Emily- jest streamerką pod nickiem Bad Emi, mieszka na Florydzie, kiedyś w Kanadzie,wiek:18, ma naturalnie czarne włosy, szare oczy, blada cera, 168cm, prawie wogle się nie uśmiecha i nie śmieje, Clay jest jej pierwszym prawdziwym przyjacielem, ma innego ojca niż jej rodzeństwo.
Rose- starsza siostra Emily, mieszka na Florydzie, kiedyś w Kanadzie, wiek:21 , ma naturalnie jasne blond włosy, brązowe oczy, 189cm, lubi zaczepiać Emily, ma innego ojca niż Emily.
Harry- starszy brat Emily, mieszka na Florydzie, kiedyś w Kanadzie, wiek:24 lat, ma naturalnie jasny blond włosy, pofarbował na brązowy kolor, brązowe oczy, 193cm, jest nadopiekuńczym bratem, później dowie się że Emi jest streamką i pozna Claya, ma ojca innego niż Emi.
Mary- siostra cioteczna* Emi, mieszka w Wielkiej Brytani, wiek:20 lat, ma naturalnie jasny blond włosy, przefarbowała na pastelowy fiolet, niebieskie oczy, 178cm, lubi ploteczki z kuzynką, chodzi w jasnych ubraniach, jej mama jest siostrą mamy Emily.
Cameron- brat cioteczny* Emi, mieszka w Wielkiej Brytani, wiek:24 i pół, ma naturalnie ciemny brąz włosy, niebieskie oczy, 195cm, lubi droczyć się z Emily, często kłóci się z Harrym, jego mama jest siostrą mamy Emily.
Clay- jest streamerem pod nickiem Dream, mieszka na Florydzie, wiek:21 lat, ma ciemny blond włosy, zielone oczy, piegi, 195cm, jest pierwszym przyjacielem Emily, jego siostra pod nickiem Drista pojwiała sie na jego streamach.
Sophia- znajoma ze studiów Emily, mieszka na Florydzie, wiek:19 lat, ma naturalnie brązowe włosy, piwne oczy, piegi, 180cm, jest optymistką, Emily będzie na jej urodzinach, jest jedynaczką, jej rodzice pracują w biurze.
Lucas- brat bliźniak Emily o którym nie wiedziała, mieszka na Florydzie, wiek:18, ma naturalnie czarne włosy, szare oczy, blada cera, 175 cm, prawie wogle się nie uśmiecha i nie śmieje, Emily pozna go później.
Mam nadzieje, że te opisy pomogą wam w czytaniu.
*brat/siostra cioteczny- kuzyn/kuzynka.
Miłego dnia/nocy.
02.12.2021: sorry ale miałam pomysł, to dodałam.
CZYTASZ
Hello?(Dream x oc)
FanfictionEmily jest 18 latką i streamuje na twitcha. Pewnego, jakże pechowego dnia, na jej streamie pojawia się światowa gwiazda - dream. A potem był na jej każdym streamie. I tak zaczeła się przyjaźń. To był pierwszy, prawdziwy przyjaciel Emi, którego... st...