Hermione ertesi sabah huysuz bir şekilde uyandı. Profesörü yatağına çekme girişimi sefil bir şekilde başarısız olmuştu.Bir gece önce döndüğünde, çabucak mobilyalarından tüm çarşafları çıkardı ve sihir yapmadan elinden geldiğince tozunu aldı, gelirse diye ortalığı düzeltmeye çalıştı.
Yatağına yeni çarşaflar ve örtüler koydu, duş aldı ve çarşafların arasına girerek bekledi. Sonunda uyuyakaldı.
Kaşlarını çatarak yataktan kalktı, tuvaleti kullandı, dişlerini fırçaladı ve yüzünü yıkadı.
Yatak odasına geri döndü ve aceleyle giyindi. Albus, Severus'un dönüşünü duyurduğunda Büyük Salon'da olmak istedi.
Banyoya döndü ve hızla saçlarını taradıktan sonra odalarından çıktı.
Zindan koridoruna çıkarken Profesörü karşı duvara yaslanmış, ona bakarken buldu. Onunla konuşmak yerine koridorda ilerlemeye başladı.
Snape sırıttı. Dün gece odalarına gelmediği için ona kızgın olduğunu biliyordu. Hızla cadıyı yakaladı.
"Günaydın, Hermione. İyi uyudun mu?" ona ipeksi bir sesle sordu.
Hermione ona sallamak istiyormuş gibi hissetti.
Snape onun omzunu tuttu ve onu durdurdu, yüzünü kendisine çevirmek için döndürdü.
"Bende sana ait bir şey var," dedi cübbesinin cebine uzanıp bir asa çıkararak.
Hermione'nin gözleri büyüdü. "Asam!" onu elinden alıp kıvılcımlar saçarak ağladı. "Nereden aldın?" diye sordu.
"Seni Hogwarts'a geri gönderdikten sonra geri aldım," dedi, "Voldemort'u öldürdüğümde cebimdeydi. Vücudumla yeniden şekillendiğini hayal ettim. Dün gece yatmak için soyunduğumda anladım."
"Çok teşekkür ederim Profesör," dedi onu yanağından öperek.
Snape ona baktı.
"Peki, affedildim mi?" diye sordu asasına mutlu bir şekilde bakarken.
Hermione ona baktı.
"Ne için affedildin mi ?" diye sordu asasını geri almanın sevinciyle. Okul asalarını kullanmak cehennem gibiydi.
"Dün gece odalarınıza gelmediğiniz için," dedi alçak bir sesle.
Hermione ona baktı.
"Seni bekledim," dedi kehribar rengi gözleri biraz koyulaşarak, "sen gelmeyince kendimi uykulu hissediyorum. Beni rahatlatacak rüyalar yoktu."
Profesör yaklaştı, yüzü onunkinden birkaç santim uzakta, siyah gözleri yoğundu.
"Rüyaları daha fazla beklemek zorunda kalmayacaksın Hermione. Gecenin bir yarısı sana gelmemek çok zordu. Son derece zor," dedi usulca. "Bütün gücümü ve disiplinimi aldı."
Ona yumuşak, kalıcı bir öpücük verdi.
"Yalnızca umarım, Hermione, bana geldiğinde kontrolü biraz elimde tutabilirim," diye fısıldadı kulağına doğru, sıcak nefesi bir okşama gibiydi.
Hermione'nin külotu anında ıslandı. Profesör çok seksiydi. Kontrolü kaybetmesini istiyordu çünkü kaybedeceğinden emindi.
"Profesör," diye nefes aldı, ondan geri çekilirken. Aniden ikisi de toplu bir iç çekiş duydu ve arkalarını döndüler.
Bir grup Slytherin öğrencisi, profesöre inanmayan gözlerle ve açık ağızlarla bakıyordu. Hiçbiri tek kelime etmedi. Sadece ona baktılar. Kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...