Ertesi sabah erkenden Hermione, kendi tabağında domuz pastırması ve çırpılmış yumurtası olan Raucous ile odalarında hafif bir kahvaltı yaptı.
Hermione kuzgunu şımarttı ve onu sevdi. Severus iyi bir ustaydı ama her zaman çok meşguldü.
Raucous kendi yiyeceğini bulmaya bırakıldı. Hermione onu günde üç kez besliyor ve her gece yatmadan önce oturup onunla konuşuyordu.
Kuş hızla cadıyla şiddetli bir bağ kuruyordu. Bu yolculuk sırasında ona göz kulak olacaktı. Hermione çalışma odasındaki mobilyaları çarşaflarla kapladı, sonra bir şey bırakıp bırakmadığını kontrol etti.
Hayır, yapmamıştı. Sırt çantasını sırtına astı. Flitwick, içine ne kadar koyarsa koysun hafif olmasıyla da büyülenmişti.
Raucous uçtu ve onun omzuna indi. Saçını düzeltmeye çalıştı, ama at kuyruğu yaptı ve sadece kravattan bir tutam çekmeyi başardı.
Hermione meşaleleri söndürdü, çalışma odasına son bir kez baktı ve odalarından çıktı. Zindan koridorunda yürürken, Spells Mistress'i muggle kıyafetleri giymiş, sırt çantası takmış ve omzunda bir kuzgun taşıyan öğrencilerden garip bakışlar gördü. Ana salona girdi ve ana kapılardan çıktı.
Hermione iyi bir klipte okul arazisinde yürüdü. Hagrid dışarıdaydı ve ona el salladı. Yarı dev'e el salladı.
Ana kapılara ulaştığında, muhafazaları bırakacak bir asasının olmadığını fark etti. Ama kapıyı itti ve açıldı.
Belli ki Müdür bunu ondan önce düşünmüştü. Hermione kapıyı kapattı ve büyünün kıpırdadığını hissetti. Tekrar itti ve kilitlendi ve muhafaza edildi.
Hermione yolun ortasında durdu, ne yapacağını veya hangi yönden başlayacağını bilemedi. Yüzüğüne baktı.
"Burada biraz yardıma ihtiyacım var," dedi parmağına sarılı mücevher parçasına.
Yüzük , yüzüklerin yaptığını yaparak orada öylece oturuyordu. Hiçbir şey değil. İçini çekti.
"Ne yapmam gerekiyor?" dedi yüksek sesle. Raucous, yardımcı olmaya çalışarak gakladı.
Birden birinin konuştuğunu duyduğunu sandı. Sesi alçaktı ve oldukça ipeksiydi.
Portis.
Hermione'nin içini bir ürperti kapladı. Bu ses tanıdık geliyordu. Çok tanıdık.
"Profesör?" dedi etrafına bakınarak. Cevap gelmedi. Ama ona "Portis" kelimesinin fısıldadığını açıkça duyduğundan emindi. Bunu hayal etmemişti. En azından öyle düşünmedi
Hermione yüzüğe baktı. Onu daha önce bir kez taşımıştı.
"Portis," dedi.
Yüzük mavi parladı ve aniden cadı ve Raucous gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...