İki gün sonra Hermione, İksir ofisinin önünde durdu. Akşam saat sekizdi. Kapıya bakıyordu, yıkıktı. Profesör Snape'in son isteklerini ve bunların yerine getirilmesinde oynamasını umduğu rolü düşünmüştü.
Bu ona büyük bir dayatma olurdu, ama yine de Snape, Düzen'e hizmet ederken büyücülük dünyası için çok şey feda etmişti.
Bunca yıl Voldemort'a casusluk yaptığı için asla ödül almadı. Karanlık Lord'un planladığı faaliyetler hakkında verdiği bilgi olmasaydı işler çok daha kötü olabilirdi. Snape birçok hayat kurtarmıştı.
Karanlık Lord'a ne olduğunu kimse bilmiyordu. Albus sadece kara büyüsünün tüm imzalarının gittiğini söyledi, bu da Karanlık Lord'un öldüğünü düşündürdü.
Ama nasıl öldüğü büyük bir gizemdi. Farklı teorileri destekleyen bir dizi kitap mevcuttu, ancak hiçbiri kesin değildi.
Yine de en azından gitmişti. Bunun için tanrılara teşekkür edin.
Hermione bir süre daha kapıya baktı, sonra asasını çıkardı.
" Alohamora "
Dedi ve kapının kilidinin açıldığını duydu. Kolu çevirdi ve iterek açtı. İksir ofisine girdi.
İksir Ustası 'nın ikamesi şimdiden değişiklik yapmaya başlamış gibi görünüyordu. Snape'in masasının arkasındaki raflarda kavanozlarda sakladığı korkunç salamura yaratıklarının çoğu gitmişti.
Bundan hoşlanmazdı. Snape, ilk izlenimlerin önemli olduğunu düşündü ve korkunç ölü şeylerin arka planı, öğrencileri ve ziyaretçileri ilgilendirdiği kadarıyla oldukça iyi yumuşatmaya yardımcı oldu.
Çoğu kişi, iksirlerinde ve biralarında ürkütücü cesetleri kullandığını düşündü ama yapmadı. İnsanların böyle düşünmesine izin vermeyi seviyordu.
Bu onu daha da karanlık ve kötü gösteriyordu. Bu görüntü üzerinde gerçekten çalıştı. Aptalları uzak tutmaya yardımcı oldu.
Hermione ofisten bir duvara yürüdü ve çıplaklığına baktı. Gözleri, alevinden başka hafif bir parıltısı olan bir meşaleye takıldı.
Üzerine çekti, bunu yaptığı anda parıltının solduğunu ve geri dönmediğini fark etti. Odalar ona göre ayarlandığından, parıltı ilk başta dikkatini çekmeyi amaçlamış olmalı.
Artık meşalenin içeri girdiğini bildiğine göre, tekrar parlamayacaktı. Duvar önce geriye, sonra yana kayarak Snape'in çalışma odasını ortaya çıkardı.
Daha önce buradaydı. İçeri girer girmez meşaleler ve şömine tutuştu. Çok sessizdi ve hala buradaydı. Bir türbe veya mezar gibi.
Hermione kitaplardan oluşan bir duvara yürüdü ve kitaplardan bazılarının nadirliğine nefesi kesilerek bazı kitaplara baktı. Artık hepsi onundu.
Büyücünün ona karşı cömertliğini düşününce gözleri parladı. Mektupta, muhtemelen kütüphaneyi tasfiye etmeyecek ve içindekileri satmayacak tek kişinin o olacağını söyledi.
Haklıydı. Kütüphane cadı için paradan çok daha değerliydi. Elinde ne olduğunu bilmesi için Hogwarts kütüphanecisi Madam Pince'den hepsini kataloglamasına yardım etmesini istemesi gerekecekti.
Albus, kitapların özel odalarda kalabileceğini söyledi. Açık izni olmadan kaldırılamaması için onları hecelerdi.
Muhtemelen şu anda başka bir yerde ikamet eden mevcut İksir Hanımı olan yeni yolcu tarafından bile.
Hermione çalışma odasında gezindi. Ateşe bakan iki koltuğun arasındaki küçük masanın üzerinde bir şişe ateş viskisi vardı. Yanına boş bir bardak oturdu. Snape'in son içeceği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...