Snape, Hermione'nin kalbi boğazında, hücum eden tek boynuzlu at sürüsüne baktığını izlemişti.
Bakire statüsünün onu Sewell'den koruyacağından emindi. Ama tek boynuzlu at o kadar öfkeliydi ki önce onu öldürecek, sonra hatasını anlayacaktı.
Raucous için tanrılara teşekkürler. Mu, dünyadaki en saldırgan tek boynuzlu atlara sahipti.
Mu'dan bir tek boynuzlu at, atış yapmasını beklemek yerine avcıya saldırır.
Avcıları öldürmede şaşırtıcı derecede başarılıydılar.
Sonra dağın kendilerini insanlardan koruyabildiğini keşfettiler ve ovalardan ziyade orada ikamet ettiler.
Onlar için iyi çalıştı. Bu bir koruma aşağısıydı. Snape, Hermione dağa çıkarken izledi.
Uzun, kalın bir dal almış ve inanılmaz miktarda bıçak ve karalama içeren küçük kırmızı bir katlanır bıçakla dalları kesmişti.
Severus hiç böyle bir şey görmemişti. Artık patika daha dik olduğu için onu asa olarak kullanıyordu. Oldukça becerikli bir cadıydı.
Snape bilincinin yeniden kaymaya başladığını hissetti. Kendini uyandırdı. Hermione'nin bu yolculuğu yapmasını izlemek zorundaydı. Başarısına çok şey kattı.
Gece çöküyordu ve Hermione kamp yapmak için bir yer aradı. Yoldan biraz uzakta çimenli bir alan buldu.
Oldukça düzdü ve bazı ağaçların yakınındaydı, bu yüzden ateş için odun toplayabilirdi.
Çantasını çıkardı ve asasını toprakta bir çukur kazmak için kullandı. Yakmak için biraz kahverengi ot ve ince dal, ardından birkaç büyük odun parçası topladı.
Güzel ve kuruydu. Çok geçmeden, güzel bir ateş yaktı. Çantasını açtı, açılır çadırı çıkardı ve taşıyıcısından çıkardı. Açıldı, iş için hazır.
Hermione uyku tulumunu açtı, ısınma taşını çıkardı ve ikisini de çadırın içine koydu, ısıyı tutması için fermuarını kapattı.
Sonra ateşin yanına oturdu ve Petra'nın yolculuk için verdiği et ve ekmek torbasını çıkardı.
Raucous, cadının yanında çırpınarak çantaya ilgiyle baktı. Hermione ona bir parça et uzattı.
Kuzgun kampın yukarısındaki bir dala uçtu ve kurutulmuş eti parçalamaya koyuldu. Zor oldu ama başardı.
Yemeğini bitirip kendini rahatlattıktan sonra Hermione, ateşi söndürerek ve çadırı mühürleyerek emekli oldu.
Kıyafetlerinin çoğunu çıkardı ve uyku tulumunun içine girdi. O bitkindi. Dakikalar içinde uykuya daldı.
Dışarıda, Raucous uyumayı planladığı ağacın iç dallarına taşındı. Büyük kuş onun için gelirse, dalların arasında çırpındığını duyacak ve kaçmak için zamanı olacaktı. Ne yazık ki bir gözü açık uyuyamadı.
Snape, rüya sisinin görünüp görünmeyeceğini görmek için Hermione'yi izledi ama çıkmadı.
Hermione yine rüyasız bir uykudaydı. Aynen öyleydi. Dinlenmesine ihtiyacı vardı.
Snape, bir sonraki karşılaşmalarının büyük ölçüde öpüşme ve çok zoraki bir yoksunluktan ibaret olacağını hissetmişti.
O uyurken bilincinin kaymasına izin verdi.
Grog korkunç, pürüzlü bir şekilde esnedi, düğümlü kaslarını gerdi ve ağaç gövdesine benzer bacaklarının arasından gevşekçe sarkan püskü peştemalini kaşıdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...