Adanın üzerine alacakaranlık çöküyordu. Hermione bacaklarını biraz uzatmak istediğine karar verdi ve Petra'ya şehirde bir yürüyüşe çıkacağını söyledi.
Petra ona iyi olduğunu söyledi ama bir saat içinde dönmesini söyledi çünkü hanı erkenden kilitlerdi.
Hermione kabul etti ve grileşen akşama adım attı. İki dükkân arasında bir duvara yaslanmış olan Ketri'yi fark etmedi. Hermione dağa doğru yürümeye başladı. Tek gözlü büyücü onu takip etti.
Raucous henüz dönmemişti. Hermione endişeli değildi. Kuzgun muhtemelen kendini eğlendirecek bir şey bulmuştur.
Köyden çıktı ve arnavut kaldırımı toprak yola döndü. Dağ önde görünüyordu ve arazi değişmeye başladı.
Küçük kaya ve çalı çıkıntıları bölgeyi noktalıyordu ve dağın tabanına yaklaştıkça daha da yoğunlaşıyordu.
Büyük bir taşın yanında durdu ve üzerine oturdu, dağa çıkan patikaya baktı. Yarın başlayacağı yer burasıydı. Hava kararmaya başladı, bu yüzden Hermione, Petra geceyi geçirmek için eve kapanmadan geri dönmeye karar verdi.
Hermione sadece birkaç adım atmıştı ki aniden arkadan tutuldu ve boğazına soğuk bir şeyin sertçe bastırıldığını hissetti.
"Ailen sana karanlıkta yalnız yürümemeni söylemedi mi?" dedi Ketri, vücudunu ona sıkıca bastırarak. Bir kolu cadının gövdesine dolamıştı, diğeri ise korkunç keskin bir hançeri onun boğazına dayamıştı.
"Ne istiyorsun?" Hermione titreyen bir sesle sordu. Bıçağın ucunun boynuna bastırdığını hissedebiliyordu. "Üzerimde hiç para yok."
Ketri güldü ve Hermione'nin kulağını yalayarak cadının titremesine neden oldu.
"Para mı? Benim paraya ihtiyacım yok, güzel cadı. Sende işverenimin istediği bir şey var... ve benim istediğim bir şey," dedi, anlamlı bir şekilde belini Hermione'ye bastırarak.
"Hiçbir şeyim yok. Lütfen bırak beni!" dedi Hermione korkarak. Bu arada bu adam ona baskı yapıyordu, ona tecavüz edecek ve belki de onu öldürecekti. Kendini koruyacak hiçbir şeyi yoktu.
"Yüzük sende... ve erdem sende," diye kulağına doğru tısladı Ketri. "İkisini de istiyorum." Kalçalarını müstehcen bir şekilde onun üzerine bastırdı ve Hermione'nin gözlerinden yaşlar süzüldü.
"Gözlerini kapat. Gözlerini kapalı tutarsan seninle işim bittikten sonra yaşamana izin verebilirim," dedi Ketri, "Bana bakarsan seni döverim, sonra seni öldürürüm."
Hermione gözlerini sıkıca kapadı ve bıçağın boğazından indiğini hissetti. Ketri yüzünü ona çevirdi.
"Birincisi, güzel cadı, senin yüzüğün," dedi, onun elini tutup baş ve işaret parmağıyla yüzüğü kavrayarak.
Hermione yüzüğe dokunurken parmağında garip bir his hissetti.
Aniden Ketri bir küfür savurdu ve Hermione'yi ondan uzağa fırlattı, sendeleyerek geri çekildi, o acıyla elini tutarken bıçağı yere düştü.
"O...o... beni ısırdı!" O bağırdı.
Hermione gözlerini açtı. Ketri'yi handan gelen adam olarak tanıdı. Ona ne olduğunu görmeyi beklemeyen Hermione, patikadan aşağı, köye doğru fırladı ve çok geçmeden onunla Ketri'nin arasına mesafe koydu.
Büyücü, elini tutarak ve küfrederek sendeledi. Acı parmaklarından tüm eline yayılmış gibiydi.
Kolunun omzunun üzerinden yukarı doğru aktı ve vücudundan aşağı doğru aktı. Tek gözlü büyücü yere düşerek acı içinde kıvranmaya ve çığlık atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...