Hermione iki saattir yolda yürüyordu ve hiçbir saldırı olmamıştı.Ara sıra bir taş onun yanından yuvarlanır, durur ve geri dönerdi. Lemuryalı olsaydı, taş onu bir davetsiz misafir olarak tanır ve bir çığ başlatırdı.
Sihirli imza olmadan, güvendeydi. Raucous omzunun üzerinde atını sürerek büyük kuşu dikkatle aradı.
Nerede olduğunu bilmemekten hoşlanmıyordu. Hermione'ye saldıracak kadar büyüktü. Birden Hermione durdu.
Uzak gök gürültüsüne benzer bir ses yaklaşıyordu. Durdu ve çantasını bırakıp dinlemeye başladı.
Gürültü daha da arttı ve uzaktaki büyük bir bulutu görebiliyordu. Artık yol daha uzundu. Dağ çok büyüktü ve patika dümdüz önünde uzanıyor gibiydi.
Bulut yaklaştı ve hızla hareket eden şekilleri seçebildi. Gözleri genişledi.
Tek boynuzlu atlar.
Ve ona yükleniyorlardı. Hermione çaresizce bir kaçış yolu aradı. Patikada geri dönmekten başka kaçacak hiçbir yer yoktu ve onu çabucak yakalayacaklardı.
Tırmanacak kadar alçak kayalık çıkıntılar yoktu. Kapana kısılmıştı. Hayvanlar yaklaştıkça korkuyla baktı.
Hermione, hücumu yöneten uzun, parlak bir spiral boynuza sahip muhteşem beyaz bir aygır olan lideri görebiliyordu.
Omuzları on sekiz el yukarıda olmalıydı. Cadıya doğru uçtu, burun deliklerinden duman esiyordu, boynuzu şişecek kadar alçaldı.
Gözleri alevden yapılmış gibiydi. Arkasında birkaç tek boynuzlu at daha saldırdı.
Gümüş taylar da vardı. Ve ona doğru dörtnala koşarken hepsi kızgın görünüyordu.
Sadece birkaç saattir dağın yamacındaydı ve görünüşe göre zamanı dolmuştu.
Onun üzerinde, Ozmadias yüksek bir çıkıntıdan olup bitenleri gözlemledi, keskin gözleri ilerleyen tek boynuzlu atları izleyerek cadıyla aralarındaki mesafeyi kapattı. Ezilecek miydi yoksa ezilecek miydi? Muhtemelen ikisi de.
Hanım memnun olacaktır.
Aniden Raucous, Hermione'nin omzundan atladı ve hızla hücum eden tek boynuzlu at sürüsüne doğru ilerledi.
"Kuzgun !" Kuzgun hayvanlara doğru yükselirken Hermione ağladı.
Kuşun, sürünün liderinin başının etrafında atmaya başladığını, durana kadar hayvanı endişelendirdiğini, büyük boynuzunu savurduğunu ve huzursuzca yere pençe attığını izledi.
Sonra Raucous harika bir şey yaptı. Tek boynuzlu atın sırtına çırpındı. Hayvan kuzgunu savuşturmak yerine kafasını çevirerek Raucous'un çalıp gakladığını dinledi.
Tek boynuzlu at birkaç kez başını salladı ve bir koku alır gibi başını kaldırarak Hermione'ye baktı.
Kaşlarını çattı ve kafasını Raucous'a çevirdi. Kuş biraz daha gevezelik etti, sonra Hermione'ye geri uçtu, omzuna kondu ve tek boynuzlu at sürüsünü dikkatle izledi.
Lider, hareketlerini çoğaltan sürünün önünde toynaklarını arkada büyüttü ve döndürdü, sonra dağa hücum ettiler.
Yolun yukarısında değil, dağın yamacına doğru, imkansız bir açıyla sarp kayalıkların ve çıkıntıların üzerinden dikey olarak ilerlediler.
Onlardan biri düşmedi. Açıldılar ve gözden kayboldular.
Hermione gururla kendini temizleyen kuzguna baktı.
"Raucous, ne yaptın?" kuşa sordu.
Raucous ona çiftleşen iki kuzgunun görüntüsünü gönderdi, sonra üzerlerinde büyük kırmızı bir "X" belirdi, sonra kendi görüntüsü.
Hermione bir saniye düşünmek zorunda kaldı, sonra kuşun neyi yansıtmaya çalıştığını anladı.
"Ah, ona bakire olduğumu söyledin," dedi Hermione gülümseyerek ve Raucous'u okşayarak. Kuş, eli parlak tüylerini düzeltirken başını uzattı.
"Onlara iyi ki söylemişsin Raucous. Durup saf olup olmadığımı anlayacaklarını gerçekten sanmıyorum," dedi Hermione, hayvanların kaybolduğu yere doğru dağa bakarak. "Neden saldırdıklarını merak ediyorum. Geldiğimiz yerde tek boynuzlu atlar saldırmaz. Utangaçtırlar ve bakireleri sevmelerine rağmen çoğunlukla insanlardan uzak dururlar."
Raucous, bağırsakları çıkarılmış ve kısmen yenmiş bir tek boynuzlu at tayının görüntüsünü gönderdi.
Hermione nefesini tuttu ve bu korkunç ve yürek parçalayıcı görüntüyü kafasından itti.
"Tayları bir şey öldürüyor," dedi Hermione, "Evet, savaş yolunda nasıl olacaklarını görebiliyorum. Katili arıyorlar. Herhangi bir yabancı hemen şüphelenir. Açıkçası bir bakirenin böyle bir şey yapacağını düşünmüyorlar. şey."
Raucous'a baktı.
"Seni yanımda götürmem için beni ikna ettiğine sevindim, Raucous, yoksa muhtemelen şu anda bir ceset olurdum. Teşekkürler," dedi Hermione içtenlikle.
Raucous hiçbir şey olmamış gibi gakladı. Ama oldukça gururlu hissediyordu. Metresinin hayatını kurtarmıştı.
Hermione sırt çantasını tekrar kaldırdı.
"Pekala, Raucous'u hareket ettmeye devam edelim. Uyumadan önce gitmem gereken kilometrelerce yol var," dedi Frost'tan bir dize yazarak. İkisi patikaya doğru yöneldi.
Ozmadias oturduğu yerden onların gidişini izledi. Hanımefendi bundan hiç memnun olmayacaktı.
Garip cadının birlikte seyahat ettiği kuş, tek boynuzlu at sürüsünü çevirdi. Öfkesi korkunç olurdu.
Ozmadias, Venoma'yı getirecek daha iyi haberler alana kadar izlemeye devam etmeye karar verdi.
Bir keresinde, kendisine kötü haberleri getirdiği için kuyruk tüylerini yakmıştı.
Çoğu zaman ona karşı tatlı bir eğilimi vardı, ama yine de bir Snape'di. Snapeler hiçbir şeye engel olmaktan hoşlanmazdı.
Havaya yükseldi, yükseldi ve bir termik yakaladı. Onları yukarıdan izleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...