Helzė*
Sustingau ir spoksojau į užrašą sau ant riešo. Per mano kūną nuėjo šiurpuliai.
"Tavęs mažute" nurijau seiles ir paėmiau jo ranką. Jo rankos buvo didelės.
"Tik nereikia" pavarčiau akis.
"Tu labai graži" parašė ir žiūrėjo į mane su pašaipia šypsena. Jis priėjo arčiau ir savo dideliais delnai apkabino mano liemenį ir kėsinosi į mano užpakali, bet greitai nuo jo atsitraukiau.
"Eik velniop" susiraukiau ir stengiausi pro ji praeiti, bet sekėsi ne kaip. Buvau prispausta prie tribūnos kolonos. Jis apsilaižė lūpas ir nusišypsojo. Mano širdis plakė nežmoniškai greitai.
"Nesispyriok, Helz. Kodėl užtarei mane prieš savo tėvą?"
"Man reikia eiti ir nevadink manęs Helze" užrašiau ant jo rankos. Turbūt Arija manęs ieško, nes atėjau kartu su ja.
"Atsakyk man!" Jo žandikaulis buvo tvirtai suspaustas. Bijojau jo. Bandžiau praeiti pro jį, bet jis man neleido. Jis buvo nepatenkintas.
"Aš nežinau" drebančiomis rankomis suraičiau raides ant Louis rankos odos. Jis pavartė akis ir paglostė mano žandą. Akivaizdžiai mane nužiūrėjo nuo galvos iki kojų. Jis toks nenuspėjamas, kad net graudu. Viena akimirka jis gali mane užmušti, o kita jis glosto mane. Kas šiam vaikinui negerai! Apsilaižiau lūpas ir ją prikandau. Louis mane mirktelėjo ir praleido.
Louis*
Velnias ji tikrai karšta. Jos baikštumas ir drovumas mane kaitina ji tokia švelni ir skaniai kvepia. Apsilaižiau lūpas ir ją praleidau. Ši mergytė tikrai turi gera užpakali. Sukikenau ir grįžau į persirengimo kambary, kuriame nieko nebuvo na aš taip maniau kol iš tualeto nepasigirdo gilios aimanos. Jie tikrai nesveiki. Apsidairiau ir pamačiau Liam krepšį. Pavarčiau akis ir susirinkęs savo daiktus pasišalinau iš ten. Numečiau daiktus ant galinės sėdinės ir nusivilkau marškinėlius. Atsisukau ir netoliese pamačiau merginų būreli kurios kikeno ir aptarė mane. Mirktelėjau vienai ir ji paraudo. Nusisukęs pasiėmiau kitus marškinėlius ir užsitempiau jį ant savo kūno.
...
Visi buvo susirinkę ant kalno. Aplink ratu ėjo cigaras žolės. Laikiau apsikabinės Ninę per liemenį.
-Tu tokia seksuali.- sušnabždėjau į jos ausi ir pabučiavau jos jautria vietą. Ranka nuslydau žemiau sijono kuris buvo kiek trumpas ir suskaidžiau jos šlaunį.
-Ar norėtum manęs savyje?.- pabučiavau kaklą.
-Ar norėtum mano rankos ant savo penio?.- ji pasistiebė ir pabučiavo į žandikauli.
-Ar tai išpildysi?.- prisiglaudžiau arčiau.
-Louis.- patrankė Harry į šoną ir padavė suktine. Palinksėjau ir įkvėpiau kelis dūmus. Suktine padaviau Ninei. Ir užkišau savo ranką jai už maikutės. Nesijaučiau labai apsvaigęs. Jaučiausi normaliai, kaip ir visada. Trumpam užmerkiau akis ir atėjo jausmas, kad man kažko trūksta. Ninė įsisiurbė į mano lūpas vos atidavusi suktine Liam. Užkėliau ją ant kapoto ir grubiai pabučiavau. Jos nugara išsirietė, kaip suėmiau jos krūtine.
-Louis.- ji išleido negilia aimaną, kaip perėjau prie jos kaklo.
-Helz.- įkvėpiau jos aromato ir atsimerkiau.
-Kaip tu mane pavadinai?.- atsitraukė.
-Jai tai kas sužinos aš tave nužudysiu.- šnabždėjau jai į ausi ir kiek timtelėjau jai už plaukų. Sukandau dantis. Ta kekšė Helzė niekaip neišeina iš mano galvos. Velniop ja.
Helzė*
Gulėjau savo lovoje ir skaičiau detektyvą. Iš dalies nebuvo labai įdomu, bet daugiau nesugalvojau ką veikti. Susirašinėjau su Arija kuri prašė, kad ja pridengčiau jai rašytų jos tėvai.
"Viskas gerai. Pasilinksmink" išsiunčiau ir atsidusau. Priėjau prie lango ir atidariau jį, kad įeitų kiek gryno oro. Atsiguliau ir išjungiau staline lempą. Užmerkiau akis ir prieš akis iškilo Louis. Dabar norėčiau jį paliesti ir suspausti jo tvirta ranką. Man patinka jo rankos jos tokios vyriškos ir didelės, bet jis tikras nevykėlis ir jis neatitiko mano svajonių vaikino. Uždengiau rankomis savo veidą ir atsidusau. Kas man darosi, kaip jis šalia tiesiog jo bijau, o kaip lieku viena svajojimų apie jo tvirtas rankas. Man tikrai negerai su galva. Iš spintos išsitraukiau juodą Louis džemperi ir ji apsivilkau. Kas man negerai.
...
Niekaip negalėjau užmigti. Nulipau laiptais žemyn ir atsidariau šaldytuvą ir iš jo išsitraukiau ledų. Iš stalčiaus išsitraukiau šaukštą ir atsisėdau prie stalo. Šalti kąsniai slydo mano gerkle ir tai buvo malonu.
Louis*
Buvau pakeliui pas Helze. Na tiesa sakant atlikti to darbo.
-Kaip aš ši laužą sutvarkysiu kai jus negalite parūpinti man variklio!.- pakėliau balsą.
-Tai tavo problema, vaikine,- susiraukė šerifas.
-Kas per šūdas.- spyriau į padangą.
-Variklis bus rytoj.- suburbėjo ir išvažiavo, kaip supratau į nuovadą.
-Variklis bus rytoj.- nusivaipiau ir prisukau varžtą. Prisidegiau cigarete ir atsirėmęs į savo mašinos kapotą rūkiau. Išgirdau žingsnius. Suraukiau antakius ir pakėliau akis į ateinančia Helze. Jos kojos. Vien dėl jos nuogų kojų galima numirti. Prikandau lūpą.
"Gražinu tau džemperi. Ačiū, kad paskolinai ana vakarą" ištiesė džemperi su lapeliu.
YOU ARE READING
Tyla (Louis Tomlinson )
FanfictionTyla. Promo. Esate kada nors užsidengę ausis ir apsimetę, kad nieko negirdėjote. Helzei Sit to daryti nereikia. Ji kurčia. Dvidešimt keturias valandas per para ja supa tyla. Jos geriausias draugas yra knyga. Ji galėtu skaityti kiaura parą tiek pat k...