Geceliği ve cübbesi içinde Shaaron, Vivaldi'nin yatak odasının büyük, süslü kapılarına yaklaştı.Kalbi boğazındaydı ve ağlayacak gözyaşı kalmamıştı. Diğer kadın hizmetçiler ona bunun pek olası olmadığını söylese de, büyücünün nazik olacağını umuyordu.
Vivaldi, bir bakireyi tamamen kırmaya inanıyordu. Bir kadına sahip olan ilk erkek olma fikri onu heyecanlandırdı ve bakireler olduğunu iddia etti, böylece başka hiçbir erkek onun yaptığı herhangi bir şeyi ilk yapan olamayacaktı. Zaten yapmamıştı.
Konumu nedeniyle Malikaneden kaçması imkansızdı ve kaçsa bile gidecek hiçbir yeri yoktu.
Malikaneye gelmesinin nedeni babasının ölmüş olması ve babasının ona hiçbir şey bırakmamış fakir bir adam olmasıydı.
Evleri kiralıktı ve ev sahibi yeni bir aileyi taşımadan önce birkaç hafta kalmasına izin vermişti.
Köyde iş bulamadı ve fahişe olmak istemedi. Ketri, Manor'a gidebileceğini söylediğinde onu sahilde deniz tarağı ararken bulmuştu. Ondan ne bekleneceği konusunda dürüsttü.
"Malikanenin Efendisi seni istiyorsa Shaaron, onunla yatman gerekecek. Bu onların yolu. Ama her gün sürekli bir büyücüler dizisindense birkaç kez bir büyücü daha iyi," demişti ona. Ve haklıydı.
Bir dizi kötülükten daha azıydı. Ketri nazikçe onu bakire statüsünden kurtarmayı teklif etti, ancak Shaaron onu reddetti.
Şimdi, Efendi'nin odasının dışında dururken, onun teklifini kabul edip etmediğini merak etti. Pekala, artık çok geçti. Kapıyı çaldı.
Yorgun bir erkek sesi ona cevap verdi.
"Kim o?" Vivaldi inledi.
Sihirbaz çıplak ve bitkin bir halde, çarşaflarının üstüne kartallar açmış halde yatıyordu.
Yatak odasında iyileşmekte olan, ağrıyan ve memnun olan Venoma'da kendini yıprattı. Vivaldi şaşırtıcı ve doyumsuzdu.
Bir öğleden sonra üvey kız kardeşi için yedi yıllık şehvet çalıştı. Cariyeleri ona eşlik etmeye geldiğinde, hayal kırıklığına uğramış kızları geri çevirdi, onunla yatmalarına bile izin vermedi.
Kadınları tanıyordu. İyi niyetle başlayabilirler, ama er ya da geç parmaklar sürünmeye ve dudaklar gezinmeye başlayacaktı.
Üyesi Handei'nin boğazının ortasındayken birden fazla kez uyanmıştı.
"Ben Shaaron, Lordum," dedi hizmetçi kız kapıdan, "istediğiniz gibi size geldim."
Vivaldi yatakta yattı ve inledi. Bugün daha fazla amla başa çıkamadı. Dün geceki cariyeler ile bu öğleden sonra Venoma arasında kalan birinin kaldığından şüpheliydi. Ayrıca aleti ağrıyordu.
"Seni bu gece görevden alıyorum Shaaron. Hizmetçiler odasına dön. Seni yatağımda istediğimde sana haber veririm," diye geri seslendi.
"Evet, Lordum," dedi Shaaron, Vivaldi onu göremese de kapıda reverans yaparak. Neredeyse ayağı kalktı ve ona teşekkür etti.
Onu almasını istemediğini göstermek büyük bir hata olurdu. Aceleyle hizmetçinin odasına geri döndü, erteleme için minnettardı.
Belki birkaç ay boyunca onu istemeyecekti. Ayar odasının kapısını kilitlemiş olabilir ama susturma büyüsü yoktu.
Tüm personel onun öğleden sonrasını üvey kız kardeşine sahip olarak geçirdiğini biliyordu.
Efendi ve Hanım'ın ilişkisindeki bu yeni gelişme, birkaç hizmetkarı Vivaldi'nin şehvetli hizmetlerinden kurtarabilir.
Yeni hizmetçiler, ikilinin ensest doğasından iğrendiler, ancak Malikanede en uzun süre kalanlar, bunun Snape yolu olduğunu söylediler ve öylece bıraktılar.
Vivaldi sırtüstü döndü, kollarını açtı, sonra yatakta dönüp çarşaflarında serin bir yer bulmaya çalıştı. Biraz dinlenmesi gerekiyordu.
Yarın kararlar günüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...