Helzė*
Man buvo kiek neramu važiuoti vienoje mašinoje ten, kur nėra Arijos, bet stengiausi į tai nekreipti dėmesio. Mes staiga sustojome ir aš nesupratau kodėl. Žvilgtelėjau į Sophia kuri ranka parodė, kad eičiau kartu. Atsisegiau saugos diržą ir su visais išlipau iš mašinos. Oras jau buvo kiek geresnis, iš po storo debesio lindo saulė ir buvo karšta. Manau, kad turėtu lyti. Sophia įėjo į lauko tualetą. Laukiau jos, bet ji ilgai neužtruko. Nužvelgiau Louis kuris atsirėmęs į mašina rūkė tai seksualu, kiti darė visokias nesąmones tai kėlė šypsni veide.
Louis*
Helze ėjo su mažu šypsniu veide. Noriu ja turėti, apkabinti, pabučiuoti, bet žinau, kad to nebus. Numečiau nuorūką ant žemės.
-Važiuojam?.- paklausiau.
-Louis, stok prie artimiausios degalinės.- sukikeno Harry.
-Gerai.- linktelėjau ir įsėdom į mašina. Ačiū Arijai kuri atsisėdo vietoj Niall, nes jis tikrai pradeda erzinti su savo kalbomis kokia Helzė yra karšta ir nori ją pabučiuoti. Nusišypsojau, kaip į prieki įsėdo Helzė ir prisisegė saugos diržą ir kiek įmanoma atsisuko į galą. Ji skaitė kažką Arijos telefone ir nepatikliai pažiūrėjo į mane. Apsilaižiau lūpas ir užvedžiau varikli. Helzė sumušė delnais su Arija. Ji visu kūnu atsisuko į priekį ir susikėlusi kojas ant sėdinės atsirišo savo sportbačius ir juos nusiavė patrynė pėdas. Nusišypsojau.
...
-Louis mes pasiklydom!.- rėkė ant manęs Sophia.
-Pats žinau!.- atrėkiau.
-Suk į kaire!.- šaukė Liam.
-Užsičiaupkit!.- suraukiau antakius.
-Sakiau, kad reikia sukti. Tai ne čia bus arčiau.- nusimaivė Arija.
-Nu ką aš žinojau, kad mes pasiklyskim ir pamesiu ta Asilą iš akių!.- pavarčiau akis.
-Mes mirę !.- uždengė veidą delnais Sophia.
-Mes tik pasiklydom.- sustojau prie šviesoforo.
-Taip mes tik pasiklydom. Londone!.- surėkė ant manęs Arija.
-Nenervink mane, Arija, o skambink Hariui.- susiraukiau ir akies krašteliu pažiūrėjau į sumišusia Helze.
-Manau nereikia daryti problemos iš nieko.- nusiraminusi kalbėjo Sophia.- tai visada buvo mano svajonių miestas!,- suzyzė. Dabar bus dar blogiau. Ji ims kalbėti, kaip čia nuostabu. Jau imu pavydėti Helzei kuri nieko negirdi. Arija kalbėjo su Harry.
-Louis, kur mes esam?.- paklausė.
-Kažkur netoli centro.- apsidairiau.
-Važiuok į centrą.- pasakė.
-Juk sakiau, kad viskas bus gerai.- nusijuokiau.
-Tu taip nesakiai, avigalvi.- susiraukė Sophia ir tvirtai apsikabino Liam.
...
Centre susitikome su visais kitais. Na aišku neapsėjome ir be pasišaipymo.
-Gerai. Einam greičiau į ta suknista apžvalgos ratą.- pavarčiau akis.
Helzė*
Permečiau savo sportbačius per kuprinės šleiką ir ėjau basomis, nes nežmoniškai nutrynė kojas. Arija įsikabino Hariui į parankę. Tikrai žinau, kad tarp jų kažkas vyksta, bet tik progai pasitaikius jie riejasi.
"Einame į apžvalgos ratą" perskaičiau tekstą Liam telefone. Išpūčiau akis ir papurčiau galvą.
"Bijau aukščio" prikandau lūpą.
"Louis irgi" pakilnojo antakius Sophia. Už savęs pažiūrėjau į Louis kuris kiek nervinosi. Įsibėgėjau ir užšokau Arijai ant kupros. Ji kiek suklupo, bet Harry ja prilaikė. Išsiviepiau ir pabučiavau jai į žandą. Pajaučiau tvirtas rankas ant savo liemens. Nusijuokiau atsisukau pamačiau plačiai išsišiepusi Louis. Įžnybiau jam į žandą ir nusijuokiau. Jis paėmė mane nuotakos stiliumi.
Louis*
Apsukau ja. Mes buvome netoli apžvalgos rato. Helzė išsitraukė telefoną ir sumaigė žinute.
"Gali mane nuleisti?". Nusijuokiau ir papurčiau galvą.
"Aš nenoriu į ta ratą" padarė liūdna veiduką ir patempė lūpą.
-Helzė bijo aukščio. Aš pabūsiu čia ant žemės kuri nesisuka ir yra tvirta.- nervingai nusijuokiau.
-Louis, mes visi turim fobijų.* pasišaipė Niall. Harry kažką sušnabždėjo Niall, kaip ruošiausi pabėgti. Helzė nervingai kandžiojo lūpą.
-Na jau ne!.- surėkė Niall.
...
Po nelaimingų pabėgimų mes įlipome į ta nelemtą daiktą. Nervingai niūniavau AC/DC dainą ir judinau koją. Netoli manęs stovėjo į turėklus tvirčiau įsikibusi Helzė, ji buvo lengvai užsimerkusi. Nusišypsojau ir priėjau prie jos. Atsibodo klausyti, kaip visi aptaria visa šitą šūdą.
-Louis, žinai noriu tavęs.- už savęs išgirdau Ninės balsą
-Dieve Nine, atstok.- atsisukau į ją ir ji įsisiurbė į mano lūpas. Susiraukiau ir atstūmiau ją.
-Mes apie tai kalbėjome, Nine.- piktai pasakiau ir tas daiktas sustojo. Apsidariau.
-net iš galo.- skaniai juokėsi Sophia.
-Nejuokinga.- susiraukiau ir pažiūrėjau į Helzės puse. Arija jau buvo ja pavogusi ir tvirtai laikė savo glėbyje. Norėčiau buti ten aš.
...
Mes buvome Hario mamos bute ir valgėme picą.
-Šiandien varysim į klubą?.- paklausė Sophia.
-Taip.- visi linktelėjo.
-Prisigersime, kaip kalės.- nusivaipė Perrie. Visi nusijuokė.
...
Vis negalėjau atitraukti žvilgsnio nuo Helzės dailiu kojų ir plačios šypsenos. Pasiekėme pastatą, kuris nebuvo labai toli nuo buto, ant kurio parašyta 'Londono naktis'. Tai klubas, na jis gan geras ir brangus.
-Einam čia.- pamojo ranka Harry.
-Tai nelegalu.- vartė akis Ninė.
-Taip įdomiau.- sukikeno Harry. Nusišypsojau ir sekėme Harry. Mes be jokio vargo įėjome į vidų, bet už kampo išgirdome storus balsus.
-Mes viską sutvarkysim.- mirktelėjo mums Ninė, Sophia ir Perrie.
-Nepavydėkit, berniukai.- mirktelėjo merginos ir patraukė link apsauginių.
-Sveiki, vyrai.- apsimetė apsvaigusios.
-Sveikos panelės.- jie akivaizdžiai nužiūrėjo jas.
-Mes pasiklydome ir gal pastatykit mums gėrimų?.- žaidė su savo plaukais Sophia.
-Žinoma.- išsiviepė tie seniai jie įėjo į vidų. Perrie ranka parodė, kad eitume. Netrukus mus pasiekė tranki muzika ir daug judančių kūnų. Helzė ėjo man iš paskos. Trumpam sulaikiau ja. Ji pakėlė antakius. Nusišypsojau ir paėmiau jai už rankos. Išsitempiau ją į lauką. Ji mane sustabdė.
"Kur mes einam?" Nusišypsojo.
"Nežinau" truktelėjau pečiais. Londonas daug gražesnis, nei diena. Helzė nusiavė batelius ir ėjo basomis. Ranka parodžiau, kad ji šoktu man ant nugaros. Ji taip ir padarė. Mes vaikščiojom ir dūkom. Buvome parke. Čia tikrai labai gražu. Takelius apšvietė žibintai. Helze apsivijo mano kaklą rankomis. Galėjau jausti, kaip ji šypsosi. Nuleidau ja ant suoliuko. Ji nulipo nuo jo ir plačiai šypsojosi. Patvarkiau jos plaukus ir paliečiau veidą.
-Tu tokia graži.- atsidusau ir delnus uždėjau ant jos veido. Ji kiek susiraukė nesupratusi manęs. Sukikenau ir ją pabučiavau.
YOU ARE READING
Tyla (Louis Tomlinson )
FanfictionTyla. Promo. Esate kada nors užsidengę ausis ir apsimetę, kad nieko negirdėjote. Helzei Sit to daryti nereikia. Ji kurčia. Dvidešimt keturias valandas per para ja supa tyla. Jos geriausias draugas yra knyga. Ji galėtu skaityti kiaura parą tiek pat k...