《 12 》

106 11 2
                                    


Venoma pencerenin yanına oturdu, gözlerini güneşten korudu ve gökyüzünü taradı.

Ketri 'den henüz cevap vermemişti. Şimdiye kadar bir şeyler duymuş olmalıydı.

Açgözlü büyücü bildirilen zamanı asla boşa harcamazdı. Bilgi sonuçta Croupkas'dı. Cadı bu konuda kötü bir his vardı içinde .

Vivaldi koltuğa oturdu, lirini tıngırdatıyor ve tatlı bir tenor sesiyle karşılıksız aşkın hüzünlü bir şarkısını söylüyordu.

Bestelediği her şey melankolikti ve üvey kız kardeşine karşı duyduğu karşılıksız özlemin kalbindeki hüznü yansıtıyordu.

Venoma bunun farkındaydı ve onun karanlık, düşünceli yaratıklarını teşvik etti.

Diğer her şeyi dışlayarak ona odaklanmasını sağladı. Eğer genç büyücü kalbini başka bir yere çekecek olursa, Venoma, onun kendisine şehvet duymasını sağlamak için onunla ilgilenmek zorunda kalacağından korkuyordu.

Bunu yapmak istemiyordu ama Snape Evi'nde ayakta kalabilmek için ensest ilişkiye girmekten de geri kalmıyordu.

Bu gerekli bir fedakarlık olurdu. Büyücüye baktı. O, evinin çoğu erkeği gibi karanlıktı, sertti.

Her halükarda tatsız bir fedakarlık olmayabilir. Pencereden tekrar dışarı baktı ve kaşlarını çattı. Yeterince beklemişti. Parmaklarını şakaklarının iki yanına yerleştirdi ve konsantre oldu.

"Ozmadias, bana gel," diye düşündü tanıdıklarını çağırarak.

Pencereyi açtı ve bekledi.

Birkaç dakika sonra yaklaşan lekeyi gördü. Güldü. Leke büyüdü ve büyük bakır kuş pencerenin dışında kanat çırptı, sonra pervaza yığıldı ve metresinden bir okşama için başını eğdi.

"Ozmadias, Ketri dönmedi," dedi Venoma, beyaz armasını sevgiyle okşayarak, "Korkarım bir şeyler ters gitti. Dağdan aşağı, köyün üzerinden uçmanı ve gördüklerini bana göndermeni istiyorum."

Kuş ciyakladı ve pencereden düştü, doğruldu ve aşağı doğru düştü. Hanımını kollayacaktı.

Onu başarısızlığa uğratmayacaktı.

Raucous, Hermione'nin önünde uçtu ve önce dağ yoluna ulaştı. Bir gece önce Ketri yanına geldiğinde Hermione'nin üzerine oturduğu büyük taşın üzerine yerleşti.

Kuzgun etrafına baktı. Taş, çalı ve birkaç ağaçtan biraz daha fazlası vardı. Kuş, keskin gözleri dağın engebeli özelliklerini algılayarak dağın yamacına baktı.

Tuhaf renkli bir taş çıkıntısı fark etti. Daha yakından baktı. Ozmadias, dağ yolunun başında bir kayanın üzerinde duran siyah kuşa baktı.

Kıpırdamadı, kuşun şeytanlar tarafından takip ediliyormuş gibi hızla uzaklaşmasını izledi.

Pozisyonunu değiştirmeye karar verdi ve gölgeli bir çöküntü bırakarak sivri uçlu bir taş parçasının dışarı çıktığı yerde birkaç metre kanat çırptı.

Aşağı atladı ve gövdesini içine omuzladı. Artık yolu görebiliyordu ama üzerindeki kimse onu göremezdi. Yere eğildi.

Raucous yüksek sesle gaklayarak Hermione'ye döndü. Omzuna yerleşti ve öyle bir gürültü yaptı ki Hermione durdu.

"Sorun ne, Raucous?" diye sordu.

Kuş, bir bacağından diğerine geçerek ve çılgınca Hermione'nin saçlarını okşayarak ciyaklamaya devam etti, bu da onun atkuyruğundan saç tellerini çekmesine neden oldu.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin