《 16 》

101 10 2
                                    


Hermione ve Raucous iyi vakit geçiriyorlardı. Dağın yarısındaydılar ve yol açıktı.

Profesör Snape haklıydı. Hermione'nin sihir eksikliği onun geçişini kolaylaştırıyordu.

O geçerken ağaçlar biraz titriyordu ama onu tutmak için kollarını uzatmadılar.

Taşlar çığları tetiklemiyordu ve sihirli bir şekilde tetiklenen tuzakların üzerinden geçtiğinde yolun kendisi onu yutmuyordu.

Cadı, devin var olduğundan habersiz Grog'un mağarasını geçerek iyi bir hızla dağa tırmandı.

Raucous önden uçtu, boncuk gibi gözleri büyük kuşu aradı. Hiçbir iz görmedi.

Umarım hala kampın yanında uyuyordu. Ne yazık ki, dağın yamacındaki gölgeli bir kayalıktan kendisini izleyen şahini görmedi.

Bu, tek düşüncesi olan vahşi bir kuştu, yemek. Şahin kayalıktan indi ve pençeleri uzatılmış halde sessizce Raucous'un arkasında yükseldi.

Şans eseri, Hermione şahinin düştüğünü gördü ve bağırdı, "Şahin! Ağaçlara doğru uç!"

Kuzgun arkasına bile bakmadı, doğruca ağaçlara yöneldi, atmaca ölümcül bir kovalamacada.

Kuzgun bir dal yığınına daldı ve dalların arasından atlayarak birkaç metre ötedeki daha yoğun bir kümeye yöneldi.

Şahin başarısız bir şekilde takip etmeye çalıştı ve bir hayal kırıklığı çığlığı attı ve havaya uçtu.

Biraz havada kaldı, Raucous dalların arasından ona bakarak bir sürü müstehcen gaklayan kuş kustu.

Hermione ağacın altında durdu ve kızgın, korkmuş kuzgunu omzuna kadar indirdi. Şahin tepeden uçtu, ancak cadının varlığı nedeniyle Raucous'a tekrar saldırmaya çalışmadı.

Sonunda şahin, başka bir yerde yemek aramaya karar vererek ayrıldı.

Hermione patikada ilerlemeye devam ederken, Raucous şahinin birkaç nahoş şekilde öldürüldüğünü gösteren görüntülerini gönderdi, en kahramanca olanı Raucous'un fevkalade uzatılmış ve keskinleştirilmiş gagasıyla şahini delip geçmesi ve ardından zaferle gaklaması, bir pençesi onun üzerine sıkıca yerleşmişti. 

Hermione buna güldü ve ona çok cesur bir kuş olduğunu söyledi. Raucous övgü karşısında kendini şımarttı. Akşama kadar Hermione'nin omzunda kaldı.


Ozmadias Snape Malikanesi'ne geldi ve tüylü gövdesini pencere pervazına sıkıştırdı. Venoma onu bekliyordu ve yüzünde bir gülümseme yoktu. "Ozmadias, neden benimle iletişime geçmedin? Bu çok önemli. Cadıya ne oldu?" diye sordu kuşa kaşlarını çatarak.

Ozmadias, Raucous tarafından döndürülen hücum eden tek boynuzlu atların ve kamp alanından kaçan Grog'un görüntülerini gönderdi.

Venoma mosmordu ve Hermione'nin çadırını çevreleyen parıltıdan çok endişeliydi.

"Bu imkansız. O bir Snape değil. Koruyucu onu korumak için nasıl tezahür edebilir? Ailemizin bir üyesi olmayan biri onu çağıramaz. Burada bir şeyler çok yanlış. Çok garip ve çok yanlış" dedi. , ayar odasındayken .

Vivaldi içeri girdi ve Venoma'nın siyah cüppesi arkasında hışırdayarak odanın içinde bir ileri bir geri dolaşan öfkeli tarzından bir şeylerin ters gittiğini hemen anladı. Konuşmadan önce bir süre onu izledi.

"Abla, sorun ne?" ona sordu.

Venoma ona baktı, siyah gözleri öfkeyle parlıyordu.

"Sorun ne? Sorun ne? Cadı hala yaşıyor, sorun bu. Dağın korumaları ona karşı çalışmadı ve o Sewell ve Grog'dan kaçtı," diye tükürdü Venoma. Ozmadias'a döndü.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin