15. List 4

355 30 6
                                    

Georgie

Tobie mam (najwięcej) dużo do powiedzenia, mimo że wcale nie musiałoby się to znajdować w liście pożegnalnym... Ahh
Chyba zacznę od podziękowań.
Dziękuje, że sprawiałeś, że moje dni były ciekawe i pełne wrażeń. Mam nadzieje, że ty również się ze mną dobrze bawiłeś.
Dziękuje ci za to. że zawsze jak miałem problem mogłem znaleźć u Ciebie (pomoc) wsparcie.
Dziękuje, że zawsze byłeś w stosunku do mnie szczery.
Dziękuję Ci za tak wspaniałego przyjaciela, którym byłeś właśnie ty!
Kocham cię Gogy i zdecydowanie za rzadko mówiłem Ci słowo "Dziękuje".
Może dlatego tyle razy je tu napisałem?
Nigdy ci nie powiedziałem tego co tutaj, bo (myślałem) uważałem to po prostu za głupie. Jak teraz tak myślę (było to głupie) nie miało to sensu.

Teraz coś co chce byś to usłyszał i o tym pamiętał. Z daleka widać jak bardzo zakochany jesteś w Clayu.
Powiedz mu co czujesz, puki nie będzie za późno!
Jeśli będziesz zwlekał możesz stracić tego kogo kochasz tak jak ja straciłem swojego Małego Przyjaciela- Tubbo.
Ps. Nie kochałem go w sposób romantyczny jak ty Dreama, ale rozumiesz o co chodzi. Przepraszam nie umiem w listy.

Nie bój się mówić słów "Dziękuję", "Przepraszam", " Kocham cię".
Wiem, że jestem tylko głupim dzieciakiem i nie musisz wcale mnie słuchać, ale chce byś wiedział że cię wspieram.
Przepraszam, że nie miałem tyle odwagi by ci tego wszystkiego powiedzieć i dopiero znajduje się to na tym liście.

Nie zapomnij o mnie i jak adoptujecie dzieci z Dream'em opowiedz im o mnie.

~Tommy 

TommyInnit - My NotebookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz