《 17 》

122 8 16
                                    


Hermione iyi vakit geçirmişti ve dağın dörtte üçünden fazlasını geçti. Sadece Snape Malikanesi'ni seçebiliyordu.

İkametgah çoğunlukla taştan yapılmış gibi görünüyordu, ancak bir kısmı aslında dağın yamacına oyulmuş gibiydi.

Profesörün ayrı yaşadığı ailesi orada yaşıyordu. Hermione onlarla tanışmak niyetinde değildi, doğrudan atalarının mezarını bulmaktaydı.

İzin almak daha iyi olurdu ama yüzüğü aldığına göre büyük ihtimalle bir yüzleşme olacağını hissetti.

Bundan kaçınmak istedi. Bu Snape'lerin yüzüğü almak için üzerinde sihir kullanmaktan çekinmeyeceklerine dair bir his vardı.

Bir hayal kırıklığı büyüsü olmasını diledi. Şu anda kesinlikle işe yarayacaktı.

Sonra görülmeden mezara girebilirdi. İçini çekti. Arzu dolu düşünmek, bunu daha kolay hale getirmeyecek.

Alacakaranlık çöküyordu ve kamp yapacak bir yer aramaya başladı. Çok yorgundu.

Hava inceliyordu ve o buna alışık değildi. Bu etkiyi ortadan kaldırmak için Flitwick'ten bir tılsım istemeyi düşünmüş olmayı diledi.

Yine dilek dilemek hiçbir şeye yardımcı olmayacaktı.

Hermione yine işe yarayacak bir yer buldu, yine bazı ağaçların yanında ve hızla kamp kurdu.

Bir ateş yaktıktan ve ısınma taşını ve uyku tulumunu içine koyarak çadırını hazırladıktan sonra, o ve Raucous yolculuk için paketledikleri sarsıntıların bir kısmını paylaştılar, sonra erken döndü.

Yarın yolculuğunu tamamlayacaktı ve sabah erkenden başlamak istedi. Raucous yine yakındaki bir ağacın dallarına sığındı. İkisi de hızla uykuya daldı.

Birkaç sıska kurt, Hermione'nin kampının altındaki patika boyunca sinsi sinsi  ilerliyordu.

Kürkleri keçeleşmişti ve sarı gözleri açlıktan keskindi. Özellikle kemikli bir kurt yolu koklayarak Hermione'nin kokusunu aldı.

Homurdanarak, koklayan diğer kurtları da kendine çekti. Birbirlerine baktılar, sonra patikayı takip ederek dağ yoluna çıktılar.

Takip ettikleri şeyin ne olduğundan emin değillerdi ama ilgilendiler. Son zamanlarda tek boynuzlu atlar nöbetteyken avlanmak zor olmuştu.

Kurtlar öncelikle dağdaki keçileri avlardı, ancak tek boynuzlu atlar onlara düzenli bir şekilde saldırıyor ve onları avın korkunç olduğu daha alçak yerlere sürüyorlardı.

Dağın eteğinde sadece küçük kemirgenler yaşıyordu. Karınlarını doyuracak kadar avlayamadılar.

Fark edilmeden dağa tırmanmak zordu. Tek boynuzlu atların inanılmaz bir koku alma duyusu vardı.

Sürü uyurken geceleri ilerlemek ve gündüzleri mağaralarda saklanmak zorunda kaldılar.

Hayvanlar aç kaldı. Bu kokuyu hangi yaratık bırakmışsa, bulabilirlerse ve bu bir yırtıcı değilse, onu aşağı indireceklerdi.

Bu bir hayatta kalma meselesiydi.

Kurtlar çabucak Hermione'nin izini kamp alanına kadar takip etti ve çadıra gizlice yaklaştı ve ilgiyle etrafı kokladı. İstedikleri şey oradaydı.

Bir kurt patisiyle çadırı test etti...Yumuşak ve hareketliydi. Dişlerini köşeye yapıştırdı ve çekti. Çadırın içinde, Hermione bir rahatsızlığın belli belirsiz farkındaydı, ama sadece uykusunda kıpırdandı.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin