《 26 》

310 14 37
                                    


Hermione, malikanesinin çalışma odasında oturmuş büyü araştırması yaparken bir gök gürültüsünü, ardından bir başkasını, ardından bir başkasını yakından takip ettiğini duydu.

Kaşlarını çattı ve kitaba bir işaretçi koydu, ayağa kalktı ve çalışma kapısını açtı, koridora ve ana girişe doğru yürüdü. Bir kaşını kaldırarak etrafına baktı. Sonra ellerini beline koydu.

"Pekala üçünüz, sizi duydum. Hemen buradan çıkın! Şaka yapmıyorum," dedi.

Hermione gözünün ucuyla uzaktaki duvara bastırılan ve koridorda kaymaya çalışan üç parıltı gördü.

Ayağını yere vurarak, "Severus, Alphonse, Jeremiah, sizi orada görüyorum," dedi. "Hemen buraya gelin gençler."

Aniden üç siyah saçlı, kehribar gözlü çocuk ortaya çıktı. Hepsi mavi kot pantolon ve tişört giymişlerdi ve çamura bulanmıştı.

Yavaşça annelerine yaklaştıklarında başları kederle sarkıyordu. Onun önünde sıraya girdiler.

Hermione kaşlarını çatarak onlara baktı.

"Şimdi ben size cisimlenme konusunda ne demiştim?" onlara sordu.

"Bunu yapmamamız gerekiyor," dedi üç oğlan da aynı anda.

"Ve neden yapmaman gerekiyor?" onlara sordu.

"Çünkü biz çok genciz ve parçalanabiliriz," dediler yine bir ağızdan.

Cevaplarının üçünün de şarkı söyleme özelliği vardı. Sekiz yıllık süre boyunca bu cevabı belli ki birçok kez tekrarlamışlardı.

"Doğru," dedi Hermione.

"Ama anne," dedi Severus, kehribar rengi gözleri ona düz bir şekilde bakarak. "Beş yaşımızdan beri cisimleniyoruz. Hiç ayrılmadık. Babam bunun kanımızda olduğu için olduğunu söyledi."

"Baban da sana cisimlenmemeni söyledi," dedi Hermione sertçe.

Alphonse, Jeremiah'a alçak, biraz ipeksi bir sesle, onu dürterek ve sırıtarak, "Aslında, bize cisimlenirken yakalanmamamızı söyledi," dedi.

Hermione onu duydu ve içini çekti. Evet, bu tam olarak Severus'un söyleyeceği bir şeye benziyordu. Oğullarına çok Slytherin tavsiyesi.

"Peki kıyafetlerine ne oldu?" Hermione çamur sıçramalarına bakıp asasını çıkararak onlara sordu.

Jeremiah, pantolonundaki kirleri fırçalayarak, "Kurutmak için bazı bitkileri kazıyorduk," dedi.

"Evet, mağazalarımıza eklemek için," dedi Alphonse, Hermione üçünü ovuştururken. Kaşları kalktı.

"Mağazalar?" diye sordu.

"Evet anne. Babamınki gibi kendi İksir mağazalarımız var," dedi Severus gururla.

Hermione onlara şüpheyle baktı.

"Peki senin bu İksir mağazaların tam olarak nerede bulunuyor?" diye sordu, bunun farkında olmadığı için biraz kırgındı.

Jeremiah inatla, "Alt katta, babamın deposunun yanındaki dolapta. Biliyor," dedi.

Hermione kaşlarını çattı. Bu akşam eve geldiğinde kocasıyla konuşacaktı.

"Tam olarak ne tür bitkileri kazıyordunuz?" Hermione üçüzlere sordu.

Çocuklar birbirlerine baktılar, hiçbiri ona cevap vermek istemiyordu.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin