•20: Sen o kişi değilsin•

728 181 66
                                    

Kapının sesini duyduğu zaman derin bir nefes alıp yatağın diğer tarafına döndü. Yoongi ile daha fazla konuşmak yerine susmayı tercih etmişlerdi ve Taehyung bunun devam etmeyeceğini biliyordu. Birkaç saat geçmişti ikisi de gelenin kim olduğunu biliyorlardı.

Hoseok sırt çantasını yatağının üzerine atarak oturdu. Arkadaşlarına bakmadan ayakkabısını çıkarmaya başladığı zaman Yoongi çalışma masasından uzaklaşıp ona bakmıştı. Bir şeylerin onun için pek yolunda gitmediği açıktı. Yatağının içinde doğrulup oğlana baktı. Hoseok onların üzerindeki bakışlarını fark etmiş olacak ki kafasını kaldırdı. Fakat onlara bakmıyor ya da ne olduğunu söylemiyordu. Taehyung bakışlarını ondan ayırıp Yoongi'ye döndü.

"Hoseok." dedi Yoongi elini oğlanın omzuna koyarak. "İyi görünmüyorsun. Ne oldu?"

Kapı yeniden açıldığı zaman Taehyung ve Yoogi odaya giren kişiyi görmek için bakışlarını ondan ayırdılar. Jungkook odaya girdiğinde yutkunarak bakışlarını onlardan kaçırmış ve Hoseok'un karşısına geçip durmuştu. Dizlerinin üzerinde oturup oğlanın yüzünü ellerinin arasına aldığında Taehyung'un bakışları Yoongi'yi bulmuştu ve oğlanın kaşlarının çatıldığını gördü.

Pekâlâ, bu hoş değildi.

Bakışlarını ondan ayırıp ikiliye baktı. Birkaç gün sonra yeniden birlikte aynı odanın içinde olmak biraz garip ve biraz gergin hissettiriyordu. Fakat bu duyguyu yalnız yaşamadığına emindi.

"Hoseok." dedi Jungkook onun yüzünü okşayarak. "Biz buradayız bak." kafasını çevirip kendisini izleyen oğlanlara baktı. "Yanındayız."

"Ne oldu?"

Yoongi kendisinin aksine kendini toparlayıp sormayı başardığında Taehyung bakışlarını onlardan ayırdı. Bunun okulda olanlarla bir ilgisi olduğuna emindi ve Hoseok pek konuşacak gibi görünmüyordu. Kimden bir şeyler öğrenebileceğini biliyordu ve bu odada diğer ikisiyle durmak istediğine emin değildi. Onların birbirlerine özlem dolu bakışlar atması kendisi için hafif sayılmayacak etkilere sahip olacaktı ve her şeyin ortasında bunu da istemiyordu. Yavaşça yatağından kalktığında Yoongi'nin bakışları kendisini bulmuştu.

Fakat açıklama yapmak yerine odadan çıkarak kapıyı kapattı. Odada daha fazla durmak hem kendisinin hem diğerlerinin gerilmesinden başka bir işe yarayacak gibi görünmüyordu. Hoseok'un da neler olduğunu anlatmak istiyor gibi görünmediğini biliyordu. Jimin ve oda arkadaşı en azından neler olduğunu anlatabilirlerdi. Nefesini bırakarak merdivenlere yöneldi. Hızlı adımlarla indiği merdivenlerin sonunda koridora çıkmış ve tanıdık kapıya doğru yürümeye devam etmişti. Kapının önünde durduğunda vurmak için yakınlaşıyordu ki kapı aniden açılmış ve kendisini geriye adım atarken bulmuştu.

"Selam." dedi Hyunjin gülümseyerek.

"Ben," dedi nefesini bırakarak. "Jimin ile sunum hakkında konuşmaya gelmiştim. Odada mı?"

"Evet."  kapattığı kapıyı yeniden açarak oğlana baktı "Banyoda küçük bir işi vardı." güldü. "Seni duymayabilir."

"Teşekkür ederim."

"Önemli değil." dedi oğlan gülümseyerek onu kapının önünde bırakmadan önce.

Taehyung oğlan gözden kaybolana kadar arkasından bakmıştı ve daha sonra derin bir nefes alarak odaya girmişti. Ardından kapıyı kapattığı zaman banyodan çıkan Jimin ile karşılaşmıştı.

"Selam." dedi onun arkasından yürürken. "Kapıyı oda arkadaşın açtı ve-"

"Beni görmek istemediğini düşünüyordum."

Young and in love||VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin