Hermione ertesi sabah tazelenmiş hissederek uyandı.
Raucous parlak gözlü ve kuyrukluydu ve cadıyı yüksek sesle selamladı, yatağa atladı ve hemen karışık saçlarını düzeltmeye başladı.
Bir engel yakaladı ve Hermione küçük bir çığlık attı ve onu uzaklaştırdı.
Kuzgun, yatak başlığına geri döndü, ama olması gerektiği kadar tövbekar görünmüyordu.
Daha sonra pencere pervazına atladı ve muhtemelen dışarı çıkmak için bir gak daha çıkardı.
Hermione yatağı açtı ve iki perdeyi de kaldırdı, sonra pencerelerden birini açtı. Raucous havalandı.
"Yakında buraya döneceğinden emin ol, Raucous!" arkasından seslendi, "bu sabah dağa çıkmamız gerek." Bir cak ile ona cevap verdi. Hermione pencereyi kapattı. Raucous, dönüşünde hana ön kapıdan girebilirdi.
Hermione gerindi, esnedi ve kaşıdı, sonra küçük duşa yöneldi.
Bu, günlerdir sahip olacağı son güzel yıkama olabilir, bu yüzden iyice ovalayarak tüm köşeleri ve çatlakları topladı.
Elleri vücudunda gezinirken aklı Profesöre döndü ve rüya büyücüsünün onu öpüp ona bastırdığı düşüncesiyle biraz yavaşladı.
Bacaklarının arasında küçük bir karıncalanma hissetti ve onu rahatlatmaya çalıştı. Bir nefeste aldı.
Snape siss görüntüsü aracılığıyla. sadece izliyordu .
Kendini bir kez daha göğüslerinin arasından ve baldırlarının üzerinden akan suyu izlerken bulan röntgenci Snape'in o ana denk gelen nefesi neredeyse bunaltıcıydı.
İksir Ustası, iffetli Gryffindor cadısının mastürbasyon yaptığını görmeyi hiç beklemiyordu.
Yarı ömür durumunda olmanın belirgin avantajları vardı.
Ama Snape, Hermione'nin lezzetli vücudunu kurutmasını izlerken, sadece birkaç dakikalığına da olsa, bedende olmayı içtenlikle diledi.
Onun dağa çabucak çıkacağını ve casusları kuşkusuz ölmüş olduğundan kuzenlerinin habersiz yakalanmasını umuyordu.
Oraya ne kadar çabuk varırsa, buradan o kadar çabuk ayrılıp ona geri dönebilirdi.
Bu ne ateşli bir dönüş olurdu. Snape'e gelince, Hermione onu zaten bir sevgili olarak kabul etmişti ve onları İngiltere'ye geri göndermekten başka ilk işi, ilişkilerini olabildiğince çabuk bitirmek olacaktı. Yıllarca beklemişti.
Snape, Hermione'nin kat kat giyindiğini izledi. Çok akıllıca, dağ geceleri soğuk olabilir.
Hava gün boyunca her zaman ılımandı ve Mu'da gerçek kışlar yoktu, orijinal kıtanın iklim kontrolü hala aktif ve yerindeydi.
Gün boyunca nispeten sabit bir oranda yirmi bir santigrat derecede kaldı, ancak kış aylarında hafifçe düştü.
Dağ gecelerinin soğukluğu korumanın bir parçası mıydı, kimse bilmiyordu.
Hermione çantasını sırtına alıp odasından çıkıp kapıyı kilitledi.
Anahtarı Petra'ya bırakacaktı. Doyurucu bir kahvaltı yapmayı planladı ve yola çıkacaktı.
Koridorda yürüdü ve merdivenlerden aşağı döndü. Ana kata ulaştığında, Petra'nın barın arkasında, taburelerde oturan ve bardaklardan dumanı tüten sıvı içen üç gri saçlı beyefendiyle alçak sesle konuştuğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...