Hermione yol ayrımında durdu. Çatalları ayıran büyük bir taş çıkıntısı vardı.
Üstü kayalarla doluydu. Solda, bir konaktan çok bir kale gibi inşa edilmiş etkileyici bir taş yapı olan Snape Malikanesi uzanıyordu.
Daha yukarıda, cam pencereleri ve bir nöbetçi kulesini görebiliyordu ama içinde kimsenin olup olmadığını anlayamadı. Sağdaki yola baktı.
Çıkıntının etrafında döndü ve eğrinin ötesini göremedi. Patikanın bir tarafında seyrek çalılar ve ince ağaçlar sıralanmıştı.
Mezarlara giden doğru yolu tuttu.
Vivaldi, çıkıntının tepesinden cadıya baktı.
Kesinlikle tuhaf görünümlü bir kadındı. Saçları açık kahverengiydi ve gözleri altın gibiydi. O da çok küçüktü.
On iki ya da on üç yaşındaki bir çocuktan daha büyük değil. Ama onu bir çocukla karıştırmak mümkün değildi.
Garip kıyafetleri onları kapatsa da çok kadınsı özellikleri vardı. Omzuna siyah bir kuş bindi. Muhtemelen tanıdıktı.
Vivaldi arkasında duran büyücü grubuna döndü. Hepsi Malikanenin hizmetçileriydi, toplam on iki.
Rablerinin ve Efendilerinin kendilerine hitap etmek için döndüklerini izlerken, dikkatleri üzerinde durdular.
Vivaldi adamlara, "Bir cadı mezarlara gidiyor," dedi. "Elinde bana ait bir şey var. Üzerinde 'S' harfi olan, oniksten yapılmış bir yüzük. Sağ elinde takıyor. Bu yüzüğün bana geri verilmesini istiyorum. Parmağındaki yüzüğü ondan alan benden bir lütuf isteyebilir, gücüm yetiyorsa ona vereceğim."
Adamlar kendi aralarında mırıldandılar. Bir nimet. Vivaldi'den herhangi bir şey isteyebilirler ve o bunu teslim etmekten onur duyacaktır.
Ancak hizmetçiler kurnazdılar, onu kızdıracak hiçbir şey istememeleri gerektiğini biliyorlardı. Verebilir, sonra hizmetçiyi öldürebilirdi...
Vivaldi'nin bunu yaptığını hiç görmemişlerdi, ama ondan önceki diğer Snape'ler görmüştü.
Genç büyücünün tavrındaki değişikliği fark ettiler. Bakışları daha siyah, daha yoğundu.
Onun tavrı bir liderin, bir hükümdarın tavrıydı. Malikanenin gerçek Lordunun Venoma olduğuna dair fısıltılar vardı, ama bu söylentiler bugün Vivaldi onları hizmete çağırdığında çabucak bozuldu.
Sesindeki ve duruşundaki emir, itaat edilmesi gereken bir büyücü olduğunu çabucak anlamalarını sağlıyordu.
"Evet, Lordum" bir düzine yanıt geldi.
Vivaldi, "Şu anda mezara yürüyor. İçeri girmeden önce onu mezarda durdurun. Ona zarar vermenize gerek yok, ancak direnirse yüzüğü almak için ne gerekiyorsa yapın," diye talimat verdi Vivaldi. "Ve ne olduğu umurumda değil. Herhangi biriniz kaçarsa, sizi kendim patlatırım."
Hizmetçiler bunun üzerine kaşlarını çattı. Rablerinin boş bir tehditte bulunmadığını biliyorlardı. O yüzüğü almaları gerekiyordu.
"Gidin. Yaklaşıyor," diye emretti Vivaldi adamlara. Hepsi kayalıktan aşağı indiler ve sola dönerek mezara yöneldiler. Vivaldi onların gidişini izledi.
Cadıya karşı isteksiz bir saygısı vardı. Nesiller boyunca kimse dağa yürüyerek çıkmamıştı.
Bir Snape bile savunmasını harekete geçirmeden dağ yolunu geçemez. Her kimse, Severus akıllıca bir seçim yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...