《 3 》

204 13 15
                                    

     Dünyanın başka bir yerinde, Hogwarts ve Hermione'nin durumundan çok uzakta, solgun, koyu saçlı genç bir adam lüks bir oturma odasında oturuyordu, başı bir lire eğik, her bir ipi koparıp sıkıyordu.

Her notanın mükemmel perdesini bulmaya çalışırken, dinlerken siyah gözleri konsantrasyonla kapandı. Sonunda, tıngırdatarak tıngırdattı ve hafif bir memnuniyet gülümsemesi verdi. Dik oturdu ve melankolik olsa da güzel bir melodi çalmaya başladı.

O çalarken, güzel bir kadın zarafetle odaya girdi ve genç adamın oynadığı sandalyenin arkasına yürüdü, abanoz gözleri neredeyse sevgiyle telleri çekerken solgun ellerine odaklandı. Uzun boylu ve söğüt gibiydi, kalçalarına düşen ipeksi kuzgun bukleleri vardı. Kaymaktaşı derisi kusursuzdu, dudakları dolgun ve şehvetliydi. Burnu hafif aquiline idi. Kraliyet havasına sahipti. Siyah bir elbise giymişti, şarkının ölmekte olan son tınılarını dinlerken uzun parmakları boş boş sandalyenin arkasına dokunuyordu. Sessizlik çöktü. Alkışladı.

"Çok güzel Vivaldi," dedi genç adam ona bakmak için sandalyede dönerken.

"Kardeş, orada durduğunu bilmiyordum" dedi, "yeni bestemi duydun o zaman?"

"Evet ve bu çok güzel kardeşim," dedi sandalyenin etrafından dolaşıp parmağını yavaşça yanağından sonra çenesinin altında gezdirerek. Genç büyücünün gözleri, dokunuşuyla anormal derecede ısındı.

"Teşekkürler, Venoma," diye nefes aldı.

Onu hafifçe dudaklarından öptü, sonra kanepeye yürüdü ve uzun bacaklarını çaprazlayarak oturdu.

Kardeşi ona baktı, siyah gözleri vücudunu tarıyordu. Minnettar görünüyordu.

"Vivaldi, Severus'un öldüğü söyleniyor" dedi.

"Bizim kuzen?" diye sordu genç büyücü, ilgilenerek.

"Evet. O büyücülük okulunda bir tür öğretmen olan. Snape adına ne kadar alçaltıcı," diye alay etti. "Piyonları ve çamurları öğretmek."

Venoma tiksintiyle titredi.

"Sence doğru mu abla?" diye sordu Vivaldi, ona bakarken lirini boş boş okşayarak.

Cadı düşünceli bir şekilde baktı. "Bilmiyorum Vivaldi. Ceset bulunamadı ve teslim edilmesi gerekeni teslim etmek için hiçbir girişimde bulunulmadı."

"Peki ya yüzük?" büyücü sordu, siyah gözleri parıldayarak, "Sence orası nerede? Öldüyse onu şimdi almalıyız. Ne de olsa biz bir aileyiz."

"Bize davranış tarzından bunu asla bilemezsin. Kara Muhafız'ın onu başka birinin korumasına emanet ettiğine şüphe yok. Ama teslimat yüzük olmadan yapılamaz. Yabancılara dikkat etmeliyiz. Mezarı kolla. Yolu açmaya çalış. ve görevi tamamlanmadan hakkımız olanı talep edin” dedi, gözlerini kıstı.

"Ama yüzük... yüzük olmayabilir..." dedi gergin bir şekilde.

Cadı, beyazlayan büyücüye karanlık, tehlikeli bakışlar çevirdi.

"Bunun için endişelenme kardeşim. Yüzük Snape ailesi dışındaki hiç kimse için tam güçte çalışmayacak. Ne de bir kullanıcı için işe yaramayacak... o ölü," diye yanıtladı.

_________________
_____________________________

Orası. Hermione tehlikeyi atlatmıştı. Tüm bu çılgınlık bitene kadar yüzük onu izleyecekti. Ve Snape'in ihtiyacı olan şey onda vardı. Sadece bunun işe yarayacağını umuyordu. Değilse, son eylemi yine de fedakarlığa değerdi.

Derin bir nefes alan Snape, enkazın arkasından hızla çığlıkların, büyülerin, dumanın ve alevin arasından hızla uzaklaştı, kısa kılıcı elinde alçaktan koşmaya başladı. Potter, Voldemort'u asla zamanında bulamazdı. Çok iyi saklanmıştı. Savaştan çıkan ölüm ve şiddet, Karanlık Lord'un gücünü destansı boyutlara çıkaracaktı. Durdurulamaz olurdu, o zaman her şey gerçekten biterdi. Karanlık Lord'un saklanma yerine erişimi olan tek kişi yüksek rütbeli bir ölüm yiyiciydi. O.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin