Hermione, Snape ve Raucous, Hogwarts'ın ana kapılarının önünde belirdiler. Akşam olmuştu. Muhtemelen saat sekiz civarı.
Pek çok insan sokağa çıkma yasağına bu kadar yakın olmazdı. Dolunay okul bahçesini aydınlatarak parladı.
Profesör Hermione'yi serbest bıraktı ve derin, arındırıcı bir nefes aldı. Evdeydi. Ev.
Solgun eli parmaklıkları takip ederek kapılara dokundu. Hermione onun gözlerinde bir ıslaklık gördüğünü düşündü.
"Geri dönmek güzel, değil mi Profesör?" ona yumuşak bir şekilde sordu.
Kapının ötesinde uzanan manzara karşısında Snape'in gözleri doldu.
"Evet. Evet, Hermione," diye yanıtladı. Sonra kapıyı iterek açtı, Hermione'ye girmesi için işaret etti.
Onu takip etti, kapıyı kapattı ve tekrar korudu. Raucous mutlu bir şekilde gaklayarak kaleye doğru uçarak havalandı.
Çift, iyi bir klipte sahaya başladı, Snape uzun adımlar attı ve Hermione ona yetişmek için acele etti. Ancak şikayet etmedi. Belli ki büyücü şatoya gitmekten mutlu ve endişeliydi.
Snape'di. Hogwarts'ı ve hatta öğrencilerini ne kadar özlediğini fark etmemişti.
Onu sonuna kadar sinirlendirdiler, ama onlar onun öğrencileriydi, zihinlerini genişletmek ona emanetti.
Eğer yıl sonunda ondan ayrıldıklarında tek bir düşünceye, yeni bir fikre tutunmayı başarabilselerdi, bir fark yaratmıştı. Bunun ne kadar ödüllendirici olduğunu anladı.
Albus ve McGonagal'ı görmeyi dört gözle beklediğini de fark etti.
Hepsinden önemlisi, dönüşü duyurulduğunda, özellikle de öğrencilerinin, herkesin yüzüne yapıştırılacak şok yüzleri dört gözle bekliyordu.
Şoklarının dehşetle karıştırılacağını hayal etti. Vekilin ders planına bağlı kaldığını umuyordu. O olmasaydı, öğrenciler büyük miktarda makyaj çalışması yapacaklardı. Tereddüt etti.
Albus onun öldüğünü düşündü. Yerine kalıcı olarak işini ve odalarını vermiş olabilir. Hermione'ye baktı.
Kahretsin, eğer odaları olmasaydı... o zaman onun çiçeklerini bozacak yeri olmazdı.
Sonra tekrar, kendi odasında olduğu kadar onun odalarında da yapabilirdi. Ama onu yatağına almak istedi.
Onun alanı. Çarşaflarının arasında kaymasını, bedeninin yatağın üzerinde kıvranmasını, tutkulu çığlıklarının duvarlarında yankılanmasını istiyordu.
Onu nereye götürdüğü önemli değildi, biliyordu... ama öyleydi. Kadınını yatağına getirmek istedi.
İçini çekti.
"Sorun ne Profesör?" diye sordu Hermione, alnı kırışmış. Ona baktı.
"Odalarımın yeni İksir Ustası tarafından ele geçirilmiş olabileceğini düşünüyordum," dedi.
"İksir Hanımı," diye yanıtladı Hermione, "yerine koyacağın kişi bir cadı."
Severus, odasının çiçeklerle, süs eşyalarıyla ve banyoda asılı külotlarla dolu olduğunu, şifonyerini parfümler ve yüz kremleriyle dolu olduğunu hayal ederken kaşlarını çattı.
Yatak odası muhtemelen pastel renklerle yeniden boyanmıştı ve yatağında fırfırlı örtüler vardı. Bu hiç olmaz.
"Acaba benim konumumu ona Albus verdi mi?" diye düşündü yüksek sesle. Hermione'ye baktı. "İşten çıkmış olabilirim ve başka bir yerde iş aramak zorunda kalacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...