《 1 》

547 23 20
                                    

Hermione sütundan sütuna koşarken, ara sıra yanına  ateş püskürürken, metalik kan kokusu burun deliklerine hücum etti.

Az önce eğildiği sütundan büyük bir taş parçası patladı, koşarken kollarını ve bacaklarını acıtan parçalanmış taş parçaları. Savaşan büyücülerin çığlıkları ve ulumaları havayı doldurdu, bazıları çığlığın ortasında aniden sustu.

Hermione bir duman bulutunun içine girdi, tökezledi ve yumuşak bir şeye takıldı. Kendini ellerine baktı ve antrenörünün kanla kaplı olduğunu görmek için arkasına baktı.

Gri sis biraz dağıldı ve üzerine düştüğü şeyi gördü, ikiye bölünmüş ve donmuş bir kan birikintisinin içinde yatan ölü bir ölümyiyicinin üst gövdesi. Alt tarafı hiçbir yerde görünmüyordu.

"Bu tarafa gitti!"

Sol tarafında sert bir sesin haykırdığını duydu. Çaresizce yerden itti, alçaldı, dönen duman ve külün içindeki ölüm yiyenleri kaybetmeye çalıştı.

Yaklaşan ayak seslerini duyabiliyordu ve omzunun üzerinden bir patlama ateşledi. Bir çığlık ve gümbürtüyle ödüllendirildi.

"Patlama oradan geldi!"

Diye haykırdı bir kadın sesi. Hermione, arkasından zararsız bir şekilde geçen bir patlama dalgası ona doğru uçarken kaçtı.

Aniden sert bir duvara çarptı, neredeyse kendini yere serdi. Duvarın uzunluğu boyunca koştu, ellerini çılgınca yüzeyinde gezdirdi, bir kapı, pencere herhangi bir şey aradı. Artık bulunduğu bölge temizdi, onu saklayacak duman yoktu.

"Öleceğim,"

Diye düşündü, ölümyiyenlerin çığlıkları avlarını fark ettiklerinde arkasında yankılanırken. Hermione'nin çarpan kalbi, ölümyiyenlerin yaklaştığını, ayak seslerinin hemen arkasından geldiğini işiterek, olabildiğince hızlı koştu.

Sarhoştu, ciğerleri yanıyordu. Omzuna bir acı saplandı, büyülerden biri ona çarptığında kan uçuştu ve bağırarak kolunu tuttu... işe yaramazdı ve asası düştü. Kaçarken onu alacak zamanı yoktu.

Bir erkek sesi acımasızca gülerek

"Burada, asasını düşürdü. Artık onu uzaktan öldürmeye gerek yok. Biraz eğlenebiliriz,"

Dedi. Birbirini onaylayan haykırışlar yükseldi ve Hermione, kendisini takip eden karanlık büyücülerin eline düşmek yerine, kendini kolay bir ölüme atabileceği bir uçurumun kenarına gelmesini umdu.

Adımları yavaşlayarak kaçtı. Onu yakalayacaklardı. Ona tecavüz edip işkence edeceklerdi ve onu doğrudan öldürecek kadar merhametli olmayacaklardı ama damarlarını açarak ona işkence ederken yavaş yavaş ölmesine izin vereceklerdi.

Genç cadılara ne yaptıklarını biliyordu. Hatta Muggle doğumlu bir cadıya yapacaklarını da. Öne doğru sendeledi ve sert bir bedenle karşılaştı.

S : Benimle gel .

Diye tıslayan bir ses, elinden tutup onu sürükledi. Başını kaldırdı ve bunun Snape olduğunu gördü. Kanla kaplıydı, ama kendine ait gibi görünmüyordu. Diğer elinde kötü görünümlü kısa bir kılıç vardı.

" Bak, Snape onu yakaladı ! Ona yardım ediyor ! Hain ! O bir hain ! "

Bir erkek sesi arkalarından seslendi. Kaçan çiftin çevresinde patlamalar meydana geldi.

Snape silahını kınına soktu, durdu, döndü ve Hermione'nin elini serbest bıraktı, ardından iki elini de peşindeki ölüm yiyenlere doğru ileri doğru savurdu.

Avuçlarından güçlü bir patlama çıktı ve bir an için ışıkla çevrili beş vücudun siluetini görebildi. Işık onlara çarptığında çığlık atıp kıvrandılar, sonra dağıldılar, sadece kıyafetleri yere düşmek için kaldı.

Snape, Hermione'nin elini tekrar yakaladı ve cadıyı arkasından sürüklerken cübbesi dalgalanarak koşmaya başladı.

S : KOŞ !

Tıslayarak ona kendine  doğru çekti. Sağlarında bir çığlık yükseldi ve Snape tam önlerinden bir altıgen geçerken durdu ve avucunu tekrar patlamanın geldiği yöne doğru uzattı ve saldırganı eriten büyük bir güç patlaması gönderdi.

Hermione daha önce hiç böyle bir güç gösterisi görmemişti. Albus bile düşmanı eritemedi, kıyafetlerinden başka bir şey bırakamadı.

Profesör Snape çok güçlü bir büyücüydü, hayal ettiğinden çok daha güçlüydü. Uzun bir moloz yığınına geldiler ve Snape onu, sonra da kendini arkasına attı.

Düştü ve Snape onun düşüşünü hissederek yanına diz çöktü. Elini çekti ve küçük ve sert bir şeyi onun eline itti.

S : Bunu her zaman yanında bulundur

Dedi yumuşak bir sesle.

S : Seni koruyacak.

Sonra elini yarasına koydu ve bir şeyler mırıldandı. Acı anında kayboldu ve kolunu tekrar hareket ettirebildi.

Ona hayretle baktı ve Snape'in siyah gözleri onunkilerle buluştu. Korkunç ve tehlikeli görünüyordu, yüzü kanla kaplıydı.

Snape aniden onun yüzünü tuttu ve sertçe öperek onu kendisine çekti. Hermione şok oldu, ama çabucak yanıt verdi, dilinin ağzına girdiğini hissetti ve geri çekilmeden önce açlığını keşfetti, onu serbest bıraktı, gözleri sıcaktı.

Hermione nefesini düzene sokmaya çalışarak ona baktı. Bu çok güzel bir öpücüktü.

S : Size her zaman yapmak istediğim şeylerden biri, Bayan Granger

Dedi ipeksi bir sesle,

S : Portis

Elindeki nesne mavi parlıyordu. Hermione göbeğinde bir çekiş hissetti, sonra boşlukların arasına çekildi, zonklayan bir boşluktan çekilirken bulanık eşmerkezli ışık daireleri onu yıkadı.

Dondurucuydu. Aniden durdu, boşluk etrafında kıvrıldı, sonra titreşerek duvardan duvara kitaplarla dolu bir oda oluşturdu. Yönü şaşırdı, biraz sendeledi.

Eline baktı. Avucunda, ağızları kuyruklarına kadar kıvrılmış yılanlardan oluşan gümüş bir yüzük vardı. Oniksten oyulmuş büyük bir "S" harfi onu süsledi.

Snape'in yüzüğü. Bu bir liman anahtarıydı. Ve bu onun çalışması olmalı. Onu Hogwarts'a, odalarının güvenliğine geri göndermişti.

Hermione yüzüğü parmağına taktı ve ona uyacak şekilde sihirli bir şekilde gerildiğini hissetti. Profesör onun hayatını kurtarmıştı.

Ve ona söylediklerinden ve onu öpme şeklinden, bir daha asla geri gelmeyeceğini düşündüğü açıktı.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin