《 6 》

129 13 39
                                    

Snape kıpırdandı , farkındalık ona geri döndü. İlk tepkisi şaşkınlık oldu.

Büyü işe yaramadı mı ? Nasıl hâlâ bilinci yerinde olabilirdi? Ölmüş olmalı.

Gözlerini açtı ve Voldemort 'un şahsına baktı. Sihirbaz, görünüşe göre bilinçsiz, önünde yüzüyordu.

Snape etrafına bakındı. Yıldızları andıran ışıklarla bezenmiş karanlık bir boşlukta sürükleniyordu.

Kendini ağırlıksız hissediyordu ve etrafındaki sessizlik o kadar yoğundu ki sağır ediciydi. Bu ölüm müydü? Bir inilti duydu ve Karanlık Lord'a baktı.

Kırmızı gözler açıldı ve Snape'in üzerine düştüklerinde hemen kısıldı. Sonra büyücü etrafına baktı.

"Neredeyiz ? Burası neresi ?" Voldemort tiz sesiyle sordu. Yerinde mücadele etti ama sürüklenmeye devam etti.

Herhangi bir yönde hareket edecek bir satın alma işlemi yoktu. Snape'e kaşlarını çattı ve pullu parmağını ona doğru uzattı.

"Bunu yaptın!" diye bağırdı, "Seni hain pislik. Bizi öldürdün!" Karanlık Lord ona bağırdı.

"Evet. Başarılıymışım gibi görünüyor ama ölümün böyle olacağını hiç düşünmemiştim," dedi Snape etrafına bakınarak. Aslında çok güzel, çok huzurluydu.

"Sonsuza kadar burada mahsur kalacağız!" Voldemort tısladı, çatallı dilini Snape'e doğru salladı.

İksir Ustası ona baktı. "Seninle sonsuza kadar kapana kısıldım. Evet, benim Cehennem fikrim bu," diye yanıtladı Snape.

Voldemort boğucu bir ses çıkardı ve çaresizce Snape'i yakalamaya çalıştı, sanki ona doğru yüzmeye çalışıyormuş gibi kollarını döndürdü. Karanlık Lord ona bir dizi müstehcen sözler söylerken İksir Ustası sırıttı.

"Seni öldüreceğim!" Karanlık Lord tükürdü.

Snape, "Bunun için biraz geç, Lordum," dedi. Voldemort sustu ama ona nefretle baktı

Her iki büyücü de saatler gibi gelen bir süre boyunca tuhaf boşlukta nazikçe süzüldü.

"Olanların hepsi bu mu?" Voldemort, sesi çatlayarak, "Yıldızların arasında sonsuz bir sürüklenme mi var? Daha fazlası olmalı. Bir ödül olmalı!" dedi.

Snape ona baktı. "Yerinizde olsaydım, Lordum, yaşadığınız türden bir yaşam için herhangi bir ödül beklemezdim. Eminim 'yaramazlar' listesindesiniz."

"Siktir git!" Karanlık Lord tükürdü, "Şöhret için yaşadım!"

"Binlerce masumu katlettin ve işkence ettin. Erkekler, kadınlar...hatta çocuklar. Bunda bir şan yok. Eğer yaşasaydın, dünyayı koca bir kan okyanusu yapardın," dedi Snape, siyah gözleri parıldayarak. .

"Bu benim büyük kan okyanusum olurdu," diye karşılık verdi Voldemort, "ve bana karşı çıkan herkesin ıstırabı içinde yüzerdim."

"İşte bu yüzden şimdi buradasın. Kötülüğün dünyadan alındı ​​Voldemort. Seni ortadan kaldırmak hayatıma değerdi," dedi Snape.

"Evet," diye tısladı Voldemort, "ama sen de kendini mahkum ettin. Benimlesin."

Snape düşünceli görünüyordu. "Ben zaten mahkum edildim Voldemort, sadece hizmetinde olarak , ölüm ve yıkımla beslenmeye başlayana kadar seni hayatta tutan iksiri sağlayarak. Sana karşı çalıştığım gibi bile kötülüğünü yapmanı sağladım. kader. Aynı zamanda benim kurtuluşumdur."

Voldemort ona tısladı. Aniden, aynı anda her yerden geliyormuş gibi görünen bir gök gürültüsü duyuldu.

"O nedir?" Voldemort bağırdı, korktu.

SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin