《 21 》

128 10 15
                                    

Hermione kapıdan geçerken durdu, sonra dışarıdaki çantasına dönüp el fenerini aldı.

Yine omzunda Raucous ile kapılardan geçti. Açık giriş, mezara biraz ışık girmesine izin verdi.

Temiz hava yavaş yavaş içeri giriyor olsa da hava bayattı. Hermione mezara girerken bir huzursuzluk hissetti.

Ana oda daireseldi ve giriş yolunun karşısında, dağ boyunca büyük bir labirent oluşturan tünellere açılan ana kayaya oyulmuş kapılar vardı.

Sağda taş banklar ve büyük bir taş masa içeren bir oda vardı. Yıpranmış minder kalıntıları bankların üzerinde duruyordu.

Duvarların her tarafında tuhaf yazılar ve hiyerogliflere benzer görüntüler vardı. Çizimlerde, çoğu kanatlı olan yılanlar göze çarpıyordu.

Odanın ortasında, yükseltilmiş dairesel bir taş kürsü vardı. Kenarlarına yılan ve kafataslarının resimleri oyulmuştu.

Hermione'nin gözleri bu kürsüye ve üzerinde serbestçe süzülen nesneye çekildi.

İlk başta, halkadan yayılan mavi ışıkla aynı tonda, parlayan mavi bir küre gibi görünüyordu.

Hermione yaklaştı ve bunun bir küre değil, çok yönlü mavi bir kristal olduğunu gördü.

Ondan akan güçlü enerji dalgalarını hissedebiliyordu ve elindeki kutu şiddetli bir nabız atıp kristale doğru çekiyormuş gibi yapınca geri çekilmeye başladı.

Raucous gücün nabzını hissetti ve Hermione'nin omzundan uçtu. Oda odasına süzülerek gitti ve taş sıralardan birinin üzerinde durarak onu sessizce gözlemledi, boncuk gözleri elindeki kutuya sabitlenmişti.

Hermione, gerçekten kristale doğru hareket edip etmediğini test etmek için kutuyu geri çekti. Öyleydi.

Hermione bir adım öne çıktı ve kutuyu kürsüye koydu. Bıraktığı an, titreşen kutu taşın üzerinde kendi kendine kaydı ve parlayan taşın altında kendini merkezledi.

Boşlukta, Snape önündeki sahneyi izliyordu, Hermione kristalin yanında mavi renkli kürsünün önünde duruyor, taşın altında titreşen kara kutuyu izliyordu.

Şimdi uzun olmayacaktı. Kalbi hızla çarpıyordu ve İksir Ustası vücudunda güçlü bir baskı hissetmeye başlamıştı.

Hermione kristalin altında titreşen kutuya baktı. Aniden yüzük ısındı ve ondan bir mavi ışık huzmesi fırlayarak oniks kutusuna çarptı.

Küp dalgalanmaya ve akmaya başladı, köşeler eriyerek pürüzsüz hale geldi, üst kısmı oyularak içeride solgun bir şey ortaya çıktı.

Hermione kutunun küle benzer bir şey içeren küçük bir kaseye dönüşmesini izledi.

Yüzüğün ışını kesildi ve bant parmağına sıkıca vurarak canını acıttı. Aşağıya baktı ve "S" şeklindeki taş bükülerek açıldı ve arkasındaki küçük bir oyuk ortaya çıktı. Boşluğun içinde koyu kırmızı bir sıvı vardı.

Hermione yüzüğü dikkatlice burnuna kaldırdı ve taze kanın hafif metalik kokusunu aldı.

"Küllerin üzerine kan dök, Hermione," diye nefes aldı Snape, cadıyı izleyerek. Bunu anlayacak kadar zekiydi. "Kan hayattır, küllerin üzerine dökün. Küller, Hermione."

Küller.

Hermione dikkatle etrafına baktı. İpeksi bir sesin "küller" dediğini açıkça duymuştu. Profesörün sesi gibiydi.

Hermione yüzüğün içindeki kana baktı ve bağlantıyı kurdu. Yüzüğü dikkatlice çıkardı ve kürsünün üzerine eğilerek kaseye uzandı.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin