Hermione kuş şarkılarının nazik sesiyle uyandı. Uyku tulumundan çıktı ve gerindi.
Yüzüğün parmağını ısıtarak onu uyandırması dışında hiç kötü bir gece geçirmemişti.
Bunu neden yaptığını anlamıyordu. Bu ikinci kez oluyordu.
Giyindi, atkuyruğunu yeniden bağladı, sonra uyku tulumunu düzleştirip sıkıca sardı.
Fermuarını açtı, çantayı ve ısınma taşını aldı, sonra çadırdan çıktı. Hemen ağzını tıkadı ve eşyalarını düşürdü, eliyle ağzını ve burnunu kapattı. O koku da neydi öyle?
Hermione'nin kehribar rengi gözleri kamp alanını taradı ve vızıldayan böceklerle kaplı bir pislik yığınının üzerine düştü.
Hiç bu kadar korkunç bir koku almamıştı. Yüzünü buruşturdu ve hızla açılır çadırı ezdi ve onu taşıyıcısına yerleştirdi.
Uyku tulumunu sırt çantasına bağladı, taşı içine koydu, taktı, asasını kaptı ve hızla kamp alanından ayrıldı. Tanrılar, pislik kokuyordu!
Raucous patikadan bir kayanın üzerinde, pisliklerin tersi yönünde duruyordu.
İğrenç yığını uyanır uyanmaz keşfetmişti ve bir tiksinti ciyaklaması ile daha tatlı kokulu ortamlar için kamp alanını aceleyle terk etti.
Raucous tüylü sırtında yuvarlanarak, pençeleri havada tekmeleyerek çadırdan çıkarken, Hermione'nin tepkisi karşısında komik bir şekilde gaklamıştı Yüzündeki bakış paha biçilemezdi.
Hermione neşeli kuzgunun yanına gitti ve temiz havada nefes alıp verirken burnunun kıllarına yapışmış gibi görünen kokudan kurtulmaya çalışırken ona baktı.
Raucous ayağa fırladı, kara gözleri neşeyle ona parlıyordu.
Kamp alanında kaşlarını çatarak, "Bu şimdiye kadar kokladığım en iğrenç şey olmalı," dedi. "Acaba ondan geriye ne kaldı? Kocaman bir gübre yığınıydı. Hayvan çok büyük olmalıydı."
Raucous omuz silkti, omzuna çırpındı ve ısrarla sırt çantasını gagalamaya başladı. Hermione ona baktı.
Sırt çantasını çıkarırken, "Seni kahvaltın için yem yapmalıyım," diye köpürdü, açtı ve kuru et torbasını çıkardı. "Beni pislikler konusunda uyarabilirdin. Bana bir resim falan gönderirdin."
Raucous'a bir parça et verdi, kendisi için bir dilim daha ve bir parça ekmek çıkardı, sonra taşa yaslandı ve yemeye başladı.
Kehribar rengi gözleri, çiğneyip manzaraya bakarken tembelce etrafta dolaştı. Dağa baktı ve çiğnemeyi bıraktı. Raucous'un ona gösterdiği dev kuş, bir kayalığın üzerinde oturuyordu. Uyuyor gibi görünüyordu.
"Raucous," diye fısıldadı, "dün gördüğün kuş bu mu?"
Raucous etini parçalamayı bırakıp yukarı baktı. Tüylerini heyecanla kabarttı ve kara gözleri Ozmadias'ın üzerine düşerken alçak bir onay sesi çıkardı.
"O kocaman. Muhtemelen beni alıp götürebilir," diye nefes aldı Hermione. Kuşu düşündü. Geç olmuştu.
Çoğu hayvan bu sırada ayaktaydı. Kuş neden uyuyordu? Bir gece kuşunun özelliklerine sahip değildi.
Ve bir gece kuşu açıkta uyumaz. Burada kesinlikle yolunda gitmeyen bir şeyler vardı.
"Kuzgunn," dedi alçak bir sesle. "Hadi gidelim. Sessizce."
Kuzgun onun omzuna atladı ve sessizce patikaya çıktılar, uyuyan Ozmadias'ı rüyalarına bıraktılar.
Venoma, pencerenin önündeki ayar odasında volta atıyor, zaman zaman durup dışarı bakıyor, gökyüzünü tanıdıkları için tarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...