29 Kasım Özel

558 56 29
                                    

Beyze'den;

Merve... Canım kızım. İyi ki doğdun ve şu yalnız yüreğime arkadaş oldun. İçimde geçirdiğim değişimler vardı seni yazdığım ilk zamanlarda, başkalarına anlatmadığım her şeyi sana anlattım. Beni en çok sen dinledin ve en çok sen anladın.

Bana kızgınsındır belki de, çok mu üzdüm seni? Ama olsun, biz güçlü kızlarız, yeni yaşlarımızda daha da güçleniriz. Hem sen hep demez misin, "Hayırlısı," diye; bizim için hayırlısı buymuş işte.

Yaşadıkların, yaşadıklarım oldu; duyguların, duygularım; gözyaşların, gözyaşlarım... O güzel yüreğin hep tutunacak bir dal aradı, kararsızlıkların seni bir tekne misali sürükledi hayat akıntısında. Ama sen benim kızımsın ve güçlüsün. Önüne çıkacak tüm zorluklarla tek başına mücadele edebilirsin.

Sözü de fazla uzatmak istemiyorum, sen duygusalsındır ama ben pek öyle değilim. Bu satırları yazarken dolan göz pınarlarımı öyle herkes görmesin. Son olarak, Uraz'a iyi bak. O küçük bir çocuk gibi hala, yüreği benimkinden de kırılgan. Onunsa sana iyi bakacağından şüphem dahi yok. Her güzel yaşınızda birbirinize kenetlenin, asla ayrılmayın.

Tekrarları çok sevmem ama yine söyleyeyim senin için, iyi ki doğdun yeşil gözlü kızımız ♡

Merve'den;

Merhabalar, ben Merve.

Evet evet, her zaman hayırlısı diyen kararsızlıklarımla çoğu zaman okurları çıldırtan o karakter. Şükürler olsun kararsızlıklarım bir işe yaradı da güzel kapılar açtı bana. Umarım bu yüzden artık normal karşılıyorsunuzdur. Bugün benim doğum günüm ama galiba yazarımın isteği üzerine aynı gün doğmuş olduk biraz.

Hayırlısı dememin bile özel olduğunu, yaşadığımız sıkıntıların bir gün mükâfatının çok daha iyisi olacağını senin sayende öğrendim canım yazarım. İyi ki böyle yazılmış, iyi ki tanışmışım Urazla. Sen de kendi hayırlını ileride bulursun inşaallah yazarım, ben böyle çok mutluyum şükürler olsun. Doğum günün kutlu olsun.

Eh benimki de kutlu olsun bari :).

🍒

Merve ve benim yeni yaşımızda birbirimize mesajlarımız :') Merve'nin yazısı benden değil ama ondan daha iyi bir yazı gelemezdi bana. Yazan canım bulurumyolumu teşekkür ederim 💜

Eğer bugün aranızdan birinin doğum günüyse, doğum günü kutlu olsun. ♡

KADERİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin