1(chyba)

954 37 2
                                    

Mam na imię Emily mieszkam na Florydzie i jestem streamką. Niedawno mój kanał na youtube przebił 2 miliony z czego się cieszę. Nudziło mi się, więc pomyślałam, że pogadam z kimś. Ja to nie mam przyjaciół, bo według mnie są zbędni w moim życiu. Nie miałam nikogo innego do wyboru oprócz mojego rodzeństwa, ale jakby na złość oni nie mają czasu. Pomyślałam że postreamuje, bo czemu by nie zrobić niezapowiedzianego streama moim widzom. Po zaczęciu, pojawiło się już kilka osób, ale wolałam poczekać, aż się trochę nazbiera. Ogólnie to na twitchu mam trochę więcej obserwójących niż na youtube. Gdy już trochę więcej osób było, nie wiedziałam co będe na tym streamie robić, więc spytałam się chatu co możemu porobić. Wygrał minecraft.

-Nie dość wam męczenia Minecrafta?

Nie nagrywałam z kamerką więc nie widzieli mojej miny. Chociaż co mówić, mogłam się tego spodziewać. Chat po prostu uwielbia jak się serio wnerwie. Nie wiem czy dobrym pomysłem było zaczęcie grać w minecrafta z tym faktem, że jestem niecierpliwa i mój stan psychiczny, według mojego rodzeństwa, jest zły. Oczywiście nie obyło się beż przeklinania. Oh, z tym to powinni mnie upilnować w dzieciństwie...

-FUCK- nie wiem jak, ale wpadłam do jeziorka lawy.

Dream 10$


Ty tak zawsze przeklinasz?
Tak słucham i słucham...

-No ja tak od dziecka nawijam, chyba na coś dostałam dar mówienia...

Dream 20$
Nie tylko po to go dostaliśmy

Zostawiłam to bez komentarza. Zaraz, czemu czat zaczął spamić "DREAM, o wow dream".

Zamiast się zastanawiać zaczełam z powrotem grać, ale jakby z nikąd wyskoczył mi zombie.

-Fuck! Nie da się! Gra mnie nie lubi.

Chciałam już wyłączyć świat, gdy przyszedł mi kolejny donate.

Dream 10$

Bad by się przydał.
xd

-Wiem, a w ogóle dzięki za donate'a, emm... Dream.

Chat normalnie wybuchnął. Pytał się jak ja mogę być taka spokojna gdy taka wielka gwiazda jak dream mnie ogląda.

-Kochani, wy się pytacie jak mogę być taka spokojna, ale dla mnie to nic wielkiego, że dream mnie ogląda. Kiedyś chyba wam mówiłam, że
łatwo udaję i kryję emocje.

Dream 15$
Czyli mówisz, że dla ciebie to nic,
że cię oglądam, tak?

-Dokładnie tak. I dzięki za donate'a.

Powiedziałam to bez żadnych emocji. Po mojej odpowiedzi sprawdziłam godzinę, była 02:37. Według mnie to było już późno.

-Dobra kochani, ja kończe ze względu na godzinę. Chcę jeszcze pospać tej nocy.

Po zakończeniu streama poszłam do łazienki się ogarnąć. Gotowa to snu, już zaszyta w kołdrę pół przytomna, usłyszałam powiadomienie z discorda. Postanowiłam je zignorować i spać.

***

Ogólnie to ja mam nadzieje że wam się książka spodoba, jeśli wogle ją dokończe.
Miłego dnia/nocy
Jeśli komuś się nie podoba, to tam są drzwi →🚪

Hello?(Dream x oc) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz