Hermione ve Raucous merdivenlerden indiler ve onları bekleyen iki kase buharda pişmiş balık yahnisi ve taze ekmek olan Petra tarafından bir masaya el salladılar.
Hermione aceleyle yanına gitti, oturdu ve takdirle burnunu çekti. Petra Raucous'a baktı. "Bu senin kasen Raucous," dedi. "Çoğunlukla balık ve sebze." Raucous, Hermione'nin omzundan fırladı ve Petra'nın üzerine kondu.
Cadı, Raucous bir an saçlarını düzelttiğinde donup kaldı, sonra masanın üzerine atladı ve kaseden biraz balık kopardı. Yutkundu ve boncuk gibi siyah bir gözle Petra'ya baktı.
"Beğeniyor," dedi Hermione. Petra gülümsedi. Hermione yahniden biraz kaşık alıp yedi. Yüzünden bir mutluluk ifadesi geçti.
"Lezzetli Petra," dedi biraz daha kaşıklayarak.
Hancı bir sandalye çekti ve iki konuğunun yemek yemesini izledi. Gözleri tembelce Hermione'nin eline ve yüzüğüne kaydı. Dondu. O yüzüğü biliyordu. Efsaneydi.
"Hermione, o yüzüğü nereden aldın?" diye sordu cadı, kahverengi gözleri iri iri açılmıştı.
"Bir arkadaşım verdi" dedi.
"Snape mi?" Petra heyecanla sordu.
"Evet. Hogwarts'ta bir öğretmen arkadaştı," diye yanıtladı Hermione, "Artık öldü, ama yüzüğünü bana bıraktı."
Petra, Hermione'ye takdir edercesine baktı. Yüzüğün elinde olması için bu cadıda bir şeyler olmalı. O yüzüğü sadece Snapeler takacaktı. Ama kesinlikle bir Snape değildi.
"Geri vermen gerekiyor değil mi?" Petra kaşlarını çatarak sordu.
"Hayır," dedi Hermione, "bunu saklamam söylendi."
Petra rahat bir nefes aldı. Ama yüzüğü geri vermek için Snapelerin evine gitmiyorsa neden gidiyordu?
"Petra, bu adanın adı ne?" Hermione ona sordu.
"Mu," diye yanıtladı Petra. "Lemuryalıların sonuncusu olduğumuz söyleniyor ve bu ada Lemurya'nın bir kalıntısı. Binlerce yıl önce yok edilmiş."
"Ama Lemurya'nın teknik olarak çok ileri bir toplum olduğunu duydum. Pardon, siz çiftçiler ve balıkçılarsınız," dedi
"Her toplumun işçileri vardır. Atalarımız işi yaptı, Lemurya'ya yiyecek sağladı ve Atlantis'e de ihraç etti. Lemurya battığında, çoğu tarım arazisi alınmış olmasına rağmen, okyanusun yuttuğu teknik alanlar çoğunlukla buydu. Milyonlarca milyon nedense bu küçük kısım kaldı ve insanlar hayatta kaldı. Ama biz tecrit edilmiş durumdayız ve öyle olmayı tercih ediyoruz. Burada basit hayatlar yaşıyoruz ve memnunuz."
"Ya Snape'ler? Onlar topluluğunuzun bir parçası mıydı?" diye sordu Hermione.
"Hayır. Bizim gözetmenimiz olmaları gerekiyordu, ama daha çok Üstatlarımıza benziyorlardı. Ürettiğimiz malların üretimini ve nakliyesini onlar yönetiyordu. Atalarımız köleden biraz daha fazlasıydı ve Snape'ler demir bir elle hükmediyordu. Birçok kişiyi cezalandırıp öldürdüler. ne zaman kendimizi savunmaya ve özgürce yaşamaya çalışsak."
Raucous yahnisini bitirdi ve bir teşekkür ciyaklaması ile keşfe çıkmak için kapıdan dışarı uçtu. Petra devam etti.
"Snape'ler bizi her zaman dağın tepesinden yönetti. Büyüleri bizimkinden çok daha büyüktü. Güçlü, şiddetli büyüleri vardı, oysa bizim büyümüz sadece yardımcı ve görevle ilgili. Ama yüzük adadan alındığında, büyülü güçleri azaldı. azaldı ve hayatımızı özgürce, korkmadan ve baskı olmadan yaşayabildik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...