ji jau nebuvo pasitempusi ir elegantiška jos sukneles pakeitė džinsai, švarkas, ilgi batai ir palaidi plaukai, kurie dengė didele mėlynę ant jos skruosto. Man nereikia tokios mamos kuri būtu panaši į mano sese ar drauge, na taip visi trokšta tokios mamos, bet tik ne aš. Ji visada sakydavo, kad motina turi būti pavyzdys savo vaikams, o ypač merginai, o dabar tik pažiūrėkit ji panaši, Dieve, net nežinau į ką ji panaši. Mamos lūpos pradėjo greitai judėti kartu su tėčio. Suraukiau antakius, nes nespėjau suprasti ką jie vienas kitam sako. Sukandau dantis ir trenkusi durimis išėjau. Viskas taip užknisa ! Po kelių minučių buvau prie Arijos namų durų. Mano veidu riedėjo ašaros, kurių niekaip negalėjau suvaldyti. Telefone viską surašiau kas atsitiko ir dėl ko atėjau. Paskambinau dar kartą, kaip duris neatsidarė. Galbūt jos nėra namuose, apsilaižiau lūpas ir išsaugojau žinute, kurioje buvau parašiusi.

Išsiunčiau žinute Arijai:

"Tu namie?"

"Aš pas Zayn garaže"

"Aišku"

"Kas atsitiko?"

"Ne, pasilinksmink viskas čiki piki"

"Zayn kviečia ir tave, beje Louis nori, kad ateitum "

"Pirma, aš nežinau kur tas garažas. Antra, Louis taip elgiasi dėl lažybų"

"Louis tavęs atvažiuos"

"Nevažiuosiu su juo ! Ir pasakyk, kad jis rytoj turi būti pas mane ir tvarkyti tas mašinas "

Atsistojau ir patraukiau link parduotuvės. Vos įėjusi nusukau į ledų skyrių. Šiandien vakaras labai karštas ir norisi kaško šalto. Pasiėmiau 'Pols' ledų ir skardine energetinio gėrimo. Susimokėjau ir patraukiau namo link, nors labai ten nenorėjau.

"Tada atvažiuosiu aš su Harry" atidariau Arijos parašyta žinute prieš dešimt minučių. Atsidusau, kaip gavau dar vieną.

"Mes prie tavo namų. Kur tu ?!!" Paspartinau žingsni ir netrukus buvau prie savo namų. Arija linksmai šnekučiavosi su mano mama, tiesiog puiku ! Ledų pagaliuką išmečiau į šiukšline. Pamojavau Harry, kuris stovėjo atsirėmęs į mašina ir akies krašteliu nužiūrinėjo mano mama. Jis ką rimtai ?!!?

"Verkei?" Sumaigė žinute Harry. Papurčiau galvą parodydama, kad ne. Tada jis paseilino savo nykštį ir nuvalė paakius. Linktelėjo. Per staigiai gavau smarkų apsikabinimą iš Arijos. Šyptelėjau.

...

Nesu čia dar buvusi. Iš pradžių čia atrodė kiek nejauku, bet pabuvusi čia kelias minutes pripratau ir supratau, kad čia tiktai jauku. Išsitaisiau patogiau ant nugulėtos sofos.

Louis*

Helzė atrodė nuliūdusi ir manau, kad ji verkė.

-Louis! - sucypė Ninė ir šoko ant manęs.

-O Dieve - susiriečiau, kaip ji pataikė tiesiai į mano pasididžiavimą.

-Louis, sveikinu dabar negalėsi turėti vaikų - valėsi juoko ašarą Zayn. Susiraukiau ir dar kelias minutes pasikankinau.

-Aš labai atsiprašau - meiliu balseliu pasakė.

-Turėtum - susiraukiau, kaip ji atsisėdo ant mano kelių ir pradėjo velti plaukus, nors žino, kad tai man nepatinka.

Tyla (Louis Tomlinson )Where stories live. Discover now