《 2 》

236 20 8
                                    

A : Bayan Granger, bu kadar kısa sürede gelmeniz büyük incelik. Profesör Snape'in avukatından mektubu ancak bu sabah aldım. Bu, onun son istekleriyle ilgili bir mektup. Altı ay içinde geri dönmezse, haklı olarak onun asla geri dönmeyeceğini varsayabiliriz. Korkarım, bildiğimiz kadarıyla, Severus Snape öldü, Son Savaşta öldürüldü .

Dedi Albus üzgün gözlerle.

Hermione kalbinin sıkıştığını hissetti. Profesörün geri döneceğini umuyordu. Son ayrılıklarından sonra cevaplaması gereken o kadar çok soru vardı ki. Büyücünün ona karşı hiç bilmediği duygular beslediği açıktı. Olasılıkları onunla birlikte keşfetmeyi çok isterdi.

Onu çocukluğundan beri tanıyordu ve Hogwarts'taki tüm zamanı boyunca öğretmen ve koruyucu olarak hizmet etmişti ve üç yıl sonra bir Büyü Metresi olarak kadroya döndüğünde, şaşırtıcı bir şekilde ona nezaketle ve eşit olarak davrandı.

Genç yaşlarına yönelik küçümseyici ve alaycı muamelesi tamamen ortadan kalkmıştı. Onun için başka bir şey hissettiğinden hiç şüphelenmemişti. Bilseydi, muhtemelen ilgisini geri verirdi. Ama şimdi gitmişti ve aralarında ne olabileceğini asla bilemeyecekti.

Hermione'nin parmağındaki yüzük nabzı atıyor ve ısınıyor gibiydi. Aşağıya baktı ve garip bir şekilde rahatladığını hissetti. Küçük yılanların izini sürdü. Snape ona onu hatırlaması için bir şey bıraktı ve öpücüğüyle onun için bir öğretmen arkadaşının saygısından daha fazlasını hissettiğini bilmesini sağladı. Albus'a baktı.

H : Dilekleri nelerdi, Albus ?

Ona sordu.

Albus başını eğdi ve ona garip bir şekilde baktı.

A : Görünüşe göre sizinle ilgili son bir isteği varmış Bayan Granger. Atalarının evine bir şey teslim etmeni istiyor. Oldukça değerli bir şey ve onu aile kasasında dinlenmeye bırakmalısınız .

H : Ben mi ? Neden ben ?

Diye sordu Hermione.

A : Onun mektubuna göre, yalnızca bir tek temiz kalp ve amaç bunu sağlayabilir. Ve başka bir gereklilik daha var... Gerçi bu kadar hassas bir kişisel mesele hakkında soru sormaktan çekiniyorum. Bu zamanlar çok daha...er...özgür. Benim zamanımdan daha iyi, Bayan Granger ve siz şimdi yirmi üç yaşındasınız, değil mi ?

Ona nazikçe sordu.

H : Evet efendim --diye yanıtladı Hermione-- ama lütfen Müdür, bana diğer şartı söyleyin.

Albus ona baktı.

A : Bu eşyayı teslim edenin de bedeni saf olmalı. Bakire.

Hermione kızardı. Kalifiye oldu. Okulla ve sonra Hogwarts'taki pozisyonuyla bir ilişki için asla zamanı olmadı.

Ve karanlık İksirler Ustası dışında aklını başına getiren birini asla bulamamıştı. Ve onun ilgisini hiç bilmiyordu. Eh, en azından yapmadığını düşündü. Belki de vardı.

H : Atalarının evi nerede ?

Müdüre sordu.

A : Eh, işin tuhaf yanı da bu, Bayan Granger. Söylemiyor. Sadece elinde, seni oraya götürecek bir şeyin olduğunu söylüyor. Bunun ne olduğunu tanımlamıyor. Bir şeyin var mı ? bu açıklamaya uyuyor mu ?

Müdür sordu.

H : Yüzüğü bende,

Dedi Hermione, Okul Müdürüne göstermek için elini uzatarak. Yakından inceledi, sonra kaşlarını çatarak ona baktı.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin