Hermione ertesi sabah planladığından biraz daha geç uyandı. Yuvarlandı ve dirseklerinin üzerinde doğruldu, gökyüzünde oldukça yüksek olan güneşe gözlerini kırptı.
Aklı bir önceki gece gördüğü rüyaya döndü ve bir ısı dalgasının onu kapladığını hissettiğinde bile renklendi.
İksir Ustası hakkında ne kadar berrak, erotik bir rüya. Siğillere döndüğünde onları almaya devam edip etmeyeceğini merak etti.
Öyle umuyordu. Orgazm için kendini sallamaktan çok daha iyiydiler. Belki de adadan ayrıldığında bekaret sorunu olmaktan çıktı, Snape rüyası sonunda onun kızlığını bozacaktı.
Hermione, Snape'le ilgili rüyalarının en yaratıcı kaynağının bilinçaltı olduğuna ve onunla aralarının tamamlanmamış ilişkilerinin sonucu olduğuna kendini inandırmıştı.
Son Savaş'ta kendisine olan ilgisini ifade ettikten sonra Profesör ile bir ilişkiyi keşfetme şansını hiç bulamamıştı, bu yüzden aklı bunun mümkün olduğu senaryolar yaratıyordu.
Çok detaylı, sulu, erotik senaryolar işte. Ona geri getirilebileceğini düşünmek arzuluydu. Bu düşünceyle kalbi biraz acıdı.
"Harika, Hermione," dedi kendi kendine, "Ölü bir adama aşık olmak. Bu ne kadar acınası bir şey ?"
Hermione ayağa kalktı, uyku tulumundan sıyrıldı ve gerinerek ayağa kalktı.
Raucous ağaçtan aşağı uçtu ve omzuna indi, selam verdi ve saçına "günaydın" diyerek çantasına atladı ve beklentiyle yanında durup kanadı biraz gagalayarak.
Hermione kravatını saçından çıkardı, salladı, sonra geri taradı. Kendini kokladı. Hiç kötü kokmuyordu.
Görünüşe göre kendi kendini temizleyen giysiler bu süreçte vücudunu da temizledi. Mantıklı geldi.
Kirli bir bedende temiz elbiseler olmazdı. Pantolonunun paçasının arkasına, kurdun onu yakaladığı yere baktı.
Bir yırtık vardı. Başka bir yolculuğa çıkarsa, kıyafetlerinde de kendi kendini onaran bir büyü olacağından emindi.
Sırt çantasına doğru yürüdü ve Raucous'un üzüntüsüne karşı bir pantolon daha çıkardı. Şikayet etti.
"Sadece bir dakika Raucous. Üstümü değiştirmem gerekiyor," dedi Hermione aç kuşa. Sonradan bir düşünce olarak, o da bir çift külot çıkardı.
İç çamaşırları da kendi kendini temizliyordu ama Profesörle yaşadığı rüya deneyiminden sonra, sadece sembolik olsa bile yine de değiştirmesi gerektiğini hissetti.
Hermione, kendisini izleyen biri var mı diye etrafına bakındı, sonra tereddüt etti. Yine de ağaçların içine girdi ve pantolonunu ve külotunu çıkardı.
Aslında iki çift göz onu izliyordu.
İlk set, dağda bir çıkıntıda oturan Ozmadias'a aitti, soğuk altın gözleri cadının yaptığı her şeyi algılıyordu.
Gece boyunca ara ara uyumuştu. Ateşin yanında uyuduğu için bu sefer gözlemlemesi kolaydı.
Kurtların saldırmasını ilgiyle izledi. Küçük de olsa çok cesur bir cadıydı.
Ayrıca onun kamp ateşinin yanında savrulup dönerek oldukça düzensiz uyuduğunu da gördü.
Bir noktada bir çığlık attı. Ondan sonra huzur içinde uyumuştu. Giyinmek için ağaçlara doğru yürürken kuş gözlerini kırpıştırdı.
Mezara ulaşmak için fazla uzağa gitmesine gerek yoktu. Parkurun son kısmında sadece birkaç saatlik yürüyüş.
Bir yol ayrımına gelirdi, biri açıkça Malikane'ye, diğeri mezara gidiyordu. Dağın zirvesine ulaşmadan önce Hanımına rapor verecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...