Snape yarı giyinik Hermione'yi mum ışığıyla aydınlatılan yatak odasına taşıdı ve onu yerin ortasına bıraktı.Elbisesini hızla çıkardı, diz çökerek vücudunu aşağı indirdi, düz göbeği, kıvrımlı kalçaları, pürüzsüz uylukları ve uzun bacaklarını ortaya çıkardı.
Kadın içlerinden çıktı, kehribar rengi gözleri onun suratına yapışmıştı ve o minnetle külotuna baktı.
"Slytherin yeşili," dedi ona bakarak ve bir kaşını kaldırarak. Hermione ihtiyaçtan o kadar etkilenmişti ki cevap veremedi ve gözleri için için yanan gözlerle ona baktı.
Snape solgun parmaklarını belin iki yanından geçirip külotunu indirdi, siyah gözleri çalıya odaklandı.
Tekrar düzgünce kırpıldı. Yüzü ona dönük olarak ayağa kalkmadan önce sırıttı, geri çekildi ve vücuduna hayran kaldı.
"Mükemmelsin," dedi cübbesinin düğmelerini açmaya başlarken.
Hermione'nin gözleri giysisinin önünden aşağı uçarken ellerine kilitlendi ve altındaki solgun ten yavaşça ortaya çıktı.
Cüppesini çıkardığında bilinçsizce dudaklarını yaladı ve onun ince, kaslı vücudunu ilk kez gördü. İpek boxer'ının içindeki devasa çadıra bakarken gözleri aşağıya kaydı.
"Çıkar onları," dedi yumuşak bir sesle, gözleri onun beline sabitlenmişti. "Hepinizi görmek istiyorum Severus."
İksir Ustası, boksörlerini indirip onlardan dışarı çıkarak onu zorladı.
"Kahretsin," Hermione onun büyük, kalın aletine bakarken nefes aldı. Tüm dikkati üzerinde duruyor ve doğrudan onu işaret ediyordu.
Snape organına baktı, sonra gözlerini ondan alamayan Hermione'ye döndü.
"Korktun mu Hermione?" ona yumuşak bir şekilde sordu.
Ona baktı.
"Hayır, korkmuyorum. Belki biraz endişeliyim," diye yanıtladı, sesi alçaktı.
Kollarını açtı ve kız onlara adım attı, sertliğinin karnına baskı yaptığını hissetti.
Snape onu nazikçe kucakladı, onun kendisine doğru titrediğini hissederken saçlarını okşadı. Tapınağını öptü.
"Güven bana Hermione," başını eğip onu öpmeden önce nefes aldı. Ağzını onunkine kenetleyerek, dilini onunkilere dolayarak onun sıcaklığını keşfederek onu yatağa doğru döndürmeye başladı.
Ağzı çok sıcaktı, çok kabul ediciydi. Yatağın kenarına çarptığını hissedince durdu. Onu öpmeyi bıraktı ve siyah gözleri için için yanan aşağıya doğru indi.
"Seni böyle görmeyi kaç kez hayal ettiğimi bilemezsin, Hermione," diye nefes aldı, "yatağa gir tatlım."
Hermione dört direkliye tırmandı ve hemen arkasından Snape geldi. Sırt üstü yatıp ona baktı.
Profesörün gözleri kadının vücudunu taradı ve onun yanına uzandı, dirseğinin üzerinde doğruldu, yüzüne baktı.
Diğer eliyle göğüslerini okşamaya başladı, sonra onu karnından aşağı, sonra da kasık kıllarının arasından kaydırdı. Hermione titredi.
"Benim için kalçalarını ayır," diye fısıldadı, eli onun cinsinin yumuşak saçlarında oynayarak.
Hermione yaptı ve Profesörün parmakları onun nemli kıvrımlarına kayarken büküldü. Snape parmaklarını ileri geri hareket ettirerek, yumruğunu masaj yaparak ve kalçalarını nefis bir şekilde döndürmesini sağlarken, o zevkle haykırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...