《 22 》

125 8 5
                                    

Ozmadias, mezardan iki kişi çıkarken ilgiyle ayağını kaydırdı. Büyücünün Snape ailesinden biri olduğunu anında anladı.

Koyu, ipeksi saçları, siyah gözleri ve solgun teniyle başka bir şey olamazdı. Ve o burun. Tipik Snape burnu, Snape standartlarına göre bile oldukça büyüktü. Büyücünün kapıyı kapatıp Malikaneye baktığını gördü.

Geri dönerse, başka bir güç kayması olacaktı. Ama bunun yerine büyücü cadıyı kucakladı ve ortadan kayboldu, ardından gök gürültüsü yankılandı. Gitmişlerdi ve Ozmadias resmen casusluktan kurtulmuştu. Tanrılara şükür.

Büyük kuş dağın yamacından atladı ve gördüklerini Hanımla paylaşmak için güçlü bir şekilde Köşk'e doğru kanat çırptı. İşler sonunda normale dönecekti.

Snape, Hermione ve Raucous şehrin merkezinde, hanın hemen önünde belirdiler ve aniden ortaya çıkmalarıyla yoldan geçenleri şaşırttı.

Grubun ani gelişi köydeki insanları durdurduysa, köylerinde bir Snape görmekle kıyaslanamaz bile.

Bir nesilden fazla bir süredir kimse Snape'i canlı görmemişti. Lemuryalılar ağzını açıp birbirlerine fısıldadılar, çocuklar annelerinin arkasına saklandı, anneler babalarının arkasına saklandı, hepsi de aralarındaki uzun, solgun, siyah cüppeli büyücüye bakıyorlardı.

Snape, kendisini inceleyen insanları incelerken yüzü nötr halde, oldukça görkemli bir şekilde etrafına baktı. Hermione, kaşları çatılmış, ağzı açık Lemuryalılara baktı. "Neden hepsi bize bakıyor?" Hermione, İksir Ustasına fısıldadı.

"Ben bir Snape'im, Hermione. Bu insanları ezen ve onlara köle gibi davranan ilk derebeylerin soyundan gelenlerden biri. Sanırım buradaki ebeveynler, çocuklarına bizim gibi davranmalarını sağlamak için hikayeler anlatıyor. Dikkat etmezsen Snape seni yakalar.' Yani, ben bir tür öcü enkarnesiyim," dedi sırıtarak.

Hermione ona kaşlarını çattı.

Kehribar rengi gözleri kasabada gezinirken, "Bir tür canavar gibi algılanmak için mi böyle davranıyorsun," diye tısladı.

"Ediyorum," diye yanıtladı, hana doğru uzun adımlarla ilerlerken.

Hermione onu takip etti, Raucous onun omzuna yapıştı, köylülere ciyakladı ve kanatlarını oldukça tehditkar bir şekilde çırptı, eski efendisinin yarattığı dehşetin tadını çıkardı.

Severus hanın kapısından içeri girdi. Petra tezgahın arkasındaydı, misafir defterine bakıyordu. Yere bir gölge düştüğünü gördü ve en iyi "hanıma hoş geldin" gülümsemesiyle baktı ve Snape tezgahın önünde durup buyurgan bir şekilde ona baktığında olduğu yerde dondu. Petra'nın gülümsemesi soldu ve kahverengi gözleri korkuyla doldu.

Hermione Snape'i takip etti ve onun tezgahta durup hancıyı korkuttuğunu gördü. Ayağa kalktı ve omzunu iterek ona kaşlarını çattı.

"Bu anda Petra'yı korkutmayı bırak, Profesör!" diye azarladı.

Profesörün gözleri yavaşça Hermione'ye çevrildi, karanlık bir zevkle parladı.

Sessizce masalardan birine yürüdü, bir sandalye çekti ve oturdu. Petra'nın gözleri uzun boylu, karanlık büyücüyü oturuncaya kadar izledi, sonra Hermione'ye döndü.

"Sen... köye bir Snape mi getirdin ? Hermione... bu yapılmadı. Bir nesilden beri burada bir Snape yok. Ya köyümüzü yok ederse?" diye fısıldadı cadıya.

Hermione bunun üzerine sırıttı. Profesör onlara ürkütücü görünebilir ama köylerini yok eder etmez, bir tütü giyip ana caddede dans etmekten başka bir şey yapmazdı.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin