《 7 》

109 10 12
                                    

   Ketri dağın eteğine yürüdü ve sarmal yola baktı. Yolculuğu hiç denememişti ve iyi ki de yapmadı. O başaramayacaktı.

Bir anlığına gökyüzüne baktı, sonra keskin bir çığlık attı. Bir an dinledi, sağlam tek gözü yeniden ufuk çizgisini aradı, sonra başka bir arama yaptı.

Bu sefer cevap verildi. Yanından büyük bir gölge geçti ve o ürperdi. Sonra büyük kuş önüne konarken büyük kanatların çırptığını duydu.

Kuşun bakır tüyleri, beyaz bir arması, kötü çengelli bir gagası, keskin kavisli pençeleri ve soğuk, altın gözleri vardı.

Kanat açıklığı en az dokuz metreydi. Kuş ona ciyakladı. Ketri yaratığa eğildi.

"Hanım'a bir yabancının geldiğini söyle. Bir kadın, başka bir yerden bir cadı. Sihirsiz seyahat ediyor ve adı Hermione. Petra'nın hanında kalıyor," dedi büyücü, kuş başını büküp mesajı emerken. Ketri tekrar eğildi.

"Beklemeli miyim?" Ketri kuşa sordu. Keskin bir şekilde ciyakladı.

"Pekala," dedi Ketri, bir taşa doğru yürüyerek ve kuş bir sarmal halinde havalanıp dağın tepesine doğru yükselirken yerleşti.

"Umarım geçen seferki kadar uzun sürmez," dedi Ketri, etrafına sertçe bakarak ve dağ yolundan aşağı küçük bir taş yuvarlandığında başladı. "Bu yerden nefret ediyorum."


Venoma tam pencere kenarından çıkmak üzereydi ki, kendisine doğru yaklaşan küçük bir nokta gördü.

Daha dik oturdu ve pencereyi açtı, serin dağ havası içeri giriyordu. Leke giderek büyüdü. Büyük kanatların çırptığını görebiliyordu.

"Ozmadias!" diye bağırdı tanıdıkları pencere pervazına inerken, onun büyük bedeni onu dolduruyordu.

Kuş başını eğdi ve Venoma ince, solgun elini uzattı ve kuşun beyaz armasını okşadı.

"Seni haftalardır görmedim evcil hayvanım. Avın iyi geçtiğine inanıyorum?" gaddar gagasını tatmin edici bir şekilde kırpan ve çekilirken dehşet içinde çığlık atan kaçan tek boynuzlu bir tayın görüntüsünü gönderen kuşa sordu.

"Ah, çok iyi av. Sewall'ın çok kızdığını hayal ediyorum," dedi yüzünde pis bir sırıtış belirerek. "Sürüsüyle birlikte davetsiz misafirleri aramak için dağda devriye gezecek. Bu iyi. Hiç kimse onu geçemeyecek."

Kuş hafifçe başını salladı, ifadesiz altın gözleri parlıyordu. Venoma'ya baktı ve başka bir görüntü gönderdi.

"Ketri!" Venoma memnuniyetle haykırdı. Tek gözlü casusun mesajını sevinçle aldı.

"Evet. Evet," dedi ayağa kalkıp bir duvara yürüdü ve üzerinden geçti. Küçük bir kasa göründü.

Açtı ve küçük bir bozuk para kesesi çıkardı. Onu elinden nazikçe gagasından alan Ozmadias'a getirdi. Onu tekrar okşadı.

"Bunu hizmeti için Ketri'ye götür Ozmadias ve yabancının aile yüzüğünü takıp takmadığına bakmasını söyle. Kuzenimin gönderdiği buysa, yüzüğü onun parmağında olacak," dedi Venoma.

Ketri'ye iletmesi için tanıdık bir yüzüğün görüntüsünü gönderdi. "Ona söyle, eğer giyerse, ondan alabilirse, büyük bir mükâfat alacaktır. Onu nasıl aldığından emin değilim," diye ekledi, kara gözleri kötülükle parıldayarak. "Bütün umursadığım için parmağıyla getirebilir."

Ozmadias, tüylü omuzlarını kamburlaştırarak kahkahayı andıran bir ses çıkardı.

"Şimdi git, tatlı evcil hayvanım ve bunu Ketri'ye teslim et. Geri gel ve sana bir keçi vereceğim," dedi Venoma, minnettar bir şekilde ciyaklayan büyük kuşa, sonra pencereden dışarı düştü, doğruldu ve aşağı doğru spiral çizerek aşağı indi.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin